Сяська І.О. (2019) СВІТОГЛЯДНІ КОНЦЕПТИ ФОРМУВАННЯ ЕКОЛОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПРИРОДНИЧИХ ДИСЦИПЛІН. Інноваційна педагогіка, 2019 (Вип.12): Т. 2. с. 173-177. ISSN 2663-6085, 2663-6093
|
Текст
7. І. Сяська.pdf Завантажити (1MB) | Перегляд |
Анотація
У статті розглянуто зв’язок формування екологічної компетентності з такими особистісними конструктами, як екологічна
культура, екологічний світогляд, свідомість і самосвідомість. Здійснено ретроспективний аналіз світоглядних концепцій ставлення людини до природи в різні історичні епохи. Установлено, що в другій половині ХХ століття сформувалися дві протилежні світоглядні парадигми, зокрема антропоцентрична й екоцентрична. Доведено, що світоглядна парадигма формування екологічної компетентності майбутнього вчителя природничих дисциплін має базуватися на концепції сталого розвитку суспільства і природи. Для її реалізації необхідним є впровадження інтегративного підходу в зміст професійної педагогічної освіти, що базується на єдності природничого та гуманітарного знання.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Сяська І.О. Світоглядні концепти формування екологічної компетентності майбутніх учителів природничих дисциплін / І. О. Сяська // Інноваційна педагогіка. - 2019. - Вип. 12. Т. 2. - Одеса, 2019. - DOI https://doi.org/10.32843/2663-6085.2019.12-2.39 |
Ключові слова: | екологічний світогляд, світоглядна парадигма, сталий розвиток, учитель природничих дисциплін, інтегративний підхід |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля |
Підрозділи: | Психолого-природничий факультет > Кафедра природничих наук |
Користувач, що депонує: | Галина Тарасюк |
Дата внесення: | 07 Січ 2025 09:09 |
Останні зміни: | 07 Січ 2025 09:09 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/15905 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
![]() |
Перегляд елементу |