Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

СТАНОВЛЕННЯ КУЛЬТУРИ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ В УМОВАХ КЛУБНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Тюска В.Б. (2019) СТАНОВЛЕННЯ КУЛЬТУРИ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ В УМОВАХ КЛУБНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. Інноватика у вихованні, 2019 (Вип.10). с. 252-257.

[img]
Перегляд
Текст
Тюска Валентина.pdf

Завантажити (280kB) | Перегляд

Анотація

У статті висвітлено можливості клубної діяльності як одного із засобів, що сприяє розвитку культури майбутнього фахівця. Розкрито поняття «культура» та «професійно-педагогічна культура педагога» як основних чинників творчого становлення студентів. У дослідженні зосереджено увагу на формуванні педагогічної культури майбутнього педагога. Презентовано досвід студентського клубу «Дозвілля – Soft Skills», який діє при кафедрі культурології та музеєзнавства РДГУ. Розглянуто дозвіллєву діяльність як засіб формування комплексу надпрофесійних навичок Soft Skills за трьома ключовими функціональними напрямами: навички людей, соціальні навички та особисті кар’єрні уміння. Діяльність клубу спрямовується на розвиток у студентів якостей творчої особистості, які роблять їх спроможними до активної участі у навчанні, а в майбутньому – і у професійній діяльності. Зокрема, формується у членів клубу культура мислення, абстрактне, понятійне, творче мислення. Проаналізовано методику організації емоційно-образних ситуацій, ситуацій-інсценізацій. За допомогою інноваційних форм роботи клубу майбутні педагоги оволодівають методами абстрактного мислення, прийомами творчої уяви, інтуїції. Студенти тренують логічне мислення та розвивають пам’ять, уяву, творчу інтуїцію, винахідливість, кмітливість, увагу, майстерність планування та прийняття оптимального рішення в складних ситуаціях. З’ясовано, що сучасні форми роботи збагачують клубну діяльність професійним змістом, сприяють формуванню у студентів готовності до професійної діяльності. Сьогодні використання технологій розвитку надпрофесійних навичок майбутніх педагогів є невід’ємною передумовою діяльності закладів вищої освіти. Упровадження клубної діяльності в освітній процес дозволяє розширити можливості студентів, зокрема, їх рівень педагогічної культури.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Тюска В. СТАНОВЛЕННЯ КУЛЬТУРИ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ В УМОВАХ КЛУБНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ / В.Тюска // Інноватика у вихованні : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, Рівнен. держ. гуманіт. ун-т. - Рівне : РДГУ, 2019. - Вип. 10. - С. 252-257.
Ключові слова: культура особистості, клубна діяльність, студентський клуб, майбутній педагог , професійно-педагогічна культура, професійне становлення
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 378 Вища освіта. Університети. Підготовка наукових кадрів
7 Мистецтво. Архітектура. Ігри. Спорт > 79 Видовищні мистецтва. Розваги. Ігри. Спорт > 793 Відпочинок та розваги громадськості. Мистецтво руху. Танці
Підрозділи: Художньо-педагогічний факультет > Кафедра івент-індустрій, культурології та музеєзнавства
Користувач, що депонує: Адміністратор
Дата внесення: 10 Квіт 2020 12:06
Останні зміни: 05 Жов 2021 06:16
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/53

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу