Елементи, в яких тема (за УДК): "793 Відпочинок та розваги громадськості. Мистецтво руху. Танці"
Вгору на рівень |
- Універсальна десяткова класифікація документів (122)
- 7 Мистецтво. Архітектура. Ігри. Спорт (122)
- 79 Видовищні мистецтва. Розваги. Ігри. Спорт (122)
- 793 Відпочинок та розваги громадськості. Мистецтво руху. Танці (122)
- 79 Видовищні мистецтва. Розваги. Ігри. Спорт (122)
- 7 Мистецтво. Архітектура. Ігри. Спорт (122)
G
Grygus I. та Nesterchuk N. та Hrytseniuk R. та Rabcheniuk S. та Zukow W. (2020) CORRECTIION OFF PPOSSTURE DIISSORDERSS WIITH SSPPORT AND BALLLROOM DANCIING. Medicni perspektivi/Медичні перспективи, 2020 (1): Т.25. с. 174-184.
M
Markevych L. (2019) NEW FEATURES OF ARTISTIC LANGUAGE OF CLASSICAL DANCE IN 20-30 OF XX CENTURY AS CHOREOGRAPHERS’ SEARCH RESULTS. Українська культура: минуле, сучасне, шляхи розвитку, 2019 (Вип.30). с. 40-46. ISSN 2411-1546
S
Shevchuk O. (2023) Elements of classic choreography at the academization of Polish folk-stage dance. Global Prosperity, 2023: Vol. 3 (1). с. 34-41.
І
Іванчук І. та Лобан Т. (2006) ІСТОРІЯ РОЗВИТКУ ТАНЦЮ МОДЕРН У США. Духовно-творчий потенціал студентської молоді: психолого-педагогічні проблеми формування та реалізації, 2006. с. 133-135.
А
Аксьонова І. (2006) ФОРМУВАННЯ ТВОРЧОЇ ОСОБИСТОСТІ В ХОРЕОГРАФІЧНОМУ КОЛЕКТИВІ. Духовно-творчий потенціал студентської молоді: психолого-педагогічні проблеми формування та реалізації, 2006. с. 111-113.
Аксьонова І.Ю. (2010) ЛЕКСИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ХОРЕОГРАФІЧНОЇ КУЛЬТУРИ ПОЛІСЬКОГО КРАЮ. Актуальні питання культурології, 2010 (Вип.10): Т. ІІ. с. 164-167. ISSN 2415-802X
Аксьонова І.Ю. (2009) ЗБЕРЕЖЕННЯ ХОРЕОГРАФІЧНОЇ КУЛЬТУРИ НАРОДУ У КОЛЕКТИВАХ НАРОДНОГО ТАНЦЮ. Актуальні питання культурології, 2009 (Вип.8): Т.І. с. 141-144. ISSN 2415-802X
Аксьонова І.Ю. (2009) ОСНОВИ УКРАЇНСЬКОГО НАРОДНО–СЦЕНІЧНОГО ТАНЦЮ: ІСТОРИЧНИЙ АСПЕКТ. [Навчальні матеріали]
Аксьонова О.Б. та Виткалов С.В. (2020) РЕГІОНАЛЬНІ ПОСТАТІ В ПРОСТОРІ СУЧАСНОЇ СЦЕНИ : ВАЛЕРІЯ СУПОНЬКІНА. Українська культура: минуле, сучасне, шляхи розвитку, 2020 (Вип.36). с. 177-183. ISSN 2411-1546
Б
Басюк К.С. та Смирнова Т.В. (2013) ТАНГО ЯК СТИЛЬ В ЕСТРАДНІЙ МУЗИЦІ ХХ СТ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2013 (Ч. 2). с. 178-179.
Бенещук С. та Савчин Л.М. (2010) РОЗВИТОК ХУДОЖНІХ ПОТРЕБ ДІТЕЙ НА ЗАНЯТТЯХ У ХОРЕОГРАФІЧНОМУ КОЛЕКТИВІ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2010 (Ч. 2). с. 128-129.
Бутенко Т.В. та Панчук І.В. (2016) ХОРЕОГРАФІЧНІ ЗДІБНОСТІ ТА ЇХ РОЗВИТОК У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Фізична культура, спорт і реабілітація в закладах освіти, 2016 (Вип.7). с. 6-15.
В
Велінець Б. (2018) Фестивальний туризм як частина подієвого туризму (на прикладі Рівненської області). Актуальні питання культурології, 2018 (Вип.18). с. 164-191. ISSN 2415-802X
Виткалов С.В. та Виткалов В.Г. (2010) З ІСТОРІЇ СТАНОВЛЕННЯ КУЛЬТУРНО-МИСТЕЦЬКОЇ СФЕРИ НА РІВНЕНЩИНІ(художнє аматорство 1950–1970-х років). Студії мистецтвознавчі : Театр. Музика. Кіно., 2010 (№3): 31. с. 41-46.
Волошина Л. (2010) Взаємозв'язок музики і танцю в історичній ретроспективі. Актуальні питання культурології, 2010 (Вип.10): Т.ІІ. с. 154-156. ISSN 2415-802X
Волошина Л. (2006) АЛЬТЕРНАТИВНІ МЕТОДИКИ ПРИ ВИКЛАДАННІ ХОРЕОГРАФІЇ У ВНЗ. Духовно-творчий потенціал студентської молоді: психолого-педагогічні проблеми формування та реалізації, 2006. с. 122-124.
Волошина Л.П. (2018) КЛАСИЧНИЙ ТАНЕЦЬ ЯК ОСНОВНИЙ НАПРЯМ ХОРЕОГРАФІЧНОЇ ОСВІТИ. Актуальні питання культурології, 2018 (ВИП.18). с. 127-133. ISSN 2415-802X
Волошина Л.П. (2016) ДОСВІД ВИДАТНИХ ПЕДАГОГІВ КЛАСИЧНОГО ТАНЦЮ ЯК ОСНОВА СУЧАСНОЇ ХОРЕОГРАФІЧНОЇ ОСВІТИ. Актуальні питання культурології, 2016 (Вип.16). с. 153-157. ISSN 2415-802X
Волошина Л.П. (2011) Особливості музичного супроводу у різних аспектах уроку класичного танцю. Актуальні питання культурології, 2011 (Вип.11). с. 183-187. ISSN 2415-802X
Волошина Л.П. (2009) РЕТРОСПЕКТИВА ХОРЕОГРАФІЧНОГО КОНЦЕРТМЕЙСТЕРСТВА. Актуальні питання культурології, 2009 (Вип.8): Т.ІІ. с. 215-219. ISSN 2415-802X
Волошина Л.П. (2020) АЛЕГРО ЯК КУЛЬМИНАЦІЙНИЙ ФАКТОР ВИКОНАВСТВА НА УРОЦІ КЛАСИЧНОГО ТАНЦЮ. Актуальні питання культурології, 2020 (Вип.20). с. 163-168. ISSN 2415-802X
Волошина Л.П. (2021) ТЕОРІЯ І МЕТОДИКА ВИКЛАДАННЯ КЛАСИЧНОГО ТАНЦЮ 1 КУРСУ 2 СЕМЕСТР: ЕКЗЕРСИС БІЛЯ СТАНКА. In: Хореографічні нариси ХХІ століття: поліаспектний навчально-методичний абрис. О.Зень, Рівне, с. 8-32. ISBN 978-617-601-381-5
Волошина Л.П. (2021) ТЕОРІЯ І МЕТОДИКА ВИКЛАДАННЯ КЛАСИЧНОГО ТАНЦЮ 2 КУРС 3 СЕМЕСТР: ЕКЗЕРСИС БІЛЯ СТАНКА. In: Хореографічні нариси ХХІ століття: поліаспектний навчально-методичний абрис. О.Зень, Рівне, с. 168-180. ISBN 978-617-601-381-5
Волошина Л.П. та Годовський В.М. (2013) ОСНОВНІ ЗАВДАННЯ ВИКЛАДАННЯ КЛАСИЧНОГО ТАНЦЮ У ВИЩИЙ ШКОЛІ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2013 (Ч. 2). с. 184-185.
Волошина Л.П. та Лобан Т.Й. (2019) АДАЖІО ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ВИКОНАВСЬКИХ ЗДІБНОСТЕЙ ХОРЕОГРАФА У ВИЩІЙ ШКОЛІ. Актуальні питання культурології, 2019 (Вип.19). с. 132-136. ISSN 2415-802X
Г
Геккель А.В. (2010) ВПЛИВ ТВОРЧОСТІ Т. ШЕВЧЕНКА НА РОЗВИТОК УКРАЇНСЬКОГО ТАНЦЮВАЛЬНОГО МИСТЕЦТВА. Актуальні питання культурології, 2010 (Вип.10): Т.ІІ. ISSN 2415-802X
Геккель А.В. (2010) ВПЛИВ ТВОРЧОСТІ ТАРАСА ШЕВЧЕНКА НА РОЗВИТОК ХОРЕОГРАФІЧНОГО МИСТЕЦТВА В УКРАЇНІ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2010 (Ч. 2). с. 145-146.
Глущук О.Г. та Бартош К.Г. (2018) PUBLICART ЯК СУЧАСНА КУЛЬТУРНО-МИСТЕЦЬКА ПРАКТИКА: ВІТЧИЗНЯНИЙ ТА ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД. Актуальні питання культурології, 2018 (Вип.18). с. 170-175. ISSN 2415-802X
Глущук О.Г. та Соїч В. (2013) ТОРГОВО-РОЗВАЖАЛЬНІ ЦЕНТРИ ЯК СУЧАСНІ ЗАКЛАДИ ОРГАНІЗАЦІЇ ДОЗВІЛЛЯ ГРОМАДЯН (НА ПРИКЛАДІ М. РІВНЕ). Актуальні питання культурології, 2013 (Вип.13). с. 81-83. ISSN 2415-802X
Годовський В.М. та Геккель А.В. (2008) АБЕТКА КЛАСИЧНОГО ТАНЦЮ(МЕТОДИКА РУХІВ). [Навчальні матеріали]
Голова Л. (2010) КУЛЬТУРНО-МИСТЕЦЬКИЙ ПОТЕНЦІАЛ ДУБЕНЩИНИ. Актуальні питання культурології, 2010 (Вип.10): Т.ІІ. с. 251-256. ISSN 2415-802X
Горбачук Р. (2006) ПРОСТОРОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ В ГАЛУЗІ СУЧАСНОГО ХОРЕОГРАФІЧНОГО МИСТЕЦТВА. Духовно-творчий потенціал студентської молоді: психолого-педагогічні проблеми формування та реалізації, 2006. с. 119-120.
Горбачук Р.Л (2009) „КОМПОЗИЦІЯ СУЧАСНОЇ ХОРЕОГРАФІЇ” ЯК МОДЕЛЬ ФОРМУВАННЯ ТВОРЧОГО ПОТЕНЦІАЛУ СТУДЕНТА ВНЗ. Актуальні питання культурології, 2009 (Вип.8): Т.І. с. 144-147. ISSN 2415-802X
Горбачук Р.Л (2021) ТЕОРІЯ ТА МЕТОДИКА ВИКЛАДАННЯ МОДЕРН ТАНЦЮ 2-4 РІК НАВЧАННЯ. In: Хореографічні нариси ХХІ століття: поліаспектний навчально-методичний абрис. О.Зень, Рівне, с. 474-503. ISBN 978-617-601-381-5
Гордеєв В. (2020) УКРАЇНСЬКИЙ НАРОДНИЙ ТАНЕЦЬ НА ПОЛІССІ: РЕГІОНАЛЬНІ ОСОБЛИВОСТІ ЛЕКСИКИ. Інше thesis, Рівненський державний гуманітарний університет.
Гордєєв В. (2018) ФОРМУВАННЯ СТРУКТУРНО-ОБРАЗНИХ ТА СИМВОЛІЧНИХ ОСОБЛИВОСТЕЙ ХОРЕОГРАФІЧНОЇ ЛЕКСИКИ УКРАЇНСЬКОГО НАРОДНОГО ТАНЦЮ. Українська культура: минуле, сучасне, шляхи розвитку, 2018 (Вип.28). с. 213-222. ISSN 2411-1546
Гордєєв В. (2006) ТАНЕЦЬ ЯК ФЕНОМЕН ДУХОВНОСТІ ТРАДИЦІЙНОЇ УКРАЇНСЬКОЇ НАРОДНОЇ ОБРЯДОВОЇ КУЛЬТУРИ. Духовно-творчий потенціал студентської молоді: психолого-педагогічні проблеми формування та реалізації, 2006. с. 114-116.
Гордєєв В. ТЕОРІЯ ТА МЕТОДИКА ВИКЛАДАННЯ УКРАЇНСЬКОГО НАРОДНО-СЦЕНІЧНОГО ТАНЦЮ. [Методичні рекомендації]
Гордєєв В. (2021) ТЕОРІЯ ТА МЕТОДИКА ВИКЛАДАННЯ УКРАЇНСЬКОГО НАРОДНО-СЦЕНІЧНОГО ТАНЦЮ КУРС ЛЕКЦІЙ. [Навчальні матеріали]
Гордєєв В. ХОРЕОГРАФІЧНЕ МИСТЕЦТВО ПОЛІССЯ. [Навчальний посібник]
Гордєєв В. ХОРЕОГРАФІЧНЕ МИСТЕЦТВО ПОЛІССЯ. [Навчальний посібник]
Гордєєв В. та Завалін А. (2021) ТЕОРІЯ ТА МЕТОДИКА ВИКЛАДАННЯ УКРАЇНСЬКОГО НАРОДНО-СЦЕНІЧНОГО ТАНЦЮ 2 КУРС: ЗАНЯТТЯ ПОСЕРЕД ЗАЛИ, ОПИС ТАНЦЮ "БУЯНСЬКИЙ СКАКУНЕЦЬ", "КРУТЯХ". In: Хореографічні нариси ХХІ століття: поліаспектний навчально-методичний абрис. О.Зень, Рівне, с. 252-342. ISBN 978-617-601-381-5
Гордєєва (Шевчук) О.Ю. (2010) ДИТЯЧИЙ ХОРЕОГРАФІЧНИЙ КОЛЕКТИВ ТА ЙОГО РОЛЬ У ФІЗИЧНОМУ РОЗВИТКУ ДИТИНИ. Актуальні питання культурології, 2010 (Вип.10): Т.ІІ. ISSN 2415-802X
Гордєєва (Шевчук) О.Ю. (2006) ДИТЯЧИЙ ХОРЕОГРАФІЧНИЙ КОЛЕКТИВ ТА ЙОГО РОЛЬ У ГАРМОНІЙНОМУ РОЗВИТКУ ДИТИНИ. Духовно-творчий потенціал студентської молоді: психолого-педагогічні проблеми формування та реалізації, 2006. с. 116-119.
Гордєєва (Шевчук) О.Ю. МЕТОДИКА ВИКЛАДАННЯ НАРОДНО-СЦЕНІЧНОГО ТАНЦЮ (вправи біля станка – 1 рік навчання). [Методичні рекомендації]
Гордєєва (Шевчук) О.Ю. МЕТОДИКА ВИКЛАДАННЯ НАРОДНО-СЦЕНІЧНОГО ТАНЦЮ (вправи біля станка – 1-3 рік навчання). [Навчальний посібник]
Гордєєва (Шевчук) О.Ю. (2021) ТЕОРІЯ ТА МЕТОДИКА ВИКЛАДАННЯ НАРОДНО-СЦЕНІЧНОГО ТАНЦЮ 1-4 КУРСИ: МЕТОДИЧНИЙ АСПЕКТ ВИВЧЕННЯ НИЗЬКИХ ТА ВИСОКИХ РОЗВЕРТАНЬ НОГИ В ЕКЗЕРСИСІ НАРОДНО-СЦЕНІЧНОГО ТАНЦЮ. In: Хореографічні нариси ХХІ століття: поліаспектний навчально-методичний абрис. О.Зень, Рівне, с. 441-474. ISBN 978-617-601-381-5
Гордєєва (Шевчук) О.Ю. МЕТОДИКА ВИКЛАДАННЯ НАРОДНО-СЦЕНІЧНОГО ТАНЦЮ (вправи біля станка – 2 рік навчання). [Методичні рекомендації]
Гордєєва (Шевчук) О.Ю. МЕТОДИКА ВИКЛАДАННЯ НАРОДНО-СЦЕНІЧНОГО ТАНЦЮ (вправи біля станка – 3 рік навчання). [Методичні рекомендації]
Гордєєва (Шевчук) О.Ю. МЕТОДИКА ВИКЛАДАННЯ НАРОДНО-СЦЕНІЧНОГО ТАНЦЮ (вправи біля станка – 4 рік навчання). [Методичні рекомендації]
Гордєєва (Шевчук) О.Ю. (2019) ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ПЕДАГОГІЧНИХ КОМПЕТЕНЦІЙ У МАЙБУТНЬОГО ХОРЕОГРАФА У ПРОЦЕСІ ФАХОВОЇ ПІДГОТОВКИ = SPECIFICS OF FORMATION OF PEDAGOGICAL COMPETENCES IN THE FUTURE CHOREOGRAPHERS IN THE PROCESS OF THE VOCATIONAL TRAINING. Інноваційна педагогіка, 2019 (Т.3): Вип. 9. с. 7-12. ISSN 2663-6085, 2663-6093
Гордєєва (Шевчук) О.Ю. та Вербець В.В. (2010) ПРОБЛЕМИ ПІДГОТОВКИ ПЕДАГОГІВ-БАЛЕТМЕЙСТЕРІВ ДИТЯЧИХ ХОРЕОГРАФІЧНИХ КОЛЕКТИВІВ У ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2010 (Ч. 1). с. 39-40.
З
Зань Л. (2021) ТЕОРІЯ ТА МЕТОДИКА ВИКЛАДАННЯ КЛАСИЧНОГО ТАНЦЮ 1-5 РІК НАВЧАННЯ: РОЗДІЛ ЕКЗЕРСИС НА ПАЛЬЦЯХ. In: Хореографічні нариси ХХІ століття: поліаспектний навчально-методичний абрис. О.Зень, Рівне, с. 587-635. ISBN 978-617-601-381-5
К
Ковбарь О. та Волошина Л.П. (2010) СТАНОВЛЕННЯ БАЛЕТНОГО МИСТЕЦТВА В УКРАЇНІ (20-30-ТІ РР. ХХ СТОЛІТТЯ). Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2010 (Ч. 2). с. 133-135.
Козлюк О.А. (2008) ГРА ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ГУМАНІСТИЧНОЇ СПРЯМОВАНОСТІ СПІЛКУВАННЯ ДОШКІЛЬНИКІВ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2008. с. 44-46.
Колесніков С.А. (2009) ОСНОВИ МУЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ І ХОРЕОГРАФІЇ З МЕТОДИКОЮ ВИКЛАДАННЯ. [Навчальні матеріали]
Кравчук В. (2006) ДУХОВНО-ТВОРЧИЙ ПОТЕНЦІАЛ ХОРЕОГРАФІЧНОГО МИСТЕЦТВА: ПОШУКИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ. Духовно-творчий потенціал студентської молоді: психолого-педагогічні проблеми формування та реалізації, 2006. с. 126-128.
Кучина Н.І. та Поліщук А.В. (2018) РОЗВИТОК КЛУБНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В ІСТОРИЧНОМУ КОНТЕКСТІ. Актуальні питання культурології, 2018 (Вип.18). с. 28-34. ISSN 2415-802X
Л
Лапсюк Н. та Горбачук Р.Л (2010) ТАНЕЦЬ МОДЕРН ЯК ЗАСІБ ВИРАЖЕННЯ ПСИХОЛОГІЧНОГО СТАНУ ТАНЦІВНИКА. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2010 (Ч. 2). с. 136-137.
Легка І. (2019) СУЧАСНІ ВИМОГИ ДО МЕТОДИКИ ВИКЛАДАННЯ НАРОДНО- СЦЕНІЧНОГО ТАНЦЮ В ЗАКЛАДАХ ОСВІТИ. Український та європейський мистецькі простори: історія, теорія, практика, 2019. с. 131-136.
Легка І. (2006) РЕПЕРТУАР АМАТОРСЬКОГО ТАНЦЮВАЛЬНОГО КОЛЕКТИВУ ЯК ЗАСІБ ВИХОВАННЯ МОЛОДІ. Духовно-творчий потенціал студентської молоді: психолого-педагогічні проблеми формування та реалізації, 2006. с. 124-126.
Легка І.П. (2018) ФУНДАМЕНТАЛЬНІ ПРИНЦИПИ ОБРОБКИ ТАНЦЮВАЛЬНОГО ФОЛЬКЛОРУ ТА МЕТОДИ ЇХ ВИКОРИСТАННЯ В НАРОДНО-СЦЕНІЧНІЙ ХОРЕОГРАФІЇ. Актуальні питання культурології, 2018 (Вип.18). с. 137-142. ISSN 2415-802X
Легка І.П. (2010) ХУДОЖНІЙ ОБРАЗ ЯК ПЕРШООСНОВА ХОРЕОГРАФІЧНОГО ТВОРУ. Актуальні питання культурології, 2010 (Вип.10): Т.ІІ. 215-219.. ISSN 2415-802X
Легка І.П. (2021) ВИКОНАВСЬКА ТА ТЕХНІЧНА МАЙСТЕРНІСТЬ 4 КУРС: КЛАСИФІКАЦІЯ ТАНЦЮВАЛЬНИХ РУХІВ ВІРТУОЗНОЇ ТЕХНІКИ. In: Хореографічні нариси ХХІ століття: поліаспектний навчально-методичний абрис. О.Зень, Рівне, с. 503-542. ISBN 978-617-601-381-5
Легка І.П. та Гордєєва (Шевчук) О.Ю. (2019) ХОРЕОГРАФІЧНИЙ КОЛЕКТИВ ЯК СОЦІОКУЛЬТУРНИЙ ЧИННИК ФОРМУВАННЯ ТА РОЗВИТКУ ТВОРЧИХ ЗДІБНОСТЕЙ ОСОБИСТОСТІ. Актуальні питання культурології, 2019 (Вип.19). с. 137-142. ISSN 2415-802X
Легка І.П. та Пуйова В.В. (2019) СУЧАСНІ ВИМОГИ ДО МЕТОДИКИ ВИКЛАДАННЯ НАРОДНО-СЦЕНІЧНОГО ТАНЦЮ В ЗАКЛАДАХ ОСВІТИ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2019. с. 89-91.
Легка А. та Аксьонова І.Ю. (2010) РОЛЬ ІРЖІ КІЛІАНА У СУЧАСНОМУ ХОРЕОГРАФІЧНОМУ МИСТЕЦТВІ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2010 (Ч. 2). с. 137-139.
Лобан Т. (2011) Мерс Кенінгем – видатний балетмейстер американського танцю модерн. Актуальні питання культурології, 2011 (Вип.11). с. 53-55. ISSN 2415-802X
Лобан Т. (2006) ВПЛИВ ХОРЕОГРАФІВ-НОВАТОРІВ ДЖАЗ-МОДЕРН ТАНЦЮ НА ФОРМУВАННЯ СВІТОГЛЯДУ СУЧАСНОГО СТУДЕНТА. Духовно-творчий потенціал студентської молоді: психолого-педагогічні проблеми формування та реалізації, 2006. с. 120-122.
Лобан Т.Й. (2018) АНАТОМІЯ ТАНЦЮ ЯК СКЛАДОВА У ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНЬОГО ХОРЕОГРАФА. Актуальні питання культурології, 2018 (Вип 18). с. 83-87. ISSN 2415-802X
Лобан Т.Й. (2016) ХОРЕОГРАФІЧНИЙ СПАДОК МОРІСА БЕЖАРА В КОНТЕКСТІ СУЧАСНОГО МИСТЕЦТВА ТАНЦЮ. Актуальні питання культурології, 2016 (Вип.16). с. 211-215. ISSN 2415-802X
Лобан Т.Й. (2009) ВНЕСОК МАЙСТРІВ ДЖАЗОВОГО ТАНЦЮ В СУЧАСНЕ ХОРЕОГРАФІЧНЕ МИСТЕЦТВО. Актуальні питання культурології, 2009 (Вип.8): Т.І. с. 148-153. ISSN 2415-802X
Лобан Т.Й. (2009) КУРС ЛЕКЦІЙ ІЗ ДИСЦИПЛІНИ “МЕТОДИКА ВИКЛАДАННЯ ДЖАЗ ТА АФРО-ДЖАЗ ТАНЦЮ”. [Навчальні матеріали]
Лобан Т.Й. (2021) ТЕОРІЯ ТА МЕТОДИКА ВИКЛАДАННЯ ДЖАЗ-МОДЕРН ТАНЦЮ 3 КУРС: ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ ВИКЛАДАННЯ ДИСЦИПЛІНИ. In: Хореографічні нариси ХХІ століття: поліаспектний навчально-методичний абрис. О.Зень, Рівне, с. 410-440. ISBN 978-617-601-381-5
Лобан Т.Й. та Волошина Л.П. (2019) МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ УРОКУ З ДИСЦИПЛІНИ «ТЕОРІЯ ТА МЕТОДИКА ВИКЛАДАННЯ ДЖАЗ-МОДЕРН ТАНЦЮ». Актуальні питання культурології, 2019 (Вип.19). с. 126-131. ISSN 2415-802X
М
Манелюк Д.І. (2008) ОСНОВИ ТЕОРІЇ ТА МЕТОДИКИ РОБОТИ ХОРЕОГРАФА В ОКРЕМИХ ВИДАХ СПОРТУ. [Навчальні матеріали]
Манелюк Д.І. (2009) ПОПУЛЯРНІ ТА МАСОВІ ФОРМИ ТАНЦІВ. [Навчальні матеріали]
Манелюк Д.І. (2021) ОСНОВИ РЕЖИСУРИ ТА АКТОРСЬКОЇ МАЙСТЕРНОСТІ 2 КУРС. In: Хореографічні нариси ХХІ століття: поліаспектний навчально-методичний абрис. О.Зень, Рівне, с. 212-251. ISBN 978-617-601-381-5
Манелюк Е.В. (2013) РОЗВИТОК ОБРАЗНОГО МИСЛЕННЯ У ДІТЕЙ НА ЗАНЯТТЯХ ХОРЕОГРАФІЇ: НА ПРИКЛАДІ МОЛОДШОЇ ГРУПИ ЗРАЗКОВОГО АНСАМБЛЮ СУЧАСНОГО ТАНЦЮ «ДІАЛОГ» КЗ «РМПК». Актуальні питання культурології, 2013 (Вип.13). с. 204-207. ISSN 2415-802X
Манелюк Е.В. (2007) ІСТОРИКО-ПОБУТОВИЙ ТАНЕЦЬ. [Навчальні матеріали]
Манелюк Е.В. ІСТОРИКО-ПОБУТОВИЙ ТАНЕЦЬ. [Навчальний посібник]
Манелюк Е.В. ТАНЕЦЬ. [Методичні рекомендації]
Манелюк Е.В. (2021) ТЕОРІЯ ТА МЕТОДИКА ВИКЛАДАННЯ ІСТОРИКО-ПОБУТОВОГО ТАНЦЮ 1 КУРС: ЕПОХА ЗАХІДНОЄВРОПЕЙСЬКОГО СЕРЕДНЬОВІЧЧЯ, ЕПОХА ВІДРОДЖЕННЯ. In: Хореографічні нариси ХХІ століття: поліаспектний навчально-методичний абрис. О.Зень, Рівне, с. 115-167. ISBN 978-617-601-381-5
Маркевич Л.А. (2018) ВІД ІСТОРИЧНОЇ ГЕНЕЗИ БАЛЕТНОЇ ФОРМИ ДО ТЕАТРАЛЬНО-СЦЕНІЧНОГО КОДУ НАЦІОНАЛЬНОЇ БАЛЕТНОЇ ВИСТАВИ. Актуальні питання культурології, 2018 (Вип.18). с. 120-127. ISSN 2415-802X
Маркевич Л.А. (2009) ЕВОЛЮЦІЯ УКРАЇНСЬКОГО КЛАСИЧНОГО БАЛЕТУ: ВІД ВИТОКІВ ДО ХХІ СТОЛІТТЯ. Актуальні питання культурології, 2009 (Вип.8): Т.І. с. 153-157. ISSN 2415-802X
Маркевич Л.А. (2020) ГЕНЕЗА ТА ЕТАПИ ДИФЕРЕНЦІАЦІЇ ТАНЦЮВАЛЬНОЇ КУЛЬТУРИ НА ШЛЯХУ ДО УКРАЇНСЬКОГО БАЛЕТНОГО ТЕАТРУ. Українська культура: минуле, сучасне, шляхи розвитку, 2020 (Вип.34). с. 136-143. ISSN 2411-1546
Маркевич Л.А. (2021) МИСТЕЦТВО БАЛЕТМЕЙСТЕРА 2 КУРС. In: Хореографічні нариси ХХІ століття: поліаспектний навчально-методичний абрис. О.Зень, Рівне, с. 180-211. ISBN 978-617-601-381-5
Маркевич Л.А. (2019) МОДЕРНІЗАЦІЯ УКРАЇНСЬКОЇ БАЛЕТНОЇ ВИСТАВИ В 60-80 РР. ЯК ПЕРЕІНТОНУВАННЯ СФЕРИ МИСЛЕННЯ БАЛЕТМЕЙСТЕРІВ. Український та європейський мистецькі простори: історія, теорія, практика, 2019. с. 119-125.
Маркевич Л.А. та Карауш Н.Г. (2009) МИСТЕЦТВО БАЛЕТМЕЙСТЕРА. [Навчальні матеріали]
Маткова Н. та Аксьонова І. (2006) ОСОБЛИВОСТІ ВИКОНАННЯ НАРОДНО-СЦЕНІЧНИХ ТАНЦІВ УКРАЇНИ. Духовно-творчий потенціал студентської молоді: психолого-педагогічні проблеми формування та реалізації, 2006. с. 135-137.
Мельник Т. та Волошина Л.П. (2010) ІСТОРІЯ РОЗВИТКУ ТА СТАНОВЛЕННЯ ХОРЕОГРАФІЧНОГО МИСТЕЦТВА РІВНЕНЩИНИ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2010 (Ч. 2). с. 139.
Н
Нагорна З.В. (2023) ФЕСТИВАЛЬ ЯК ФОРМА АКТИВНОГО ВІДПОЧИНКУ В КУЛЬТУРНІЙ ПРАКТИЦІ УКРАЇНИ: ІСТОРІОГРАФІЧНИЙ АНАЛІЗ ПРОБЛЕМИ. Актуальні питання культурології, 2023 (Вип.22). с. 100-105. ISSN 2415-802X
Наливайко М.І. (2021) ІСТОРИЧНІ АСПЕКТИ РОЗВИТКУ УКРАЇНСЬКОГО АВТЕНТИЧНОГО ТАНЦЮ. Актуальні питання культурології, 2021: Вип. 21. с. 6-11.
П
Панчук Н. (2021) ПОНЯТТЯ «БАЛЕТНА ДРАМАТУРГІЯ» : ГЕНЕЗА ТА ШЛЯХИ РОЗВИТКУ. Актуальні питання культурології, 2021: Вип. 21. с. 56-62.
Поліщук А.В. (2018) ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ ЗАКЛАДІВ КУЛЬТУРИ КЛУБНОГО ТИПУ В УМОВАХ РЕАЛІЗАЦІЇ КОНЦЕПЦІЇ РЕФОРМУВАННЯ МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2018. с. 338-339.
Попчук Т.П. (2008) ГРА ЯК ЗАСІБ ІНТЕГРАЦІЇ ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ПОТРЕБАМИ У КОЛЕКТИВ ОДНОЛІТКІВ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2008. с. 69-71.
Пуйов В.М. та Пуйова В.В. (2009) БОЛГАРСЬКИЙ НАРОДНИЙ ТАНЕЦЬ. [Навчальні матеріали]
Пуйов В.М. та Пуйова В.В. ОСНОВИ НАРОДНО-СЦЕНІЧНОГО ТАНЦЮ. [Методичні рекомендації]
Пуйова В.В. (2021) МЕТОДИКА ВИКЛАДАННЯ КЛАСИЧНОГО ТАНЦЮ 1 КУРС ОС "МАГІСТР": 10 УРОКІВ ДУЕТНО-СЦЕНІЧНОГО ТАНЦЮ. In: Хореографічні нариси ХХІ століття: поліаспектний навчально-методичний абрис. О.Зень, Рівне, с. 543-587. ISBN 978-617-601-381-5
Р
Рабченюк С.В. (2009) ТВОРЧИЙ ШЛЯХ ЮРІЯ ГРИГОРОВИЧА ЯК ОБ'ЄКТ НАУКОВОГО ДОСЛІДЖЕННЯ. Актуальні питання культурології, 2009 (Вип.8): Т.ІІ. с. 176-179. ISSN 2415-802X
Рабченюк С.В. (2021) ТЕОРІЯ ТА МЕТОДИКА ВИКЛАДАННЯ ЛАТИНОАМЕРИКАНСЬКИХ ТАНЦІВ 1 КУРС: ЕТАПИ ФОРМУВАННЯ ТА МЕТОДИКА ВИКОНАННЯ ТАНЦЮ "ЧА-ЧА-ЧА", КЛАС "ПОЧАТКІВЦІ". In: Хореографічні нариси ХХІ століття: поліаспектний навчально-методичний абрис. О.Зень, Рівне, с. 73-114. ISBN 978-617-601-381-5
Романич М.В. та Власюк О.П. та Демчук О.О. (2024) ІНТЕГРАЦІЯ ТАНЦЮ ТА ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА В АРТ-ТЕРАПІЇ. Перспективи та інновації науки, 2024 (№2). с. 812-820.
С
Савчин Л.М. (2010) ТАНЦЮВАЛЬНИЙ ПРОСТІР У КОНТЕКСТІ СУЧАСНИХ РЕАЛІЙ МОЛОДІ. Актуальні питання культурології, 2010 (Вип.10): Т.І. с. 58-61. ISSN 2415-802X
Сагаль Н. та Волошина Л. (2006) СПЕЦИФІКА ДОПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ В КОНТЕКСТІ ТАНЦЮВАЛЬНОЇ КУЛЬТУРИ. Духовно-творчий потенціал студентської молоді: психолого-педагогічні проблеми формування та реалізації, 2006. с. 128-130.
Самохвалова А. (2019) УКРАЇНСЬКІ СОЦІАЛЬНІ ТАНЦІ – РАДІСТЬ, ЩО ДАРУЄ НАМ РІДНА КУЛЬТУРА. Український та європейський мистецькі простори: історія, теорія, практика, 2019. с. 136-140.
Самохвалова А. (2010) ХОРЕОГРАФІЯ ВЕСІЛЬНОГО ОБРЯДУ РІВНЕНСЬКОГО ПОЛІССЯ. Актуальні питання культурології, 2010 (Вип.10): Т.ІІ. ISSN 2415-802X
Самохвалова А. (2009) РЕТРОСПЕКТИВА КУЛЬТУРНО-МИСТЕЦЬКИХ ПОДІЙ У ХОРЕОГРАФІЇ НА ТЕРЕНАХ РІВНЕНЩИНИ(40-50-ті роки ХХ ст.). Актуальні питання культурології, 2009 (Вип.8): Т.І. с. 136-141. ISSN 2415-802X
Самохвалова А.В. (2009) ПОПУЛЯРНО-МАСОВІ ТАНЦІ ПЕРШОЇ ПОЛОВИНИ ХХ СТОЛІТТЯ. Актуальні питання культурології, 2009 (Вип.8): Т.ІІ. с. 158-162. ISSN 2415-802X
Самохвалова А.В. (2021) СУЧАСНА ІНТЕРПРЕТАЦІЯ ФОЛЬКЛОРУ 2 КУРС 4 СЕМЕСТР: МЕТОДИКА РОБОТИ З ХОРЕОГРАФІЧНИМ ФОЛЬКЛОРОМ (ЗА ПОЛЬОВИМИ ЩОДЕННИКАМИ). In: Хореографічні нариси ХХІ століття: поліаспектний навчально-методичний абрис. О.Зень, Рівне, с. 343-409. ISBN 978-617-601-381-5
Сандульський С.М. та Савчин Л.М. СУЧАСНИЙ ТАНЕЦЬ ЯК ЗАСІБ ТВОРЧОЇ АКТИВНОСТІ СТАРШОКЛАСНИКІВ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2013 (Ч. 2). с. 213-214.
Скоцький А.В. (2011) ОСНОВНІ ПРИНЦИПИ ТА СПЕЦИФІКА БУДОВИ УРОКУ ДЖАЗ-МОДЕРН ТАНЦЮ. Актуальні питання культурології, 2011 (Вип.11). с. 188-191. ISSN 2415-802X
Степанова Т.В. (2021) УКРАЇНСЬКИЙ НАРОДНИЙ ТАНЕЦЬ ЯК ЗАСІБ НАЦІОНАЛЬНО-ПАТРІОТИЧНОГО ВИХОВАННЯ. Актуальні питання культурології, 2021: Вип. 21. с. 101-107.
Т
Тишинська Я.М. та Юрчук О.І. (2021) ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ СПОРТИВНОГО ТАНЦЮ В ПРОЦЕСІ РОЗВИТКУ РУХОВОЇ АКТИВНОСТІ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Студентський дайджест, 2021 (Вип.4). с. 117-119.
Тюска В.Б. (2019) СТАНОВЛЕННЯ КУЛЬТУРИ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ В УМОВАХ КЛУБНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. Інноватика у вихованні, 2019 (Вип.10). с. 252-257.
Тюска В.Б. (2018) РОЗВИТОК ПОТЕНЦІАЛУ СТУДЕНТІВ У ПРОФЕСІЙНО СПРЯМОВАНИХ КЛУБАХ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2018. с. 339-341.
Ш
Шеховцова П. та Волошина Л. (2006) СПЕЦИФІКА ДОПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ В КОНТЕКСТІ ТАНЦЮВАЛЬНОЇ КУЛЬТУРИ РІВНЕНЩИНИ. Духовно-творчий потенціал студентської молоді: психолого-педагогічні проблеми формування та реалізації, 2006. с. 130-133.
Шингер В.В. ВІДЕНСЬКИЙ ВАЛЬС. [Методичні рекомендації]
Шингер В.В. ПОВІЛЬНИЙ ВАЛЬС. [Методичні рекомендації]
Шингер В.В. ТАНГО. [Методичні рекомендації]
Шингер В.В. ПОВІЛЬНИЙ ФОКСТРОТ. [Методичні рекомендації]
Шингер В.В. (2021) ТЕОРІЯ ТА МЕТОДИКА ВИКЛАДАННЯ ЄВРОПЕЙСЬКИХ ТАНЦІВ 1 КУРС: ЕТАПИ ФОРМУВАННЯ ТА МЕТОДИКА ВИКОНАННЯ ТАНЦЮ "ПОВІЛЬНИЙ ВАЛЬС", КЛАС "ПОЧАТКІВЦІ". In: Хореографічні нариси ХХІ століття: поліаспектний навчально-методичний абрис. О.Зень, Рівне, с. 33-72. ISBN 978-617-601-381-5
Я
Яцюк Г. та Лобан Т.Й. (2010) ТРЕНАЖ В СИСТЕМІ ПІДГОТОВКИ ВИКОНАВЦЯ НАРОДНО-СЦЕНІЧНОГО ТАНЦЮ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2010 (Ч. 2). с. 146-147.