Немеш О.М. (2024) РЕЗИЛЬЄНТНІСТЬ ЯК ПОТЕНЦІАЛ ВІДНОВЛЕННЯ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ В УМОВАХ ВІЙНИ. Освітні та наукові інновації у сфері біології, збереження здоров’я людини та психосоціальної і фізичної реабілітації, 2024. с. 210-216. ISSN 978-617-601-503-1
|
Текст
Немеш О. РЕЗИЛЬЄНТНІСТЬ ЯК ПОТЕНЦІАЛ.pdf Завантажити (5MB) | Перегляд |
Анотація
Події, які відбуваються в нашій країні стали стресом для всіх учасників освітнього процесу. Стресова ситуація виникає, коли людина зазнає впливу того чи іншого стресора. Кожна людина справляється зі стресовими ситуаціями по-різному: з різними думками, емоційною реакцією та поведінкою. Резильєнтність є одним з найкращих способів збереження психічного здоров'я в складних життєвих ситуаціях, зокрема в умовах війни. Вироблення навичок резильєнтності допомагає педагогічним працівникам справитися з труднощами, проблемами, відновлення нормального життя, збереження психічного здоров’я.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Немеш О. Резильєнтність як потенціал відновлення педагогічних працівників в умовах війни / О. Немеш // Освітньо-наукові інновації у сфері біології, збереження здоров’я людини та психосоціальної і фізичної реабілітації : зб. матеріалів ІІІ Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф., (м. Рівне, 15 листоп. 2024 р.). - Рівне : О.Зень, 2024. - С. 210-216. |
Ключові слова: | стрес, стресова ситуація, стресор, ресурси, психічне здоров'я, рельєнтність |
Тематика (за УДК): | 1 Філософія. Психологія > 159.9 Психологія |
Підрозділи: | Психолого-природничий факультет > Кафедра вікової і педагогічної психології |
Користувач, що депонує: | О. В. Іванчук |
Дата внесення: | 10 Січ 2025 09:39 |
Останні зміни: | 10 Січ 2025 09:39 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/16070 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |