Елементи, в яких тема (за УДК): "79 Видовищні мистецтва. Розваги. Ігри. Спорт"
Вгору на рівень |
- Універсальна десяткова класифікація документів (337)
- 7 Мистецтво. Архітектура. Ігри. Спорт (337)
- 79 Видовищні мистецтва. Розваги. Ігри. Спорт (337)
- 7 Мистецтво. Архітектура. Ігри. Спорт (337)
Стаття
Белаш К.В. та Морозова Т.П. (2012) КІНОФЕСТИВАЛЬ „МОЛОДІСТЬ” В ІСТОРИКО-КУЛЬТУРНІЙ РЕТРОСПЕКТИВІ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2012 (Ч. 2). с. 127-128.
Бенещук Р.О. та Савчин Л.М. (2012) РОЛЬ МУЗИЧНИХ ІГР У РОЗВИТКУ ТВОРЧИХ ЗДІБНОСТЕЙ ДІТЕЙ (НА ПРИКЛАДІ ДІЯЛЬНОСТІ ТАНЦЮВАЛЬНОГО КОЛЕКТИВУ). Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2012 (Ч. 2). с. 129-130.
Вавуліч В.А. та Юрчук В.М. (2015) ОСОБЛИВОСТІ БЕЗПЕКИ ПРИ ПРОВЕДЕННІ МАСОВИХ ЗАХОДІВ (МІТИНГИ, МАНІФЕСТИ, ПІКЕТИ). Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2015 (Ч. 2). с. 66-67.
Волошина В.М. та Шолудько Н.Г. (2015) КАРНАВАЛ ЯК ФЕНОМЕН ТУРИСТИЧНОЇ АНІМАЦІЇ: ІСТОРИКО-КУЛЬТУРОЛОГІЧНИЙ АСПЕКТ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2015 (Ч. 2). с. 131-133.
Данілова Н.Р. та Кардаш Н.О. (2019) РОЛЬ ІГОР У ВИВЧЕННІ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2019. с. 39-41.
Коваленко А. та Аксьонова І.Ю. (2010) СТИЛІЗАЦІЯ ХОРЕОГРАФІЧНОГО ТВОРУ ЯК ФОРМОТВОРЧИЙ ПРОЦЕС (НА ПРИКЛАДІ ДІЯЛЬНОСТІ ДИТЯЧОГО ХОРЕОГРАФІЧНОГО КОЛЕКТИВУ). Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2010 (Ч. 2). с. 132-133.
Любченко С.В. та Даюк Ж.Ю. (2013) СУЧАСНІ РОК-ФЕСТИВАЛІ В УКРАЇНІ :ТЕНДЕНЦІЇ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ. Актуальні питання культурології, 2013 (Вип.13). с. 112-115. ISSN 2415-802X
Маркевич Л.А. (2018) ДО ПИТАННЯ ПРО МОДЕРНІЗАЦІЮ ХУДОЖНЬОЇ МОВИ БАЛЕТНИХ ВИСТАВ 60-80 РОКІВ ХХ СТОЛІТТЯ. Українська культура: минуле, сучасне, шляхи розвитку, 2018 (Вип.26). с. 75-84. ISSN 2411-1546
Мельничук М.С. та Костюк Л.К. (2016) ДІЯЛЬНІСТЬ АМАТОРСЬКОГО ТЕАТРУ «КАЖАН» У КОНТЕКСТІ СУЧАСНИХ КУЛЬТУРНО-МИСТЕЦЬКИХ ПРАКТИК. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2016 (Ч. 2). с. 109-110.
Нестерук С. (2008) ГРА В ДІЙСНІСТЬ У ТВОРАХ ПИСЬМЕННИКІВ ХХ СТОЛІТТЯ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2008. с. 241-243.
Пилипчук Л.В. та Янцур Л.А. (2015) ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ВИКОРИСТАННЯ МЕТОДУ ІГРОВИХ ПРОЕКТІВ У ПІДГОТОВЦІ СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ ДО ШКОЛИ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2015 (Ч. 1). с. 113-115.
Пишняк Н.В. та Дичківська І.М. (2015) ВЗАЄМОЗВ’ЯЗОК ЗОБРАЖУВАЛЬНОЇ ТА ІГРОВОЇ ТВОРЧОСТІ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ В ІГРАХ-ДРАМАТИЗАЦІЯХ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2015 (Ч. 1). с. 115-117.
Радченко К.В. та Кристопчук Т.Є. (2014) РУХЛИВІ ІГРИ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ МОРАЛЬНО-ВОЛЬОВИХ ЯКОСТЕЙ ОСОБИСТОСТІ ДОШКІЛЬНИКІВ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2014 (Ч. 1). с. 117-118.
Столяр М. та Виткалов С.В. (2023) СПЕЦИФІКА ОРГАНІЗАЦІЇ ІВЕНТ-ЗАХОДІВ У РЕГІОНІ: ДОСВІД РІВНЕНЩИНИ. Українська культура: минуле, сучасне, шляхи розвитку, 2023 (Вип.47). с. 151-159. ISSN 2411-1546
Сукач Л.Ю. та Павлюк Т.О. (2015) ДИДАКТИЧНІ ІГРИ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ЧАСОВИХ УЯВЛЕНЬ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2015 (Ч. 1). с. 161-162.
Титуса В.М. та Глущук О.Г. (2015) РОЛЬ ФЕСТИВАЛІВ У ЗБЕРЕЖЕННІ ТА РЕТРАНСЛЯЦІЇ ФОЛЬКЛОРНОЇ СПАДЩИНИ (НА ПРИКЛАДІ М. ЛЬВОВА). Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2015 (Ч. 2). с. 154-156.
Ужинський М.Ю. (2010) ТЕАТРАЛЬНО-ВИДОВИЩНА ЗВУКОРЕЖИСУРА. Актуальні питання культурології, 2010 (Вип.10): Т.ІІ. ISSN 2415-802X
Чернієнко В.А. (2019) СИМПОЗІУМ ЯК ФОРМА ІНТЕГРАЦІЙНИХ ВПЛИВІВ НА МИСТЕЦЬКІ ПРОЦЕСИ. Український та європейський мистецькі простори: історія, теорія, практика, 2019. с. 43-46.
Шевчук Ю.В. та Петренко О.Б. (2016) ЕЛЕМЕНТИ АКТОРСЬКОЇ І РЕЖИСЕРСЬКОЇ ТЕХНІКИ У ПЕДАГОГІЧНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2016 (Ч. 1). с. 133-134.