Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ВИКОРИСТАННЯ МНЕМОТЕХНІКИ ЯК АКТИВНОГО МЕТОДУ НАВЧАННЯ НА ЗАНЯТТЯХ ЗІ СТУДЕНТАМИ СПЕЦІАЛЬНОСТІ «ФІЗИЧНЕ ВИХОВАННЯ»

Ярмощук О.О. та Василюк В.М. (2016) ВИКОРИСТАННЯ МНЕМОТЕХНІКИ ЯК АКТИВНОГО МЕТОДУ НАВЧАННЯ НА ЗАНЯТТЯХ ЗІ СТУДЕНТАМИ СПЕЦІАЛЬНОСТІ «ФІЗИЧНЕ ВИХОВАННЯ». Інноватика у вихованні, 2016 (Вип.3). с. 182-189. ISSN 2411-4553

[img]
Перегляд
Текст
Ярмощук О,О., Василюк В.М..pdf

Завантажити (3MB) | Перегляд

Анотація

В статті показано значення використання мнемотехніки як активного методу навчання. Розкрито значення поняття мнемотехніка. Автори стверджують, що мнемоніку доцільно використовувати під час розучування як теоретичного, так і практичного матеріалу. Наведено приклади використання деяких мнемотехнічних прийомів під час викладання дисципліни «Теорія і методика тестування у фізичному вихованні» для студентів спеціальності «Фізичне виховання».

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Ярмощук О.О. Використання мнемотехніки як активного методу навчання на заняттях зі студентами спеціальності «Фізичне виховання» / О.О.Ярмощук, В.М.Василюк // Інноватика у вихованні : зб. наук. пр. / упоряд.: О.Б.Петренко, Т.С.Ціпан ; ред. кол.: О.Б.Петренко, Н.М.Гринькова, Т.С.Ціпан та ін. – Рівне, 2016. - Вип. 3. - С. 182-189. .
Ключові слова: студенти, мнемотехніка, активні методи навчання.
Тематика (за УДК): 7 Мистецтво. Архітектура. Ігри. Спорт > 79 Видовищні мистецтва. Розваги. Ігри. Спорт > 796 Спорт. Ігри. Фізичні вправи
Підрозділи: Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра теорії і практики фізичної культури і спорту
Користувач, що депонує: Редактор
Дата внесення: 09 Лист 2020 14:23
Останні зміни: 09 Лист 2020 14:23
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/1578

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу