Дупак Н.В. (2009) КОНЦЕПЦІЯ ЯКОСТІ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ НІМЕЧЧИНИ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка, 2009: Вип. 43. с. 54-57.
|
Текст
2009КОНЦЕПЦІЯ ЯКОСТІ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ НІМЕЧЧИНИ.pdf Завантажити (267kB) | Перегляд |
Анотація
Статтю присвячено дослідженню концепції якості професійної освіти Німеччини, орієнтованої на відповідні критерії підготовки фахівця. Проаналізовано історію та сучасний аспект професійної освіти, виявлено основні моменти удосконалювання її якості. Зроблено висновок про важливість запозичення зарубіжного досвіду вітчизняною педагогічною наукою.
The article is devoted to the investigation of vocational training quality in Germany, oriented on corresponding to criteria of preparing the specialist. The history and modern aspect of the vocational training are analysed, the major aspects of its quality improvement are revealed. The conclusion about the importance of borrowing foreign experience by native pedagogic science is done.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Дупак Н. В. Концепція якості професійної освіти Німеччини / Н. В. Дупак // Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. - 2009. - Вип. 43. - С. 54-57. |
Ключові слова: | професійна освіта, Німеччина |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля |
Підрозділи: | Факультет документальних комунікацій, менеджменту, технологій та фізики > Кафедра технологічної, професійної освіти та цивільної безпеки |
Користувач, що депонує: | Богдана Печончик |
Дата внесення: | 16 Січ 2025 07:57 |
Останні зміни: | 16 Січ 2025 07:59 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/16224 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |