Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

СВІТОГЛЯДНІ КОНЦЕПТИ ФОРМУВАННЯ ЕКОЛОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПРИРОДНИЧИХ ДИСЦИПЛІН

Сяська І.О. (2019) СВІТОГЛЯДНІ КОНЦЕПТИ ФОРМУВАННЯ ЕКОЛОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПРИРОДНИЧИХ ДИСЦИПЛІН. Інноваційна педагогіка, 2019 (Вип.12): Т. 2. с. 173-177. ISSN 2663-6085, 2663-6093

[img]
Перегляд
Текст
7. І. Сяська.pdf

Завантажити (1MB) | Перегляд

Анотація

У статті розглянуто зв’язок формування екологічної компетентності з такими особистісними конструктами, як екологічна
культура, екологічний світогляд, свідомість і самосвідомість. Здійснено ретроспективний аналіз світоглядних концепцій ставлення людини до природи в різні історичні епохи. Установлено, що в другій половині ХХ століття сформувалися дві протилежні світоглядні парадигми, зокрема антропоцентрична й екоцентрична. Доведено, що світоглядна парадигма формування екологічної компетентності майбутнього вчителя природничих дисциплін має базуватися на концепції сталого розвитку суспільства і природи. Для її реалізації необхідним є впровадження інтегративного підходу в зміст професійної педагогічної освіти, що базується на єдності природничого та гуманітарного знання.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Сяська І.О. Світоглядні концепти формування екологічної компетентності майбутніх учителів природничих дисциплін / І. О. Сяська // Інноваційна педагогіка. - 2019. - Вип. 12. Т. 2. - Одеса, 2019. - DOI https://doi.org/10.32843/2663-6085.2019.12-2.39
Ключові слова: екологічний світогляд, світоглядна парадигма, сталий розвиток, учитель природничих дисциплін, інтегративний підхід
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля
Підрозділи: Психолого-природничий факультет > Кафедра природничих наук
Користувач, що депонує: Галина Тарасюк
Дата внесення: 07 Січ 2025 09:09
Останні зміни: 07 Січ 2025 09:09
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/15905

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу