Items where Subject is "793 Відпочинок та розваги громадськості. Мистецтво руху. Танці"

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: Creators | Item Type
Jump to: G | M | І | А | Б | В | Г | З | К | Л | М | П | Р | С | Т | Ш | Я
Number of items at this level: 104.

G

Grygus I. and Nesterchuk N. and Hrytseniuk R. and Rabcheniuk S. and Zukow W. (2020) CORRECTIION OFF PPOSSTURE DIISSORDERSS WIITH SSPPORT AND BALLLROOM DANCIING. Medicni perspektivi/Медичні перспективи, 2020 (1): Т.25. pp. 174-184.

M

Markevych L. (2019) NEW FEATURES OF ARTISTIC LANGUAGE OF CLASSICAL DANCE IN 20-30 OF XX CENTURY AS CHOREOGRAPHERS’ SEARCH RESULTS. Українська культура: минуле, сучасне, шляхи розвитку, 2019 (Вип.30). pp. 40-46. ISSN 2411-1546

І

Іванчук І. and Лобан Т. (2006) ІСТОРІЯ РОЗВИТКУ ТАНЦЮ МОДЕРН У США. Духовно-творчий потенціал студентської молоді: психолого-педагогічні проблеми формування та реалізації, 2006. pp. 133-135.

А

Аксьонова І. (2006) ФОРМУВАННЯ ТВОРЧОЇ ОСОБИСТОСТІ В ХОРЕОГРАФІЧНОМУ КОЛЕКТИВІ. Духовно-творчий потенціал студентської молоді: психолого-педагогічні проблеми формування та реалізації, 2006. pp. 111-113.

Аксьонова І.Ю. (2010) ЛЕКСИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ХОРЕОГРАФІЧНОЇ КУЛЬТУРИ ПОЛІСЬКОГО КРАЮ. Актуальні питання культурології, 2010 (Вип.10): Т. ІІ. pp. 164-167. ISSN 2415-802X

Аксьонова І.Ю. (2009) ЗБЕРЕЖЕННЯ ХОРЕОГРАФІЧНОЇ КУЛЬТУРИ НАРОДУ У КОЛЕКТИВАХ НАРОДНОГО ТАНЦЮ. Актуальні питання культурології, 2009 (Вип.8): Т.І. pp. 141-144. ISSN 2415-802X

Аксьонова І.Ю. (2009) ОСНОВИ УКРАЇНСЬКОГО НАРОДНО–СЦЕНІЧНОГО ТАНЦЮ: ІСТОРИЧНИЙ АСПЕКТ. [Teaching Resource]

Аксьонова О.Б. and Виткалов С.В. (2020) РЕГІОНАЛЬНІ ПОСТАТІ В ПРОСТОРІ СУЧАСНОЇ СЦЕНИ : ВАЛЕРІЯ СУПОНЬКІНА. Українська культура: минуле, сучасне, шляхи розвитку, 2020 (Вип.36). pp. 177-183. ISSN 2411-1546

Б

Басюк К.С. and Смирнова Т.В. (2013) ТАНГО ЯК СТИЛЬ В ЕСТРАДНІЙ МУЗИЦІ ХХ СТ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2013 (Ч. 2). pp. 178-179.

Бенещук С. and Савчин Л.М. (2010) РОЗВИТОК ХУДОЖНІХ ПОТРЕБ ДІТЕЙ НА ЗАНЯТТЯХ У ХОРЕОГРАФІЧНОМУ КОЛЕКТИВІ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2010 (Ч. 2). pp. 128-129.

Бутенко Т.В. and Панчук І.В. (2016) ХОРЕОГРАФІЧНІ ЗДІБНОСТІ ТА ЇХ РОЗВИТОК У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Фізична культура, спорт і реабілітація в закладах освіти, 2016 (Вип.7). pp. 6-15.

В

Велінець Б. (2018) Фестивальний туризм як частина подієвого туризму (на прикладі Рівненської області). Актуальні питання культурології, 2018 (Вип.18). pp. 164-191. ISSN 2415-802X

Волошина Л. (2010) Взаємозв'язок музики і танцю в історичній ретроспективі. Актуальні питання культурології, 2010 (Вип.10): Т.ІІ. pp. 154-156. ISSN 2415-802X

Волошина Л. (2006) АЛЬТЕРНАТИВНІ МЕТОДИКИ ПРИ ВИКЛАДАННІ ХОРЕОГРАФІЇ У ВНЗ. Духовно-творчий потенціал студентської молоді: психолого-педагогічні проблеми формування та реалізації, 2006. pp. 122-124.

Волошина Л.П. (2018) КЛАСИЧНИЙ ТАНЕЦЬ ЯК ОСНОВНИЙ НАПРЯМ ХОРЕОГРАФІЧНОЇ ОСВІТИ. Актуальні питання культурології, 2018 (ВИП.18). pp. 127-133. ISSN 2415-802X

Волошина Л.П. (2016) ДОСВІД ВИДАТНИХ ПЕДАГОГІВ КЛАСИЧНОГО ТАНЦЮ ЯК ОСНОВА СУЧАСНОЇ ХОРЕОГРАФІЧНОЇ ОСВІТИ. Актуальні питання культурології, 2016 (Вип.16). pp. 153-157. ISSN 2415-802X

Волошина Л.П. (2011) Особливості музичного супроводу у різних аспектах уроку класичного танцю. Актуальні питання культурології, 2011 (Вип.11). pp. 183-187. ISSN 2415-802X

Волошина Л.П. (2009) РЕТРОСПЕКТИВА ХОРЕОГРАФІЧНОГО КОНЦЕРТМЕЙСТЕРСТВА. Актуальні питання культурології, 2009 (Вип.8): Т.ІІ. pp. 215-219. ISSN 2415-802X

Волошина Л.П. (2020) АЛЕГРО ЯК КУЛЬМИНАЦІЙНИЙ ФАКТОР ВИКОНАВСТВА НА УРОЦІ КЛАСИЧНОГО ТАНЦЮ. Актуальні питання культурології, 2020 (Вип.20). pp. 163-168. ISSN 2415-802X

Волошина Л.П. (2021) ТЕОРІЯ І МЕТОДИКА ВИКЛАДАННЯ КЛАСИЧНОГО ТАНЦЮ 1 КУРСУ 2 СЕМЕСТР: ЕКЗЕРСИС БІЛЯ СТАНКА. In: Хореографічні нариси ХХІ століття: поліаспектний навчально-методичний абрис. О.Зень, Рівне, pp. 8-32. ISBN 978-617-601-381-5

Волошина Л.П. (2021) ТЕОРІЯ І МЕТОДИКА ВИКЛАДАННЯ КЛАСИЧНОГО ТАНЦЮ 2 КУРС 3 СЕМЕСТР: ЕКЗЕРСИС БІЛЯ СТАНКА. In: Хореографічні нариси ХХІ століття: поліаспектний навчально-методичний абрис. О.Зень, Рівне, pp. 168-180. ISBN 978-617-601-381-5

Волошина Л.П. and Годовський В.М. (2013) ОСНОВНІ ЗАВДАННЯ ВИКЛАДАННЯ КЛАСИЧНОГО ТАНЦЮ У ВИЩИЙ ШКОЛІ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2013 (Ч. 2). pp. 184-185.

Волошина Л.П. and Лобан Т.Й. (2019) АДАЖІО ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ВИКОНАВСЬКИХ ЗДІБНОСТЕЙ ХОРЕОГРАФА У ВИЩІЙ ШКОЛІ. Актуальні питання культурології, 2019 (Вип.19). pp. 132-136. ISSN 2415-802X

Г

Геккель А.В. (2010) ВПЛИВ ТВОРЧОСТІ Т. ШЕВЧЕНКА НА РОЗВИТОК УКРАЇНСЬКОГО ТАНЦЮВАЛЬНОГО МИСТЕЦТВА. Актуальні питання культурології, 2010 (Вип.10): Т.ІІ. ISSN 2415-802X

Геккель А.В. (2010) ВПЛИВ ТВОРЧОСТІ ТАРАСА ШЕВЧЕНКА НА РОЗВИТОК ХОРЕОГРАФІЧНОГО МИСТЕЦТВА В УКРАЇНІ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2010 (Ч. 2). pp. 145-146.

Глущук О.Г. and Бартош К.Г. (2018) PUBLICART ЯК СУЧАСНА КУЛЬТУРНО-МИСТЕЦЬКА ПРАКТИКА: ВІТЧИЗНЯНИЙ ТА ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД. Актуальні питання культурології, 2018 (Вип.18). pp. 170-175. ISSN 2415-802X

Глущук О.Г. and Соїч В. (2013) ТОРГОВО-РОЗВАЖАЛЬНІ ЦЕНТРИ ЯК СУЧАСНІ ЗАКЛАДИ ОРГАНІЗАЦІЇ ДОЗВІЛЛЯ ГРОМАДЯН (НА ПРИКЛАДІ М. РІВНЕ). Актуальні питання культурології, 2013 (Вип.13). pp. 81-83. ISSN 2415-802X

Годовський В.М. and Геккель А.В. (2008) АБЕТКА КЛАСИЧНОГО ТАНЦЮ(МЕТОДИКА РУХІВ). [Teaching Resource]

Голова Л. (2010) КУЛЬТУРНО-МИСТЕЦЬКИЙ ПОТЕНЦІАЛ ДУБЕНЩИНИ. Актуальні питання культурології, 2010 (Вип.10): Т.ІІ. pp. 251-256. ISSN 2415-802X

Горбачук Р. (2006) ПРОСТОРОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ В ГАЛУЗІ СУЧАСНОГО ХОРЕОГРАФІЧНОГО МИСТЕЦТВА. Духовно-творчий потенціал студентської молоді: психолого-педагогічні проблеми формування та реалізації, 2006. pp. 119-120.

Горбачук Р.Л (2009) „КОМПОЗИЦІЯ СУЧАСНОЇ ХОРЕОГРАФІЇ” ЯК МОДЕЛЬ ФОРМУВАННЯ ТВОРЧОГО ПОТЕНЦІАЛУ СТУДЕНТА ВНЗ. Актуальні питання культурології, 2009 (Вип.8): Т.І. pp. 144-147. ISSN 2415-802X

Горбачук Р.Л (2021) ТЕОРІЯ ТА МЕТОДИКА ВИКЛАДАННЯ МОДЕРН ТАНЦЮ 2-4 РІК НАВЧАННЯ. In: Хореографічні нариси ХХІ століття: поліаспектний навчально-методичний абрис. О.Зень, Рівне, pp. 474-503. ISBN 978-617-601-381-5

Гордєєв В. (2018) ФОРМУВАННЯ СТРУКТУРНО-ОБРАЗНИХ ТА СИМВОЛІЧНИХ ОСОБЛИВОСТЕЙ ХОРЕОГРАФІЧНОЇ ЛЕКСИКИ УКРАЇНСЬКОГО НАРОДНОГО ТАНЦЮ. Українська культура: минуле, сучасне, шляхи розвитку, 2018 (Вип.28). pp. 213-222. ISSN 2411-1546

Гордєєв В. (2006) ТАНЕЦЬ ЯК ФЕНОМЕН ДУХОВНОСТІ ТРАДИЦІЙНОЇ УКРАЇНСЬКОЇ НАРОДНОЇ ОБРЯДОВОЇ КУЛЬТУРИ. Духовно-творчий потенціал студентської молоді: психолого-педагогічні проблеми формування та реалізації, 2006. pp. 114-116.

Гордєєв В. and Завалін А. (2021) ТЕОРІЯ ТА МЕТОДИКА ВИКЛАДАННЯ УКРАЇНСЬКОГО НАРОДНО-СЦЕНІЧНОГО ТАНЦЮ 2 КУРС: ЗАНЯТТЯ ПОСЕРЕД ЗАЛИ, ОПИС ТАНЦЮ "БУЯНСЬКИЙ СКАКУНЕЦЬ", "КРУТЯХ". In: Хореографічні нариси ХХІ століття: поліаспектний навчально-методичний абрис. О.Зень, Рівне, pp. 252-342. ISBN 978-617-601-381-5

Гордєєва О. (2006) ДИТЯЧИЙ ХОРЕОГРАФІЧНИЙ КОЛЕКТИВ ТА ЙОГО РОЛЬ У ГАРМОНІЙНОМУ РОЗВИТКУ ДИТИНИ. Духовно-творчий потенціал студентської молоді: психолого-педагогічні проблеми формування та реалізації, 2006. pp. 116-119.

Гордєєва О. and Вербець В.В. (2010) ПРОБЛЕМИ ПІДГОТОВКИ ПЕДАГОГІВ-БАЛЕТМЕЙСТЕРІВ ДИТЯЧИХ ХОРЕОГРАФІЧНИХ КОЛЕКТИВІВ У ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2010 (Ч. 1). pp. 39-40.

Гордєєва О.Ю. (2010) ДИТЯЧИЙ ХОРЕОГРАФІЧНИЙ КОЛЕКТИВ ТА ЙОГО РОЛЬ У ФІЗИЧНОМУ РОЗВИТКУ ДИТИНИ. Актуальні питання культурології, 2010 (Вип.10): Т.ІІ. ISSN 2415-802X

Гордєєва О.Ю. (2021) ТЕОРІЯ ТА МЕТОДИКА ВИКЛАДАННЯ НАРОДНО-СЦЕНІЧНОГО ТАНЦЮ 1-4 КУРСИ: МЕТОДИЧНИЙ АСПЕКТ ВИВЧЕННЯ НИЗЬКИХ ТА ВИСОКИХ РОЗВЕРТАНЬ НОГИ В ЕКЗЕРСИСІ НАРОДНО-СЦЕНІЧНОГО ТАНЦЮ. In: Хореографічні нариси ХХІ століття: поліаспектний навчально-методичний абрис. О.Зень, Рівне, pp. 441-474. ISBN 978-617-601-381-5

З

Зань Л. (2021) ТЕОРІЯ ТА МЕТОДИКА ВИКЛАДАННЯ КЛАСИЧНОГО ТАНЦЮ 1-5 РІК НАВЧАННЯ: РОЗДІЛ ЕКЗЕРСИС НА ПАЛЬЦЯХ. In: Хореографічні нариси ХХІ століття: поліаспектний навчально-методичний абрис. О.Зень, Рівне, pp. 587-635. ISBN 978-617-601-381-5

К

Ковбарь О. and Волошина Л.П. (2010) СТАНОВЛЕННЯ БАЛЕТНОГО МИСТЕЦТВА В УКРАЇНІ (20-30-ТІ РР. ХХ СТОЛІТТЯ). Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2010 (Ч. 2). pp. 133-135.

Козлюк О.А. (2008) ГРА ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ГУМАНІСТИЧНОЇ СПРЯМОВАНОСТІ СПІЛКУВАННЯ ДОШКІЛЬНИКІВ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2008. pp. 44-46.

Колесніков С.А. (2009) ОСНОВИ МУЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ І ХОРЕОГРАФІЇ З МЕТОДИКОЮ ВИКЛАДАННЯ. [Teaching Resource]

Кравчук В. (2006) ДУХОВНО-ТВОРЧИЙ ПОТЕНЦІАЛ ХОРЕОГРАФІЧНОГО МИСТЕЦТВА: ПОШУКИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ. Духовно-творчий потенціал студентської молоді: психолого-педагогічні проблеми формування та реалізації, 2006. pp. 126-128.

Кучина Н.І. and Поліщук А.В. (2018) РОЗВИТОК КЛУБНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В ІСТОРИЧНОМУ КОНТЕКСТІ. Актуальні питання культурології, 2018 (Вип.18). pp. 28-34. ISSN 2415-802X

Л

Лапсюк Н. and Горбачук Р.Л (2010) ТАНЕЦЬ МОДЕРН ЯК ЗАСІБ ВИРАЖЕННЯ ПСИХОЛОГІЧНОГО СТАНУ ТАНЦІВНИКА. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2010 (Ч. 2). pp. 136-137.

Легка І. (2019) СУЧАСНІ ВИМОГИ ДО МЕТОДИКИ ВИКЛАДАННЯ НАРОДНО- СЦЕНІЧНОГО ТАНЦЮ В ЗАКЛАДАХ ОСВІТИ. Український та європейський мистецькі простори: історія, теорія, практика, 2019. pp. 131-136.

Легка І. (2006) РЕПЕРТУАР АМАТОРСЬКОГО ТАНЦЮВАЛЬНОГО КОЛЕКТИВУ ЯК ЗАСІБ ВИХОВАННЯ МОЛОДІ. Духовно-творчий потенціал студентської молоді: психолого-педагогічні проблеми формування та реалізації, 2006. pp. 124-126.

Легка І.П. (2018) ФУНДАМЕНТАЛЬНІ ПРИНЦИПИ ОБРОБКИ ТАНЦЮВАЛЬНОГО ФОЛЬКЛОРУ ТА МЕТОДИ ЇХ ВИКОРИСТАННЯ В НАРОДНО-СЦЕНІЧНІЙ ХОРЕОГРАФІЇ. Актуальні питання культурології, 2018 (Вип.18). pp. 137-142. ISSN 2415-802X

Легка І.П. (2010) ХУДОЖНІЙ ОБРАЗ ЯК ПЕРШООСНОВА ХОРЕОГРАФІЧНОГО ТВОРУ. Актуальні питання культурології, 2010 (Вип.10): Т.ІІ. 215-219.. ISSN 2415-802X

Легка І.П. (2021) ВИКОНАВСЬКА ТА ТЕХНІЧНА МАЙСТЕРНІСТЬ 4 КУРС: КЛАСИФІКАЦІЯ ТАНЦЮВАЛЬНИХ РУХІВ ВІРТУОЗНОЇ ТЕХНІКИ. In: Хореографічні нариси ХХІ століття: поліаспектний навчально-методичний абрис. О.Зень, Рівне, pp. 503-542. ISBN 978-617-601-381-5

Легка І.П. and Гордєєва О.Ю. (2019) ХОРЕОГРАФІЧНИЙ КОЛЕКТИВ ЯК СОЦІОКУЛЬТУРНИЙ ЧИННИК ФОРМУВАННЯ ТА РОЗВИТКУ ТВОРЧИХ ЗДІБНОСТЕЙ ОСОБИСТОСТІ. Актуальні питання культурології, 2019 (Вип.19). pp. 137-142. ISSN 2415-802X

Легка І.П. and Пуйова В.В. (2019) СУЧАСНІ ВИМОГИ ДО МЕТОДИКИ ВИКЛАДАННЯ НАРОДНО-СЦЕНІЧНОГО ТАНЦЮ В ЗАКЛАДАХ ОСВІТИ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2019. pp. 89-91.

Легка А. and Аксьонова І.Ю. (2010) РОЛЬ ІРЖІ КІЛІАНА У СУЧАСНОМУ ХОРЕОГРАФІЧНОМУ МИСТЕЦТВІ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2010 (Ч. 2). pp. 137-139.

Лобан Т. (2011) Мерс Кенінгем – видатний балетмейстер американського танцю модерн. Актуальні питання культурології, 2011 (Вип.11). pp. 53-55. ISSN 2415-802X

Лобан Т. (2006) ВПЛИВ ХОРЕОГРАФІВ-НОВАТОРІВ ДЖАЗ-МОДЕРН ТАНЦЮ НА ФОРМУВАННЯ СВІТОГЛЯДУ СУЧАСНОГО СТУДЕНТА. Духовно-творчий потенціал студентської молоді: психолого-педагогічні проблеми формування та реалізації, 2006. pp. 120-122.

Лобан Т.Й. (2018) АНАТОМІЯ ТАНЦЮ ЯК СКЛАДОВА У ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНЬОГО ХОРЕОГРАФА. Актуальні питання культурології, 2018 (Вип 18). pp. 83-87. ISSN 2415-802X

Лобан Т.Й. (2016) ХОРЕОГРАФІЧНИЙ СПАДОК МОРІСА БЕЖАРА В КОНТЕКСТІ СУЧАСНОГО МИСТЕЦТВА ТАНЦЮ. Актуальні питання культурології, 2016 (Вип.16). pp. 211-215. ISSN 2415-802X

Лобан Т.Й. (2009) ВНЕСОК МАЙСТРІВ ДЖАЗОВОГО ТАНЦЮ В СУЧАСНЕ ХОРЕОГРАФІЧНЕ МИСТЕЦТВО. Актуальні питання культурології, 2009 (Вип.8): Т.І. pp. 148-153. ISSN 2415-802X

Лобан Т.Й. (2009) КУРС ЛЕКЦІЙ ІЗ ДИСЦИПЛІНИ “МЕТОДИКА ВИКЛАДАННЯ ДЖАЗ ТА АФРО-ДЖАЗ ТАНЦЮ”. [Teaching Resource]

Лобан Т.Й. (2021) ТЕОРІЯ ТА МЕТОДИКА ВИКЛАДАННЯ ДЖАЗ-МОДЕРН ТАНЦЮ 3 КУРС: ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ ВИКЛАДАННЯ ДИСЦИПЛІНИ. In: Хореографічні нариси ХХІ століття: поліаспектний навчально-методичний абрис. О.Зень, Рівне, pp. 410-440. ISBN 978-617-601-381-5

Лобан Т.Й. and Волошина Л.П. (2019) МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ УРОКУ З ДИСЦИПЛІНИ «ТЕОРІЯ ТА МЕТОДИКА ВИКЛАДАННЯ ДЖАЗ-МОДЕРН ТАНЦЮ». Актуальні питання культурології, 2019 (Вип.19). pp. 126-131. ISSN 2415-802X

М

Манелюк Д.І. (2008) ОСНОВИ ТЕОРІЇ ТА МЕТОДИКИ РОБОТИ ХОРЕОГРАФА В ОКРЕМИХ ВИДАХ СПОРТУ. [Teaching Resource]

Манелюк Д.І. (2009) ПОПУЛЯРНІ ТА МАСОВІ ФОРМИ ТАНЦІВ. [Teaching Resource]

Манелюк Д.І. (2021) ОСНОВИ РЕЖИСУРИ ТА АКТОРСЬКОЇ МАЙСТЕРНОСТІ 2 КУРС. In: Хореографічні нариси ХХІ століття: поліаспектний навчально-методичний абрис. О.Зень, Рівне, pp. 212-251. ISBN 978-617-601-381-5

Манелюк Е.В. (2013) РОЗВИТОК ОБРАЗНОГО МИСЛЕННЯ У ДІТЕЙ НА ЗАНЯТТЯХ ХОРЕОГРАФІЇ: НА ПРИКЛАДІ МОЛОДШОЇ ГРУПИ ЗРАЗКОВОГО АНСАМБЛЮ СУЧАСНОГО ТАНЦЮ «ДІАЛОГ» КЗ «РМПК». Актуальні питання культурології, 2013 (Вип.13). pp. 204-207. ISSN 2415-802X

Манелюк Е.В. (2007) ІСТОРИКО-ПОБУТОВИЙ ТАНЕЦЬ. [Teaching Resource]

Манелюк Е.В. ІСТОРИКО-ПОБУТОВИЙ ТАНЕЦЬ. [Навчальний посібник]

Манелюк Е.В. ТАНЕЦЬ. [Методичні рекомендації]

Манелюк Е.В. (2021) ТЕОРІЯ ТА МЕТОДИКА ВИКЛАДАННЯ ІСТОРИКО-ПОБУТОВОГО ТАНЦЮ 1 КУРС: ЕПОХА ЗАХІДНОЄВРОПЕЙСЬКОГО СЕРЕДНЬОВІЧЧЯ, ЕПОХА ВІДРОДЖЕННЯ. In: Хореографічні нариси ХХІ століття: поліаспектний навчально-методичний абрис. О.Зень, Рівне, pp. 115-167. ISBN 978-617-601-381-5

Маркевич Л.А. (2018) ВІД ІСТОРИЧНОЇ ГЕНЕЗИ БАЛЕТНОЇ ФОРМИ ДО ТЕАТРАЛЬНО-СЦЕНІЧНОГО КОДУ НАЦІОНАЛЬНОЇ БАЛЕТНОЇ ВИСТАВИ. Актуальні питання культурології, 2018 (Вип.18). pp. 120-127. ISSN 2415-802X

Маркевич Л.А. (2009) ЕВОЛЮЦІЯ УКРАЇНСЬКОГО КЛАСИЧНОГО БАЛЕТУ: ВІД ВИТОКІВ ДО ХХІ СТОЛІТТЯ. Актуальні питання культурології, 2009 (Вип.8): Т.І. pp. 153-157. ISSN 2415-802X

Маркевич Л.А. (2020) ГЕНЕЗА ТА ЕТАПИ ДИФЕРЕНЦІАЦІЇ ТАНЦЮВАЛЬНОЇ КУЛЬТУРИ НА ШЛЯХУ ДО УКРАЇНСЬКОГО БАЛЕТНОГО ТЕАТРУ. Українська культура: минуле, сучасне, шляхи розвитку, 2020 (Вип.34). pp. 136-143. ISSN 2411-1546

Маркевич Л.А. (2021) МИСТЕЦТВО БАЛЕТМЕЙСТЕРА 2 КУРС. In: Хореографічні нариси ХХІ століття: поліаспектний навчально-методичний абрис. О.Зень, Рівне, pp. 180-211. ISBN 978-617-601-381-5

Маркевич Л.А. (2019) МОДЕРНІЗАЦІЯ УКРАЇНСЬКОЇ БАЛЕТНОЇ ВИСТАВИ В 60-80 РР. ЯК ПЕРЕІНТОНУВАННЯ СФЕРИ МИСЛЕННЯ БАЛЕТМЕЙСТЕРІВ. Український та європейський мистецькі простори: історія, теорія, практика, 2019. pp. 119-125.

Маркевич Л.А. and Карауш Н.Г. (2009) МИСТЕЦТВО БАЛЕТМЕЙСТЕРА. [Teaching Resource]

Маткова Н. and Аксьонова І. (2006) ОСОБЛИВОСТІ ВИКОНАННЯ НАРОДНО-СЦЕНІЧНИХ ТАНЦІВ УКРАЇНИ. Духовно-творчий потенціал студентської молоді: психолого-педагогічні проблеми формування та реалізації, 2006. pp. 135-137.

Мельник Т. and Волошина Л.П. (2010) ІСТОРІЯ РОЗВИТКУ ТА СТАНОВЛЕННЯ ХОРЕОГРАФІЧНОГО МИСТЕЦТВА РІВНЕНЩИНИ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2010 (Ч. 2). p. 139.

П

Поліщук А.В. (2018) ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ ЗАКЛАДІВ КУЛЬТУРИ КЛУБНОГО ТИПУ В УМОВАХ РЕАЛІЗАЦІЇ КОНЦЕПЦІЇ РЕФОРМУВАННЯ МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2018. pp. 338-339.

Попчук Т.П. (2008) ГРА ЯК ЗАСІБ ІНТЕГРАЦІЇ ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ПОТРЕБАМИ У КОЛЕКТИВ ОДНОЛІТКІВ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2008. pp. 69-71.

Пуйов В.М. and Пуйова В.В. (2009) БОЛГАРСЬКИЙ НАРОДНИЙ ТАНЕЦЬ. [Teaching Resource]

Пуйов В.М. and Пуйова В.В. ОСНОВИ НАРОДНО-СЦЕНІЧНОГО ТАНЦЮ. [Методичні рекомендації]

Пуйова В.В. (2021) МЕТОДИКА ВИКЛАДАННЯ КЛАСИЧНОГО ТАНЦЮ 1 КУРС ОС "МАГІСТР": 10 УРОКІВ ДУЕТНО-СЦЕНІЧНОГО ТАНЦЮ. In: Хореографічні нариси ХХІ століття: поліаспектний навчально-методичний абрис. О.Зень, Рівне, pp. 543-587. ISBN 978-617-601-381-5

Р

Рабченюк С.В. (2009) ТВОРЧИЙ ШЛЯХ ЮРІЯ ГРИГОРОВИЧА ЯК ОБ'ЄКТ НАУКОВОГО ДОСЛІДЖЕННЯ. Актуальні питання культурології, 2009 (Вип.8): Т.ІІ. pp. 176-179. ISSN 2415-802X

Рабченюк С.В. (2021) ТЕОРІЯ ТА МЕТОДИКА ВИКЛАДАННЯ ЛАТИНОАМЕРИКАНСЬКИХ ТАНЦІВ 1 КУРС: ЕТАПИ ФОРМУВАННЯ ТА МЕТОДИКА ВИКОНАННЯ ТАНЦЮ "ЧА-ЧА-ЧА", КЛАС "ПОЧАТКІВЦІ". In: Хореографічні нариси ХХІ століття: поліаспектний навчально-методичний абрис. О.Зень, Рівне, pp. 73-114. ISBN 978-617-601-381-5

С

Савчин Л.М. (2010) ТАНЦЮВАЛЬНИЙ ПРОСТІР У КОНТЕКСТІ СУЧАСНИХ РЕАЛІЙ МОЛОДІ. Актуальні питання культурології, 2010 (Вип.10): Т.І. pp. 58-61. ISSN 2415-802X

Сагаль Н. and Волошина Л. (2006) СПЕЦИФІКА ДОПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ В КОНТЕКСТІ ТАНЦЮВАЛЬНОЇ КУЛЬТУРИ. Духовно-творчий потенціал студентської молоді: психолого-педагогічні проблеми формування та реалізації, 2006. pp. 128-130.

Самохвалова А. (2019) УКРАЇНСЬКІ СОЦІАЛЬНІ ТАНЦІ – РАДІСТЬ, ЩО ДАРУЄ НАМ РІДНА КУЛЬТУРА. Український та європейський мистецькі простори: історія, теорія, практика, 2019. pp. 136-140.

Самохвалова А. (2010) ХОРЕОГРАФІЯ ВЕСІЛЬНОГО ОБРЯДУ РІВНЕНСЬКОГО ПОЛІССЯ. Актуальні питання культурології, 2010 (Вип.10): Т.ІІ. ISSN 2415-802X

Самохвалова А. (2009) РЕТРОСПЕКТИВА КУЛЬТУРНО-МИСТЕЦЬКИХ ПОДІЙ У ХОРЕОГРАФІЇ НА ТЕРЕНАХ РІВНЕНЩИНИ(40-50-ті роки ХХ ст.). Актуальні питання культурології, 2009 (Вип.8): Т.І. pp. 136-141. ISSN 2415-802X

Самохвалова А.В. (2009) ПОПУЛЯРНО-МАСОВІ ТАНЦІ ПЕРШОЇ ПОЛОВИНИ ХХ СТОЛІТТЯ. Актуальні питання культурології, 2009 (Вип.8): Т.ІІ. pp. 158-162. ISSN 2415-802X

Самохвалова А.В. (2021) СУЧАСНА ІНТЕРПРЕТАЦІЯ ФОЛЬКЛОРУ 2 КУРС 4 СЕМЕСТР: МЕТОДИКА РОБОТИ З ХОРЕОГРАФІЧНИМ ФОЛЬКЛОРОМ (ЗА ПОЛЬОВИМИ ЩОДЕННИКАМИ). In: Хореографічні нариси ХХІ століття: поліаспектний навчально-методичний абрис. О.Зень, Рівне, pp. 343-409. ISBN 978-617-601-381-5

Сандульський С.М. and Савчин Л.М. СУЧАСНИЙ ТАНЕЦЬ ЯК ЗАСІБ ТВОРЧОЇ АКТИВНОСТІ СТАРШОКЛАСНИКІВ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2013 (Ч. 2). pp. 213-214.

Скоцький А.В. (2011) ОСНОВНІ ПРИНЦИПИ ТА СПЕЦИФІКА БУДОВИ УРОКУ ДЖАЗ-МОДЕРН ТАНЦЮ. Актуальні питання культурології, 2011 (Вип.11). pp. 188-191. ISSN 2415-802X

Т

Тишинська Я.М. and Юрчук О.І. (2021) ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ СПОРТИВНОГО ТАНЦЮ В ПРОЦЕСІ РОЗВИТКУ РУХОВОЇ АКТИВНОСТІ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Студентський дайджест, 2021 (Вип.4). pp. 117-119.

Тюска В.Б. (2019) СТАНОВЛЕННЯ КУЛЬТУРИ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ В УМОВАХ КЛУБНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. Інноватика у вихованні, 2019 (Вип.10). pp. 252-257.

Тюска В.Б. (2018) РОЗВИТОК ПОТЕНЦІАЛУ СТУДЕНТІВ У ПРОФЕСІЙНО СПРЯМОВАНИХ КЛУБАХ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2018. pp. 339-341.

Ш

Шеховцова П. and Волошина Л. (2006) СПЕЦИФІКА ДОПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ В КОНТЕКСТІ ТАНЦЮВАЛЬНОЇ КУЛЬТУРИ РІВНЕНЩИНИ. Духовно-творчий потенціал студентської молоді: психолого-педагогічні проблеми формування та реалізації, 2006. pp. 130-133.

Шингер В.В. ВІДЕНСЬКИЙ ВАЛЬС. [Методичні рекомендації]

Шингер В.В. ПОВІЛЬНИЙ ВАЛЬС. [Методичні рекомендації]

Шингер В.В. ТАНГО. [Методичні рекомендації]

Шингер В.В. ПОВІЛЬНИЙ ФОКСТРОТ. [Методичні рекомендації]

Шингер В.В. (2021) ТЕОРІЯ ТА МЕТОДИКА ВИКЛАДАННЯ ЄВРОПЕЙСЬКИХ ТАНЦІВ 1 КУРС: ЕТАПИ ФОРМУВАННЯ ТА МЕТОДИКА ВИКОНАННЯ ТАНЦЮ "ПОВІЛЬНИЙ ВАЛЬС", КЛАС "ПОЧАТКІВЦІ". In: Хореографічні нариси ХХІ століття: поліаспектний навчально-методичний абрис. О.Зень, Рівне, pp. 33-72. ISBN 978-617-601-381-5

Я

Яцюк Г. and Лобан Т.Й. (2010) ТРЕНАЖ В СИСТЕМІ ПІДГОТОВКИ ВИКОНАВЦЯ НАРОДНО-СЦЕНІЧНОГО ТАНЦЮ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2010 (Ч. 2). pp. 146-147.

This list was generated on Mon Sep 25 08:38:43 2023 EEST.