Марчук Г.В. (2012) СОЦІАЛЬНЕ ПІЗНАННЯ ЯК СКЛАДОВА СТАНОВЛЕННЯ СОЦІАЛЬНОГО ДОСВІДУ В СТАРШОМУ ДОШКІЛЬНОМУ ВІЦІ. Педагогічні інновації у фаховій освіті, 2012 (Вип.3). 223-22?. ISSN 2307-3594
|
Текст
Марчук Г.В._Соціальне пізнання.pdf Завантажити (376kB) | Перегляд |
Анотація
У статі розглядається проблема соціалізації дітей дошкільного віку. Розкриваються особливості соціального пізнання як складової становлення соціального досвіду дітей старшого дошкільного віку.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Марчук Г. Соціальне пізнання як складова становлення соціального досвіду в старшому дошкільному віці / Г. Марчук // Педагогічні інновації у фаховій освіті: зб. наук. пр. : за матеріалами Всеукр. заоч. наук.-практ. конф. «Пед. інновації у фаховій освіті», м. Ужгород, 20 груд. 2012 р. - Ужгород: ЗакДУ 2012. – Вип.3. – С. 223-22?. |
Ключові слова: | соціальне пізнання, соціальний досвід, соціалізація, соціум |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля |
Підрозділи: | Педагогічний факультет > Кафедра дошкільної педагогіки і психології та спеціальної освіти імені Тамари Поніманської |
Користувач, що депонує: | Галина Тарасюк |
Дата внесення: | 09 Січ 2025 09:38 |
Останні зміни: | 09 Січ 2025 09:38 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/16018 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |