Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

Елементи, в яких тема (за УДК): "79 Видовищні мистецтва. Розваги. Ігри. Спорт"

Вгору на рівень
Експорт в [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Група по: Творці | Тип елементу
Перейти до: Б | В | Д | К | Л | М | Н | П | Р | С | Т | У | Ч | Ш
Число елементів на цьому рівні: 19.

Б

Белаш К.В. та Морозова Т.П. (2012) КІНОФЕСТИВАЛЬ „МОЛОДІСТЬ” В ІСТОРИКО-КУЛЬТУРНІЙ РЕТРОСПЕКТИВІ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2012 (Ч. 2). с. 127-128.

Бенещук Р.О. та Савчин Л.М. (2012) РОЛЬ МУЗИЧНИХ ІГР У РОЗВИТКУ ТВОРЧИХ ЗДІБНОСТЕЙ ДІТЕЙ (НА ПРИКЛАДІ ДІЯЛЬНОСТІ ТАНЦЮВАЛЬНОГО КОЛЕКТИВУ). Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2012 (Ч. 2). с. 129-130.

В

Вавуліч В.А. та Юрчук В.М. (2015) ОСОБЛИВОСТІ БЕЗПЕКИ ПРИ ПРОВЕДЕННІ МАСОВИХ ЗАХОДІВ (МІТИНГИ, МАНІФЕСТИ, ПІКЕТИ). Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2015 (Ч. 2). с. 66-67.

Волошина В.М. та Шолудько Н.Г. (2015) КАРНАВАЛ ЯК ФЕНОМЕН ТУРИСТИЧНОЇ АНІМАЦІЇ: ІСТОРИКО-КУЛЬТУРОЛОГІЧНИЙ АСПЕКТ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2015 (Ч. 2). с. 131-133.

Д

Данілова Н.Р. та Кардаш Н.О. (2019) РОЛЬ ІГОР У ВИВЧЕННІ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2019. с. 39-41.

К

Коваленко А. та Аксьонова І.Ю. (2010) СТИЛІЗАЦІЯ ХОРЕОГРАФІЧНОГО ТВОРУ ЯК ФОРМОТВОРЧИЙ ПРОЦЕС (НА ПРИКЛАДІ ДІЯЛЬНОСТІ ДИТЯЧОГО ХОРЕОГРАФІЧНОГО КОЛЕКТИВУ). Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2010 (Ч. 2). с. 132-133.

Л

Любченко С.В. та Даюк Ж.Ю. (2013) СУЧАСНІ РОК-ФЕСТИВАЛІ В УКРАЇНІ :ТЕНДЕНЦІЇ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ. Актуальні питання культурології, 2013 (Вип.13). с. 112-115. ISSN 2415-802X

М

Маркевич Л.А. (2018) ДО ПИТАННЯ ПРО МОДЕРНІЗАЦІЮ ХУДОЖНЬОЇ МОВИ БАЛЕТНИХ ВИСТАВ 60-80 РОКІВ ХХ СТОЛІТТЯ. Українська культура: минуле, сучасне, шляхи розвитку, 2018 (Вип.26). с. 75-84. ISSN 2411-1546

Мельничук М.С. та Костюк Л.К. (2016) ДІЯЛЬНІСТЬ АМАТОРСЬКОГО ТЕАТРУ «КАЖАН» У КОНТЕКСТІ СУЧАСНИХ КУЛЬТУРНО-МИСТЕЦЬКИХ ПРАКТИК. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2016 (Ч. 2). с. 109-110.

Н

Нестерук С. (2008) ГРА В ДІЙСНІСТЬ У ТВОРАХ ПИСЬМЕННИКІВ ХХ СТОЛІТТЯ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2008. с. 241-243.

П

Пилипчук Л.В. та Янцур Л.А. (2015) ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ВИКОРИСТАННЯ МЕТОДУ ІГРОВИХ ПРОЕКТІВ У ПІДГОТОВЦІ СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ ДО ШКОЛИ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2015 (Ч. 1). с. 113-115.

Пишняк Н.В. та Дичківська І.М. (2015) ВЗАЄМОЗВ’ЯЗОК ЗОБРАЖУВАЛЬНОЇ ТА ІГРОВОЇ ТВОРЧОСТІ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ В ІГРАХ-ДРАМАТИЗАЦІЯХ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2015 (Ч. 1). с. 115-117.

Р

Радченко К.В. та Кристопчук Т.Є. (2014) РУХЛИВІ ІГРИ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ МОРАЛЬНО-ВОЛЬОВИХ ЯКОСТЕЙ ОСОБИСТОСТІ ДОШКІЛЬНИКІВ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2014 (Ч. 1). с. 117-118.

С

Столяр М. та Виткалов С.В. (2023) СПЕЦИФІКА ОРГАНІЗАЦІЇ ІВЕНТ-ЗАХОДІВ У РЕГІОНІ: ДОСВІД РІВНЕНЩИНИ. Українська культура: минуле, сучасне, шляхи розвитку, 2023 (Вип.47). с. 151-159. ISSN 2411-1546

Сукач Л.Ю. та Павлюк Т.О. (2015) ДИДАКТИЧНІ ІГРИ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ЧАСОВИХ УЯВЛЕНЬ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2015 (Ч. 1). с. 161-162.

Т

Титуса В.М. та Глущук О.Г. (2015) РОЛЬ ФЕСТИВАЛІВ У ЗБЕРЕЖЕННІ ТА РЕТРАНСЛЯЦІЇ ФОЛЬКЛОРНОЇ СПАДЩИНИ (НА ПРИКЛАДІ М. ЛЬВОВА). Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2015 (Ч. 2). с. 154-156.

У

Ужинський М.Ю. (2010) ТЕАТРАЛЬНО-ВИДОВИЩНА ЗВУКОРЕЖИСУРА. Актуальні питання культурології, 2010 (Вип.10): Т.ІІ. ISSN 2415-802X

Ч

Чернієнко В.А. (2019) СИМПОЗІУМ ЯК ФОРМА ІНТЕГРАЦІЙНИХ ВПЛИВІВ НА МИСТЕЦЬКІ ПРОЦЕСИ. Український та європейський мистецькі простори: історія, теорія, практика, 2019. с. 43-46.

Ш

Шевчук Ю.В. та Петренко О.Б. (2016) ЕЛЕМЕНТИ АКТОРСЬКОЇ І РЕЖИСЕРСЬКОЇ ТЕХНІКИ У ПЕДАГОГІЧНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2016 (Ч. 1). с. 133-134.

Цей список був створений у Fri Nov 22 05:00:47 2024 EET.