Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

РЕЗИЛЬЄНТНІСТЬ ЯК ПОТЕНЦІАЛ ВІДНОВЛЕННЯ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ В УМОВАХ ВІЙНИ

Немеш О.М. (2024) РЕЗИЛЬЄНТНІСТЬ ЯК ПОТЕНЦІАЛ ВІДНОВЛЕННЯ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ В УМОВАХ ВІЙНИ. Освітні та наукові інновації у сфері біології, збереження здоров’я людини та психосоціальної і фізичної реабілітації, 2024. с. 210-216. ISSN 978-617-601-503-1

[img]
Перегляд
Текст
Немеш О. РЕЗИЛЬЄНТНІСТЬ ЯК ПОТЕНЦІАЛ.pdf

Завантажити (5MB) | Перегляд

Анотація

Події, які відбуваються в нашій країні стали стресом для всіх учасників освітнього процесу. Стресова ситуація виникає, коли людина зазнає впливу того чи іншого стресора. Кожна людина справляється зі стресовими ситуаціями по-різному: з різними думками, емоційною реакцією та поведінкою. Резильєнтність є одним з найкращих способів збереження психічного здоров'я в складних життєвих ситуаціях, зокрема в умовах війни. Вироблення навичок резильєнтності допомагає педагогічним працівникам справитися з труднощами, проблемами, відновлення нормального життя, збереження психічного здоров’я.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Немеш О. Резильєнтність як потенціал відновлення педагогічних працівників в умовах війни / О. Немеш // Освітньо-наукові інновації у сфері біології, збереження здоров’я людини та психосоціальної і фізичної реабілітації : зб. матеріалів ІІІ Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф., (м. Рівне, 15 листоп. 2024 р.). - Рівне : О.Зень, 2024. - С. 210-216.
Ключові слова: стрес, стресова ситуація, стресор, ресурси, психічне здоров'я, рельєнтність
Тематика (за УДК): 1 Філософія. Психологія > 159.9 Психологія
Підрозділи: Психолого-природничий факультет > Кафедра вікової і педагогічної психології
Користувач, що депонує: О. В. Іванчук
Дата внесення: 10 Січ 2025 09:39
Останні зміни: 10 Січ 2025 09:39
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/16070

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу