Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ЗАСТОСУВАННЯ ЦИФРОВИХ ОСВІТНІХ ТЕХНОЛОГІЙ І РЕСУРСІВ У ПРИРОДНИЧІЙ ОСВІТІ ШКОЛЯРІВ

Сяська І.О. та Пономаренко В. (2023) ЗАСТОСУВАННЯ ЦИФРОВИХ ОСВІТНІХ ТЕХНОЛОГІЙ І РЕСУРСІВ У ПРИРОДНИЧІЙ ОСВІТІ ШКОЛЯРІВ. Актуальні питання гуманiтарних наук, 2023 (Вип.65): Т.3. с. 297-303. ISSN ISSN 2308-4855 (Print), ISSN 2308-4863 (Online)

[img]
Перегляд
Текст
20. І. Сяська.pdf

Завантажити (443kB) | Перегляд

Анотація

У статті проведено аналіз, систематизацію й узагальнення можливостей використання цифрових освітніх технологій і ресурсів у реалізації природничої освіти школярів. Наголошується на важливості застосування інформаційно-комунікаційних технологій в освітньому процесі закладів загальної середньої освіти. Аргументується доцільність використання цифрових освітніх технологій як з позиції забезпечення ефективної організації навчального процесу, так і забезпечення якості природничої освіти школярів завдяки реалізації диференційованого й персоналізованого підходів та підвищення мотивації учнів до навчання. Діджиталізація освіти стимулює педагогів модифікувати зміст і методи навчання різних предметів у школі, своєчасно розширювати та поглиблювати інформацію, отриману за допомогою новітніх інформаційних систем і технологій. Доведено, що використання цифрових освітніх технологій і програмних ресурсів на уроці є чудовим та одночасно необхідним експериментальним доповненням у навчанні фізики, хімії, біології. Цифрові освітні ресурси трактуються як дидактичне поєднання освітніх програмних засобів, електронних підручників, електронних тестів, комп’ютерних моделей процесів і явищ, віртуальних лабораторій, навчальних ігор і тренажерів, симуляторів різного призначення й рівня складності, які забезпечують досягнення відповідних завдань освітнього процесу і відрізняються за формою реалізації в ньому, типом інтерфейсу та особливостями застосування інформаційної технології. Цифрових освітніх ресурсів у навчальному процесі за призначенням розділено на три категорії: програмні ресурси для створення електронних засобів навчання, ресурси для публікації навчальних матеріалів і фіксації діяльності учнів, ресурси для взаємодії учасників освітнього процесу. Запропоновано перелік цифрових освітніх ресурсів для дидактичної і методичної підготовки вчителів біології, хімії і фізики та активізації пізнавальної діяльності школярів, які допоможуть перетворити навчання на захоплюючий процес.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Сяська І. О. Застосування цифрових освітніх технологій і ресурсів у природничів освіті школярів / І. О. Сяська, В. Пономаренко // Актуальнi питання гуманiтарних наук. - 2023. - Вип. 65. Т. 3. - С. 297-303. - DOI https://doi.org/10.24919/2308-4863/65-3-45
Ключові слова: цифрові освітні технології, природнича освіта, цифрові освітні ресурси, учителі природничих предметів, школярі
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля
Підрозділи: Психолого-природничий факультет > Кафедра біології та здоров`я людини та фізичної терапії
Користувач, що депонує: Галина Тарасюк
Дата внесення: 08 Січ 2025 09:02
Останні зміни: 08 Січ 2025 09:02
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/15974

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу