Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

Елементи, в яких тема (за УДК): "793 Відпочинок та розваги громадськості. Мистецтво руху. Танці"

Вгору на рівень
Експорт в [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Група по: Творці | Тип елементу
Число елементів на цьому рівні: 120.

Розділ Книги

Волошина Л.П. (2021) ТЕОРІЯ І МЕТОДИКА ВИКЛАДАННЯ КЛАСИЧНОГО ТАНЦЮ 1 КУРСУ 2 СЕМЕСТР: ЕКЗЕРСИС БІЛЯ СТАНКА. In: Хореографічні нариси ХХІ століття: поліаспектний навчально-методичний абрис. О.Зень, Рівне, с. 8-32. ISBN 978-617-601-381-5

Волошина Л.П. (2021) ТЕОРІЯ І МЕТОДИКА ВИКЛАДАННЯ КЛАСИЧНОГО ТАНЦЮ 2 КУРС 3 СЕМЕСТР: ЕКЗЕРСИС БІЛЯ СТАНКА. In: Хореографічні нариси ХХІ століття: поліаспектний навчально-методичний абрис. О.Зень, Рівне, с. 168-180. ISBN 978-617-601-381-5

Горбачук Р.Л (2021) ТЕОРІЯ ТА МЕТОДИКА ВИКЛАДАННЯ МОДЕРН ТАНЦЮ 2-4 РІК НАВЧАННЯ. In: Хореографічні нариси ХХІ століття: поліаспектний навчально-методичний абрис. О.Зень, Рівне, с. 474-503. ISBN 978-617-601-381-5

Гордєєв В. та Завалін А. (2021) ТЕОРІЯ ТА МЕТОДИКА ВИКЛАДАННЯ УКРАЇНСЬКОГО НАРОДНО-СЦЕНІЧНОГО ТАНЦЮ 2 КУРС: ЗАНЯТТЯ ПОСЕРЕД ЗАЛИ, ОПИС ТАНЦЮ "БУЯНСЬКИЙ СКАКУНЕЦЬ", "КРУТЯХ". In: Хореографічні нариси ХХІ століття: поліаспектний навчально-методичний абрис. О.Зень, Рівне, с. 252-342. ISBN 978-617-601-381-5

Гордєєва (Шевчук) О.Ю. (2021) ТЕОРІЯ ТА МЕТОДИКА ВИКЛАДАННЯ НАРОДНО-СЦЕНІЧНОГО ТАНЦЮ 1-4 КУРСИ: МЕТОДИЧНИЙ АСПЕКТ ВИВЧЕННЯ НИЗЬКИХ ТА ВИСОКИХ РОЗВЕРТАНЬ НОГИ В ЕКЗЕРСИСІ НАРОДНО-СЦЕНІЧНОГО ТАНЦЮ. In: Хореографічні нариси ХХІ століття: поліаспектний навчально-методичний абрис. О.Зень, Рівне, с. 441-474. ISBN 978-617-601-381-5

Зань Л. (2021) ТЕОРІЯ ТА МЕТОДИКА ВИКЛАДАННЯ КЛАСИЧНОГО ТАНЦЮ 1-5 РІК НАВЧАННЯ: РОЗДІЛ ЕКЗЕРСИС НА ПАЛЬЦЯХ. In: Хореографічні нариси ХХІ століття: поліаспектний навчально-методичний абрис. О.Зень, Рівне, с. 587-635. ISBN 978-617-601-381-5

Легка І.П. (2021) ВИКОНАВСЬКА ТА ТЕХНІЧНА МАЙСТЕРНІСТЬ 4 КУРС: КЛАСИФІКАЦІЯ ТАНЦЮВАЛЬНИХ РУХІВ ВІРТУОЗНОЇ ТЕХНІКИ. In: Хореографічні нариси ХХІ століття: поліаспектний навчально-методичний абрис. О.Зень, Рівне, с. 503-542. ISBN 978-617-601-381-5

Лобан Т.Й. (2021) ТЕОРІЯ ТА МЕТОДИКА ВИКЛАДАННЯ ДЖАЗ-МОДЕРН ТАНЦЮ 3 КУРС: ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ ВИКЛАДАННЯ ДИСЦИПЛІНИ. In: Хореографічні нариси ХХІ століття: поліаспектний навчально-методичний абрис. О.Зень, Рівне, с. 410-440. ISBN 978-617-601-381-5

Манелюк Д.І. (2021) ОСНОВИ РЕЖИСУРИ ТА АКТОРСЬКОЇ МАЙСТЕРНОСТІ 2 КУРС. In: Хореографічні нариси ХХІ століття: поліаспектний навчально-методичний абрис. О.Зень, Рівне, с. 212-251. ISBN 978-617-601-381-5

Манелюк Е.В. (2021) ТЕОРІЯ ТА МЕТОДИКА ВИКЛАДАННЯ ІСТОРИКО-ПОБУТОВОГО ТАНЦЮ 1 КУРС: ЕПОХА ЗАХІДНОЄВРОПЕЙСЬКОГО СЕРЕДНЬОВІЧЧЯ, ЕПОХА ВІДРОДЖЕННЯ. In: Хореографічні нариси ХХІ століття: поліаспектний навчально-методичний абрис. О.Зень, Рівне, с. 115-167. ISBN 978-617-601-381-5

Маркевич Л.А. (2021) МИСТЕЦТВО БАЛЕТМЕЙСТЕРА 2 КУРС. In: Хореографічні нариси ХХІ століття: поліаспектний навчально-методичний абрис. О.Зень, Рівне, с. 180-211. ISBN 978-617-601-381-5

Пуйова В.В. (2021) МЕТОДИКА ВИКЛАДАННЯ КЛАСИЧНОГО ТАНЦЮ 1 КУРС ОС "МАГІСТР": 10 УРОКІВ ДУЕТНО-СЦЕНІЧНОГО ТАНЦЮ. In: Хореографічні нариси ХХІ століття: поліаспектний навчально-методичний абрис. О.Зень, Рівне, с. 543-587. ISBN 978-617-601-381-5

Рабченюк С.В. (2021) ТЕОРІЯ ТА МЕТОДИКА ВИКЛАДАННЯ ЛАТИНОАМЕРИКАНСЬКИХ ТАНЦІВ 1 КУРС: ЕТАПИ ФОРМУВАННЯ ТА МЕТОДИКА ВИКОНАННЯ ТАНЦЮ "ЧА-ЧА-ЧА", КЛАС "ПОЧАТКІВЦІ". In: Хореографічні нариси ХХІ століття: поліаспектний навчально-методичний абрис. О.Зень, Рівне, с. 73-114. ISBN 978-617-601-381-5

Самохвалова А.В. (2021) СУЧАСНА ІНТЕРПРЕТАЦІЯ ФОЛЬКЛОРУ 2 КУРС 4 СЕМЕСТР: МЕТОДИКА РОБОТИ З ХОРЕОГРАФІЧНИМ ФОЛЬКЛОРОМ (ЗА ПОЛЬОВИМИ ЩОДЕННИКАМИ). In: Хореографічні нариси ХХІ століття: поліаспектний навчально-методичний абрис. О.Зень, Рівне, с. 343-409. ISBN 978-617-601-381-5

Шингер В.В. (2021) ТЕОРІЯ ТА МЕТОДИКА ВИКЛАДАННЯ ЄВРОПЕЙСЬКИХ ТАНЦІВ 1 КУРС: ЕТАПИ ФОРМУВАННЯ ТА МЕТОДИКА ВИКОНАННЯ ТАНЦЮ "ПОВІЛЬНИЙ ВАЛЬС", КЛАС "ПОЧАТКІВЦІ". In: Хореографічні нариси ХХІ століття: поліаспектний навчально-методичний абрис. О.Зень, Рівне, с. 33-72. ISBN 978-617-601-381-5

Стаття

Grygus I. та Nesterchuk N. та Hrytseniuk R. та Rabcheniuk S. та Zukow W. (2020) CORRECTIION OFF PPOSSTURE DIISSORDERSS WIITH SSPPORT AND BALLLROOM DANCIING. Medicni perspektivi/Медичні перспективи, 2020 (1): Т.25. с. 174-184.

Markevych L. (2019) NEW FEATURES OF ARTISTIC LANGUAGE OF CLASSICAL DANCE IN 20-30 OF XX CENTURY AS CHOREOGRAPHERS’ SEARCH RESULTS. Українська культура: минуле, сучасне, шляхи розвитку, 2019 (Вип.30). с. 40-46. ISSN 2411-1546

Shevchuk O. (2023) Elements of classic choreography at the academization of Polish folk-stage dance. Global Prosperity, 2023: Vol. 3 (1). с. 34-41.

Іванчук І. та Лобан Т. (2006) ІСТОРІЯ РОЗВИТКУ ТАНЦЮ МОДЕРН У США. Духовно-творчий потенціал студентської молоді: психолого-педагогічні проблеми формування та реалізації, 2006. с. 133-135.

Аксьонова І. (2006) ФОРМУВАННЯ ТВОРЧОЇ ОСОБИСТОСТІ В ХОРЕОГРАФІЧНОМУ КОЛЕКТИВІ. Духовно-творчий потенціал студентської молоді: психолого-педагогічні проблеми формування та реалізації, 2006. с. 111-113.

Аксьонова І.Ю. (2010) ЛЕКСИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ХОРЕОГРАФІЧНОЇ КУЛЬТУРИ ПОЛІСЬКОГО КРАЮ. Актуальні питання культурології, 2010 (Вип.10): Т. ІІ. с. 164-167. ISSN 2415-802X

Аксьонова І.Ю. (2009) ЗБЕРЕЖЕННЯ ХОРЕОГРАФІЧНОЇ КУЛЬТУРИ НАРОДУ У КОЛЕКТИВАХ НАРОДНОГО ТАНЦЮ. Актуальні питання культурології, 2009 (Вип.8): Т.І. с. 141-144. ISSN 2415-802X

Аксьонова О.Б. та Виткалов С.В. (2020) РЕГІОНАЛЬНІ ПОСТАТІ В ПРОСТОРІ СУЧАСНОЇ СЦЕНИ : ВАЛЕРІЯ СУПОНЬКІНА. Українська культура: минуле, сучасне, шляхи розвитку, 2020 (Вип.36). с. 177-183. ISSN 2411-1546

Басюк К.С. та Смирнова Т.В. (2013) ТАНГО ЯК СТИЛЬ В ЕСТРАДНІЙ МУЗИЦІ ХХ СТ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2013 (Ч. 2). с. 178-179.

Бенещук С. та Савчин Л.М. (2010) РОЗВИТОК ХУДОЖНІХ ПОТРЕБ ДІТЕЙ НА ЗАНЯТТЯХ У ХОРЕОГРАФІЧНОМУ КОЛЕКТИВІ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2010 (Ч. 2). с. 128-129.

Бутенко Т.В. та Панчук І.В. (2016) ХОРЕОГРАФІЧНІ ЗДІБНОСТІ ТА ЇХ РОЗВИТОК У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Фізична культура, спорт і реабілітація в закладах освіти, 2016 (Вип.7). с. 6-15.

Велінець Б. (2018) Фестивальний туризм як частина подієвого туризму (на прикладі Рівненської області). Актуальні питання культурології, 2018 (Вип.18). с. 164-191. ISSN 2415-802X

Виткалов С.В. та Виткалов В.Г. (2010) З ІСТОРІЇ СТАНОВЛЕННЯ КУЛЬТУРНО-МИСТЕЦЬКОЇ СФЕРИ НА РІВНЕНЩИНІ(художнє аматорство 1950–1970-х років). Студії мистецтвознавчі : Театр. Музика. Кіно., 2010 (№3): 31. с. 41-46.

Волошина Л. (2010) Взаємозв'язок музики і танцю в історичній ретроспективі. Актуальні питання культурології, 2010 (Вип.10): Т.ІІ. с. 154-156. ISSN 2415-802X

Волошина Л. (2006) АЛЬТЕРНАТИВНІ МЕТОДИКИ ПРИ ВИКЛАДАННІ ХОРЕОГРАФІЇ У ВНЗ. Духовно-творчий потенціал студентської молоді: психолого-педагогічні проблеми формування та реалізації, 2006. с. 122-124.

Волошина Л.П. (2018) КЛАСИЧНИЙ ТАНЕЦЬ ЯК ОСНОВНИЙ НАПРЯМ ХОРЕОГРАФІЧНОЇ ОСВІТИ. Актуальні питання культурології, 2018 (ВИП.18). с. 127-133. ISSN 2415-802X

Волошина Л.П. (2016) ДОСВІД ВИДАТНИХ ПЕДАГОГІВ КЛАСИЧНОГО ТАНЦЮ ЯК ОСНОВА СУЧАСНОЇ ХОРЕОГРАФІЧНОЇ ОСВІТИ. Актуальні питання культурології, 2016 (Вип.16). с. 153-157. ISSN 2415-802X

Волошина Л.П. (2011) Особливості музичного супроводу у різних аспектах уроку класичного танцю. Актуальні питання культурології, 2011 (Вип.11). с. 183-187. ISSN 2415-802X

Волошина Л.П. (2009) РЕТРОСПЕКТИВА ХОРЕОГРАФІЧНОГО КОНЦЕРТМЕЙСТЕРСТВА. Актуальні питання культурології, 2009 (Вип.8): Т.ІІ. с. 215-219. ISSN 2415-802X

Волошина Л.П. (2020) АЛЕГРО ЯК КУЛЬМИНАЦІЙНИЙ ФАКТОР ВИКОНАВСТВА НА УРОЦІ КЛАСИЧНОГО ТАНЦЮ. Актуальні питання культурології, 2020 (Вип.20). с. 163-168. ISSN 2415-802X

Волошина Л.П. та Годовський В.М. (2013) ОСНОВНІ ЗАВДАННЯ ВИКЛАДАННЯ КЛАСИЧНОГО ТАНЦЮ У ВИЩИЙ ШКОЛІ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2013 (Ч. 2). с. 184-185.

Волошина Л.П. та Лобан Т.Й. (2019) АДАЖІО ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ВИКОНАВСЬКИХ ЗДІБНОСТЕЙ ХОРЕОГРАФА У ВИЩІЙ ШКОЛІ. Актуальні питання культурології, 2019 (Вип.19). с. 132-136. ISSN 2415-802X

Геккель А.В. (2010) ВПЛИВ ТВОРЧОСТІ Т. ШЕВЧЕНКА НА РОЗВИТОК УКРАЇНСЬКОГО ТАНЦЮВАЛЬНОГО МИСТЕЦТВА. Актуальні питання культурології, 2010 (Вип.10): Т.ІІ. ISSN 2415-802X

Геккель А.В. (2010) ВПЛИВ ТВОРЧОСТІ ТАРАСА ШЕВЧЕНКА НА РОЗВИТОК ХОРЕОГРАФІЧНОГО МИСТЕЦТВА В УКРАЇНІ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2010 (Ч. 2). с. 145-146.

Глущук О.Г. та Бартош К.Г. (2018) PUBLICART ЯК СУЧАСНА КУЛЬТУРНО-МИСТЕЦЬКА ПРАКТИКА: ВІТЧИЗНЯНИЙ ТА ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД. Актуальні питання культурології, 2018 (Вип.18). с. 170-175. ISSN 2415-802X

Глущук О.Г. та Соїч В. (2013) ТОРГОВО-РОЗВАЖАЛЬНІ ЦЕНТРИ ЯК СУЧАСНІ ЗАКЛАДИ ОРГАНІЗАЦІЇ ДОЗВІЛЛЯ ГРОМАДЯН (НА ПРИКЛАДІ М. РІВНЕ). Актуальні питання культурології, 2013 (Вип.13). с. 81-83. ISSN 2415-802X

Голова Л. (2010) КУЛЬТУРНО-МИСТЕЦЬКИЙ ПОТЕНЦІАЛ ДУБЕНЩИНИ. Актуальні питання культурології, 2010 (Вип.10): Т.ІІ. с. 251-256. ISSN 2415-802X

Горбачук Р. (2006) ПРОСТОРОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ В ГАЛУЗІ СУЧАСНОГО ХОРЕОГРАФІЧНОГО МИСТЕЦТВА. Духовно-творчий потенціал студентської молоді: психолого-педагогічні проблеми формування та реалізації, 2006. с. 119-120.

Горбачук Р.Л (2009) „КОМПОЗИЦІЯ СУЧАСНОЇ ХОРЕОГРАФІЇ” ЯК МОДЕЛЬ ФОРМУВАННЯ ТВОРЧОГО ПОТЕНЦІАЛУ СТУДЕНТА ВНЗ. Актуальні питання культурології, 2009 (Вип.8): Т.І. с. 144-147. ISSN 2415-802X

Гордєєв В. (2018) ФОРМУВАННЯ СТРУКТУРНО-ОБРАЗНИХ ТА СИМВОЛІЧНИХ ОСОБЛИВОСТЕЙ ХОРЕОГРАФІЧНОЇ ЛЕКСИКИ УКРАЇНСЬКОГО НАРОДНОГО ТАНЦЮ. Українська культура: минуле, сучасне, шляхи розвитку, 2018 (Вип.28). с. 213-222. ISSN 2411-1546

Гордєєв В. (2006) ТАНЕЦЬ ЯК ФЕНОМЕН ДУХОВНОСТІ ТРАДИЦІЙНОЇ УКРАЇНСЬКОЇ НАРОДНОЇ ОБРЯДОВОЇ КУЛЬТУРИ. Духовно-творчий потенціал студентської молоді: психолого-педагогічні проблеми формування та реалізації, 2006. с. 114-116.

Гордєєва (Шевчук) О.Ю. (2010) ДИТЯЧИЙ ХОРЕОГРАФІЧНИЙ КОЛЕКТИВ ТА ЙОГО РОЛЬ У ФІЗИЧНОМУ РОЗВИТКУ ДИТИНИ. Актуальні питання культурології, 2010 (Вип.10): Т.ІІ. ISSN 2415-802X

Гордєєва (Шевчук) О.Ю. (2006) ДИТЯЧИЙ ХОРЕОГРАФІЧНИЙ КОЛЕКТИВ ТА ЙОГО РОЛЬ У ГАРМОНІЙНОМУ РОЗВИТКУ ДИТИНИ. Духовно-творчий потенціал студентської молоді: психолого-педагогічні проблеми формування та реалізації, 2006. с. 116-119.

Гордєєва (Шевчук) О.Ю. (2019) ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ПЕДАГОГІЧНИХ КОМПЕТЕНЦІЙ У МАЙБУТНЬОГО ХОРЕОГРАФА У ПРОЦЕСІ ФАХОВОЇ ПІДГОТОВКИ = SPECIFICS OF FORMATION OF PEDAGOGICAL COMPETENCES IN THE FUTURE CHOREOGRAPHERS IN THE PROCESS OF THE VOCATIONAL TRAINING. Інноваційна педагогіка, 2019 (Т.3): Вип. 9. с. 7-12. ISSN 2663-6085, 2663-6093

Гордєєва (Шевчук) О.Ю. та Вербець В.В. (2010) ПРОБЛЕМИ ПІДГОТОВКИ ПЕДАГОГІВ-БАЛЕТМЕЙСТЕРІВ ДИТЯЧИХ ХОРЕОГРАФІЧНИХ КОЛЕКТИВІВ У ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2010 (Ч. 1). с. 39-40.

Ковбарь О. та Волошина Л.П. (2010) СТАНОВЛЕННЯ БАЛЕТНОГО МИСТЕЦТВА В УКРАЇНІ (20-30-ТІ РР. ХХ СТОЛІТТЯ). Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2010 (Ч. 2). с. 133-135.

Козлюк О.А. (2008) ГРА ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ГУМАНІСТИЧНОЇ СПРЯМОВАНОСТІ СПІЛКУВАННЯ ДОШКІЛЬНИКІВ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2008. с. 44-46.

Кравчук В. (2006) ДУХОВНО-ТВОРЧИЙ ПОТЕНЦІАЛ ХОРЕОГРАФІЧНОГО МИСТЕЦТВА: ПОШУКИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ. Духовно-творчий потенціал студентської молоді: психолого-педагогічні проблеми формування та реалізації, 2006. с. 126-128.

Кучина Н.І. та Поліщук А.В. (2018) РОЗВИТОК КЛУБНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В ІСТОРИЧНОМУ КОНТЕКСТІ. Актуальні питання культурології, 2018 (Вип.18). с. 28-34. ISSN 2415-802X

Лапсюк Н. та Горбачук Р.Л (2010) ТАНЕЦЬ МОДЕРН ЯК ЗАСІБ ВИРАЖЕННЯ ПСИХОЛОГІЧНОГО СТАНУ ТАНЦІВНИКА. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2010 (Ч. 2). с. 136-137.

Легка І. (2019) СУЧАСНІ ВИМОГИ ДО МЕТОДИКИ ВИКЛАДАННЯ НАРОДНО- СЦЕНІЧНОГО ТАНЦЮ В ЗАКЛАДАХ ОСВІТИ. Український та європейський мистецькі простори: історія, теорія, практика, 2019. с. 131-136.

Легка І. (2006) РЕПЕРТУАР АМАТОРСЬКОГО ТАНЦЮВАЛЬНОГО КОЛЕКТИВУ ЯК ЗАСІБ ВИХОВАННЯ МОЛОДІ. Духовно-творчий потенціал студентської молоді: психолого-педагогічні проблеми формування та реалізації, 2006. с. 124-126.

Легка І.П. (2018) ФУНДАМЕНТАЛЬНІ ПРИНЦИПИ ОБРОБКИ ТАНЦЮВАЛЬНОГО ФОЛЬКЛОРУ ТА МЕТОДИ ЇХ ВИКОРИСТАННЯ В НАРОДНО-СЦЕНІЧНІЙ ХОРЕОГРАФІЇ. Актуальні питання культурології, 2018 (Вип.18). с. 137-142. ISSN 2415-802X

Легка І.П. (2010) ХУДОЖНІЙ ОБРАЗ ЯК ПЕРШООСНОВА ХОРЕОГРАФІЧНОГО ТВОРУ. Актуальні питання культурології, 2010 (Вип.10): Т.ІІ. 215-219.. ISSN 2415-802X

Легка І.П. та Гордєєва (Шевчук) О.Ю. (2019) ХОРЕОГРАФІЧНИЙ КОЛЕКТИВ ЯК СОЦІОКУЛЬТУРНИЙ ЧИННИК ФОРМУВАННЯ ТА РОЗВИТКУ ТВОРЧИХ ЗДІБНОСТЕЙ ОСОБИСТОСТІ. Актуальні питання культурології, 2019 (Вип.19). с. 137-142. ISSN 2415-802X

Легка І.П. та Пуйова В.В. (2019) СУЧАСНІ ВИМОГИ ДО МЕТОДИКИ ВИКЛАДАННЯ НАРОДНО-СЦЕНІЧНОГО ТАНЦЮ В ЗАКЛАДАХ ОСВІТИ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2019. с. 89-91.

Легка А. та Аксьонова І.Ю. (2010) РОЛЬ ІРЖІ КІЛІАНА У СУЧАСНОМУ ХОРЕОГРАФІЧНОМУ МИСТЕЦТВІ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2010 (Ч. 2). с. 137-139.

Лобан Т. (2011) Мерс Кенінгем – видатний балетмейстер американського танцю модерн. Актуальні питання культурології, 2011 (Вип.11). с. 53-55. ISSN 2415-802X

Лобан Т. (2006) ВПЛИВ ХОРЕОГРАФІВ-НОВАТОРІВ ДЖАЗ-МОДЕРН ТАНЦЮ НА ФОРМУВАННЯ СВІТОГЛЯДУ СУЧАСНОГО СТУДЕНТА. Духовно-творчий потенціал студентської молоді: психолого-педагогічні проблеми формування та реалізації, 2006. с. 120-122.

Лобан Т.Й. (2018) АНАТОМІЯ ТАНЦЮ ЯК СКЛАДОВА У ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНЬОГО ХОРЕОГРАФА. Актуальні питання культурології, 2018 (Вип 18). с. 83-87. ISSN 2415-802X

Лобан Т.Й. (2016) ХОРЕОГРАФІЧНИЙ СПАДОК МОРІСА БЕЖАРА В КОНТЕКСТІ СУЧАСНОГО МИСТЕЦТВА ТАНЦЮ. Актуальні питання культурології, 2016 (Вип.16). с. 211-215. ISSN 2415-802X

Лобан Т.Й. (2009) ВНЕСОК МАЙСТРІВ ДЖАЗОВОГО ТАНЦЮ В СУЧАСНЕ ХОРЕОГРАФІЧНЕ МИСТЕЦТВО. Актуальні питання культурології, 2009 (Вип.8): Т.І. с. 148-153. ISSN 2415-802X

Лобан Т.Й. та Волошина Л.П. (2019) МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ УРОКУ З ДИСЦИПЛІНИ «ТЕОРІЯ ТА МЕТОДИКА ВИКЛАДАННЯ ДЖАЗ-МОДЕРН ТАНЦЮ». Актуальні питання культурології, 2019 (Вип.19). с. 126-131. ISSN 2415-802X

Манелюк Е.В. (2013) РОЗВИТОК ОБРАЗНОГО МИСЛЕННЯ У ДІТЕЙ НА ЗАНЯТТЯХ ХОРЕОГРАФІЇ: НА ПРИКЛАДІ МОЛОДШОЇ ГРУПИ ЗРАЗКОВОГО АНСАМБЛЮ СУЧАСНОГО ТАНЦЮ «ДІАЛОГ» КЗ «РМПК». Актуальні питання культурології, 2013 (Вип.13). с. 204-207. ISSN 2415-802X

Маркевич Л.А. (2018) ВІД ІСТОРИЧНОЇ ГЕНЕЗИ БАЛЕТНОЇ ФОРМИ ДО ТЕАТРАЛЬНО-СЦЕНІЧНОГО КОДУ НАЦІОНАЛЬНОЇ БАЛЕТНОЇ ВИСТАВИ. Актуальні питання культурології, 2018 (Вип.18). с. 120-127. ISSN 2415-802X

Маркевич Л.А. (2009) ЕВОЛЮЦІЯ УКРАЇНСЬКОГО КЛАСИЧНОГО БАЛЕТУ: ВІД ВИТОКІВ ДО ХХІ СТОЛІТТЯ. Актуальні питання культурології, 2009 (Вип.8): Т.І. с. 153-157. ISSN 2415-802X

Маркевич Л.А. (2020) ГЕНЕЗА ТА ЕТАПИ ДИФЕРЕНЦІАЦІЇ ТАНЦЮВАЛЬНОЇ КУЛЬТУРИ НА ШЛЯХУ ДО УКРАЇНСЬКОГО БАЛЕТНОГО ТЕАТРУ. Українська культура: минуле, сучасне, шляхи розвитку, 2020 (Вип.34). с. 136-143. ISSN 2411-1546

Маркевич Л.А. (2019) МОДЕРНІЗАЦІЯ УКРАЇНСЬКОЇ БАЛЕТНОЇ ВИСТАВИ В 60-80 РР. ЯК ПЕРЕІНТОНУВАННЯ СФЕРИ МИСЛЕННЯ БАЛЕТМЕЙСТЕРІВ. Український та європейський мистецькі простори: історія, теорія, практика, 2019. с. 119-125.

Маткова Н. та Аксьонова І. (2006) ОСОБЛИВОСТІ ВИКОНАННЯ НАРОДНО-СЦЕНІЧНИХ ТАНЦІВ УКРАЇНИ. Духовно-творчий потенціал студентської молоді: психолого-педагогічні проблеми формування та реалізації, 2006. с. 135-137.

Мельник Т. та Волошина Л.П. (2010) ІСТОРІЯ РОЗВИТКУ ТА СТАНОВЛЕННЯ ХОРЕОГРАФІЧНОГО МИСТЕЦТВА РІВНЕНЩИНИ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2010 (Ч. 2). с. 139.

Наливайко М.І. (2021) ІСТОРИЧНІ АСПЕКТИ РОЗВИТКУ УКРАЇНСЬКОГО АВТЕНТИЧНОГО ТАНЦЮ. Актуальні питання культурології, 2021: Вип. 21. с. 6-11.

Панчук Н. (2021) ПОНЯТТЯ «БАЛЕТНА ДРАМАТУРГІЯ» : ГЕНЕЗА ТА ШЛЯХИ РОЗВИТКУ. Актуальні питання культурології, 2021: Вип. 21. с. 56-62.

Поліщук А.В. (2018) ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ ЗАКЛАДІВ КУЛЬТУРИ КЛУБНОГО ТИПУ В УМОВАХ РЕАЛІЗАЦІЇ КОНЦЕПЦІЇ РЕФОРМУВАННЯ МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2018. с. 338-339.

Попчук Т.П. (2008) ГРА ЯК ЗАСІБ ІНТЕГРАЦІЇ ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ПОТРЕБАМИ У КОЛЕКТИВ ОДНОЛІТКІВ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2008. с. 69-71.

Рабченюк С.В. (2009) ТВОРЧИЙ ШЛЯХ ЮРІЯ ГРИГОРОВИЧА ЯК ОБ'ЄКТ НАУКОВОГО ДОСЛІДЖЕННЯ. Актуальні питання культурології, 2009 (Вип.8): Т.ІІ. с. 176-179. ISSN 2415-802X

Савчин Л.М. (2010) ТАНЦЮВАЛЬНИЙ ПРОСТІР У КОНТЕКСТІ СУЧАСНИХ РЕАЛІЙ МОЛОДІ. Актуальні питання культурології, 2010 (Вип.10): Т.І. с. 58-61. ISSN 2415-802X

Сагаль Н. та Волошина Л. (2006) СПЕЦИФІКА ДОПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ В КОНТЕКСТІ ТАНЦЮВАЛЬНОЇ КУЛЬТУРИ. Духовно-творчий потенціал студентської молоді: психолого-педагогічні проблеми формування та реалізації, 2006. с. 128-130.

Самохвалова А. (2019) УКРАЇНСЬКІ СОЦІАЛЬНІ ТАНЦІ – РАДІСТЬ, ЩО ДАРУЄ НАМ РІДНА КУЛЬТУРА. Український та європейський мистецькі простори: історія, теорія, практика, 2019. с. 136-140.

Самохвалова А. (2010) ХОРЕОГРАФІЯ ВЕСІЛЬНОГО ОБРЯДУ РІВНЕНСЬКОГО ПОЛІССЯ. Актуальні питання культурології, 2010 (Вип.10): Т.ІІ. ISSN 2415-802X

Самохвалова А. (2009) РЕТРОСПЕКТИВА КУЛЬТУРНО-МИСТЕЦЬКИХ ПОДІЙ У ХОРЕОГРАФІЇ НА ТЕРЕНАХ РІВНЕНЩИНИ(40-50-ті роки ХХ ст.). Актуальні питання культурології, 2009 (Вип.8): Т.І. с. 136-141. ISSN 2415-802X

Самохвалова А.В. (2009) ПОПУЛЯРНО-МАСОВІ ТАНЦІ ПЕРШОЇ ПОЛОВИНИ ХХ СТОЛІТТЯ. Актуальні питання культурології, 2009 (Вип.8): Т.ІІ. с. 158-162. ISSN 2415-802X

Сандульський С.М. та Савчин Л.М. СУЧАСНИЙ ТАНЕЦЬ ЯК ЗАСІБ ТВОРЧОЇ АКТИВНОСТІ СТАРШОКЛАСНИКІВ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2013 (Ч. 2). с. 213-214.

Скоцький А.В. (2011) ОСНОВНІ ПРИНЦИПИ ТА СПЕЦИФІКА БУДОВИ УРОКУ ДЖАЗ-МОДЕРН ТАНЦЮ. Актуальні питання культурології, 2011 (Вип.11). с. 188-191. ISSN 2415-802X

Степанова Т.В. (2021) УКРАЇНСЬКИЙ НАРОДНИЙ ТАНЕЦЬ ЯК ЗАСІБ НАЦІОНАЛЬНО-ПАТРІОТИЧНОГО ВИХОВАННЯ. Актуальні питання культурології, 2021: Вип. 21. с. 101-107.

Тишинська Я.М. та Юрчук О.І. (2021) ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ СПОРТИВНОГО ТАНЦЮ В ПРОЦЕСІ РОЗВИТКУ РУХОВОЇ АКТИВНОСТІ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Студентський дайджест, 2021 (Вип.4). с. 117-119.

Тюска В.Б. (2019) СТАНОВЛЕННЯ КУЛЬТУРИ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ В УМОВАХ КЛУБНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. Інноватика у вихованні, 2019 (Вип.10). с. 252-257.

Тюска В.Б. (2018) РОЗВИТОК ПОТЕНЦІАЛУ СТУДЕНТІВ У ПРОФЕСІЙНО СПРЯМОВАНИХ КЛУБАХ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2018. с. 339-341.

Шеховцова П. та Волошина Л. (2006) СПЕЦИФІКА ДОПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ В КОНТЕКСТІ ТАНЦЮВАЛЬНОЇ КУЛЬТУРИ РІВНЕНЩИНИ. Духовно-творчий потенціал студентської молоді: психолого-педагогічні проблеми формування та реалізації, 2006. с. 130-133.

Яцюк Г. та Лобан Т.Й. (2010) ТРЕНАЖ В СИСТЕМІ ПІДГОТОВКИ ВИКОНАВЦЯ НАРОДНО-СЦЕНІЧНОГО ТАНЦЮ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2010 (Ч. 2). с. 146-147.

Дисертація

Гордеєв В. (2020) УКРАЇНСЬКИЙ НАРОДНИЙ ТАНЕЦЬ НА ПОЛІССІ: РЕГІОНАЛЬНІ ОСОБЛИВОСТІ ЛЕКСИКИ. Інше thesis, Рівненський державний гуманітарний університет.

Навчальні матеріали

Аксьонова І.Ю. (2009) ОСНОВИ УКРАЇНСЬКОГО НАРОДНО–СЦЕНІЧНОГО ТАНЦЮ: ІСТОРИЧНИЙ АСПЕКТ. [Навчальні матеріали]

Годовський В.М. та Геккель А.В. (2008) АБЕТКА КЛАСИЧНОГО ТАНЦЮ(МЕТОДИКА РУХІВ). [Навчальні матеріали]

Гордєєв В. (2021) ТЕОРІЯ ТА МЕТОДИКА ВИКЛАДАННЯ УКРАЇНСЬКОГО НАРОДНО-СЦЕНІЧНОГО ТАНЦЮ КУРС ЛЕКЦІЙ. [Навчальні матеріали]

Колесніков С.А. (2009) ОСНОВИ МУЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ І ХОРЕОГРАФІЇ З МЕТОДИКОЮ ВИКЛАДАННЯ. [Навчальні матеріали]

Лобан Т.Й. (2009) КУРС ЛЕКЦІЙ ІЗ ДИСЦИПЛІНИ “МЕТОДИКА ВИКЛАДАННЯ ДЖАЗ ТА АФРО-ДЖАЗ ТАНЦЮ”. [Навчальні матеріали]

Манелюк Д.І. (2008) ОСНОВИ ТЕОРІЇ ТА МЕТОДИКИ РОБОТИ ХОРЕОГРАФА В ОКРЕМИХ ВИДАХ СПОРТУ. [Навчальні матеріали]

Манелюк Д.І. (2009) ПОПУЛЯРНІ ТА МАСОВІ ФОРМИ ТАНЦІВ. [Навчальні матеріали]

Манелюк Е.В. (2007) ІСТОРИКО-ПОБУТОВИЙ ТАНЕЦЬ. [Навчальні матеріали]

Маркевич Л.А. та Карауш Н.Г. (2009) МИСТЕЦТВО БАЛЕТМЕЙСТЕРА. [Навчальні матеріали]

Пуйов В.М. та Пуйова В.В. (2009) БОЛГАРСЬКИЙ НАРОДНИЙ ТАНЕЦЬ. [Навчальні матеріали]

Навчальний посібник

Гордєєв В. ХОРЕОГРАФІЧНЕ МИСТЕЦТВО ПОЛІССЯ. [Навчальний посібник]

Гордєєв В. ХОРЕОГРАФІЧНЕ МИСТЕЦТВО ПОЛІССЯ. [Навчальний посібник]

Гордєєва (Шевчук) О.Ю. МЕТОДИКА ВИКЛАДАННЯ НАРОДНО-СЦЕНІЧНОГО ТАНЦЮ (вправи біля станка – 1-3 рік навчання). [Навчальний посібник]

Манелюк Е.В. ІСТОРИКО-ПОБУТОВИЙ ТАНЕЦЬ. [Навчальний посібник]

Методичні рекомендації

Гордєєв В. ТЕОРІЯ ТА МЕТОДИКА ВИКЛАДАННЯ УКРАЇНСЬКОГО НАРОДНО-СЦЕНІЧНОГО ТАНЦЮ. [Методичні рекомендації]

Гордєєва (Шевчук) О.Ю. МЕТОДИКА ВИКЛАДАННЯ НАРОДНО-СЦЕНІЧНОГО ТАНЦЮ (вправи біля станка – 1 рік навчання). [Методичні рекомендації]

Гордєєва (Шевчук) О.Ю. МЕТОДИКА ВИКЛАДАННЯ НАРОДНО-СЦЕНІЧНОГО ТАНЦЮ (вправи біля станка – 2 рік навчання). [Методичні рекомендації]

Гордєєва (Шевчук) О.Ю. МЕТОДИКА ВИКЛАДАННЯ НАРОДНО-СЦЕНІЧНОГО ТАНЦЮ (вправи біля станка – 3 рік навчання). [Методичні рекомендації]

Гордєєва (Шевчук) О.Ю. МЕТОДИКА ВИКЛАДАННЯ НАРОДНО-СЦЕНІЧНОГО ТАНЦЮ (вправи біля станка – 4 рік навчання). [Методичні рекомендації]

Манелюк Е.В. ТАНЕЦЬ. [Методичні рекомендації]

Пуйов В.М. та Пуйова В.В. ОСНОВИ НАРОДНО-СЦЕНІЧНОГО ТАНЦЮ. [Методичні рекомендації]

Шингер В.В. ВІДЕНСЬКИЙ ВАЛЬС. [Методичні рекомендації]

Шингер В.В. ПОВІЛЬНИЙ ВАЛЬС. [Методичні рекомендації]

Шингер В.В. ТАНГО. [Методичні рекомендації]

Шингер В.В. ПОВІЛЬНИЙ ФОКСТРОТ. [Методичні рекомендації]

Цей список був створений у Fri Apr 26 12:44:25 2024 EEST.