DESIGNING THE MARKETING ACTIVITIES OF A MODERN HIGHER EDUCATION INSTITUTIO = ПРОЄКТУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СУЧАСНОГО ЗАКЛАДУ ВИЩОЇ ОСВІТИ

Pelekh Y. and Galatyuk M. (2021) DESIGNING THE MARKETING ACTIVITIES OF A MODERN HIGHER EDUCATION INSTITUTIO = ПРОЄКТУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СУЧАСНОГО ЗАКЛАДУ ВИЩОЇ ОСВІТИ. Pedagogy and Psychology of Sport, 2021 (№7(1)). pp. 94-104.

[img]
Preview
Text
8. М. Галатюк.pdf

Download (582kB) | Preview

Abstract

У статті запропоновано технологічний симплекс проєктування маркетингової діяльності сучасного закладу вищої освіти, а також коротко розкрито зміст його основних складових. Під час розробки технологічного симплексу враховано управлінську модель маркетингу організацій, компоненти маркетингового плану діяльності, а також зміст основних стратегій планування маркетингу в закладах вищої освіти.

Item Type: Article
Additional Information: Pelekh Y. Designing the marketing activities of a modern higher education institutio = Проєктування маркетингової діяльності сучасного закладу вищої освіти / Pelekh Y., M. Galatyuk // Pedagogy and Psychology of Sport. - 2021. - № 7(1). - P. 94-104.
Uncontrolled Keywords: маркетинг, діяльність, проєктування, стратегія, освітній продукт, симплекс, освітня послуга, управління освітою
Subjects: 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля
Divisions: Психолого-природничий факультет > Кафедра педагогіки, освітнього менеджменту та соціальної роботи
Depositing User: Галина Тарасюк
Date Deposited: 06 Jan 2025 09:46
Last Modified: 06 Jan 2025 09:46
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/15855

Actions (login required)

View Item View Item