Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

DESIGNING THE MARKETING ACTIVITIES OF A MODERN HIGHER EDUCATION INSTITUTIO = ПРОЄКТУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СУЧАСНОГО ЗАКЛАДУ ВИЩОЇ ОСВІТИ

Pelekh Y. та Galatyuk M. (2021) DESIGNING THE MARKETING ACTIVITIES OF A MODERN HIGHER EDUCATION INSTITUTIO = ПРОЄКТУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СУЧАСНОГО ЗАКЛАДУ ВИЩОЇ ОСВІТИ. Pedagogy and Psychology of Sport, 2021 (№7(1)). с. 94-104.

[img]
Перегляд
Текст
8. М. Галатюк.pdf

Завантажити (582kB) | Перегляд

Анотація

У статті запропоновано технологічний симплекс проєктування маркетингової діяльності сучасного закладу вищої освіти, а також коротко розкрито зміст його основних складових. Під час розробки технологічного симплексу враховано управлінську модель маркетингу організацій, компоненти маркетингового плану діяльності, а також зміст основних стратегій планування маркетингу в закладах вищої освіти.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Pelekh Y. Designing the marketing activities of a modern higher education institutio = Проєктування маркетингової діяльності сучасного закладу вищої освіти / Pelekh Y., M. Galatyuk // Pedagogy and Psychology of Sport. - 2021. - № 7(1). - P. 94-104.
Ключові слова: маркетинг, діяльність, проєктування, стратегія, освітній продукт, симплекс, освітня послуга, управління освітою
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля
Підрозділи: Психолого-природничий факультет > Кафедра педагогіки, освітнього менеджменту та соціальної роботи
Користувач, що депонує: Галина Тарасюк
Дата внесення: 06 Січ 2025 09:46
Останні зміни: 06 Січ 2025 09:46
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/15855

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу