Остапчук Н.О. та Гаврюсєва Т.О. (2023) СУТНІСТЬ І СТРУКТУРА ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ЯК ПРЕДМЕТНОЇ ПРИ ВИВЧЕННІ ІНФОРМАТИКИ В ПОЧАТКОВИЙ ШКОЛІ. Проблеми освіти, 2023 (Вип.2): (99). с. 180-198. ISSN Online 2710-3986
|
Текст
СУТНІСТЬ І СТРУКТУРА ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ.pdf Завантажити (1MB) | Перегляд |
Анотація
У статті проаналізовано дослідження науковців щодо поняття ключової інформаційно-комунікаційної компетентності, її структури, складових та змістових аспектів. Визначено, що у випадку вивчення інформатики в початкових класах, дана компетентність є також і предметною.
Окреслено структуру інформаційно-комунікаційної компетентності як предметної для учнів початкової школи. Визначено, що складовими інформаційно-комунікаційної компетентності є методологічна компетентність; дослідницька компетентність; модельна компетентність; алгоритмічна компетентність та технологічна компетентність.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Остапчук Н.О. Сутність і структура інформаційно-комунікаційної компетентності як предметної при вивченні інформатики в початковій школі / Н.О. Остапчук, Т.О. Гаврюсєва // Проблеми освіти. - 2023. - Вип. 2 (99). - С. 180-198. - DOI: https://doi.org/10.52256/2710-3986.2-99.2023.12 |
Ключові слова: | інформаційно-комунікаційна компетентність, інформатична освітня галузь, навчання інформатики в початкових класах |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 373 Види загальноосвітніх шкіл |
Підрозділи: | Факультет математики та інформатики > Кафедра цифрових технологій та методики навчання інформатики |
Користувач, що депонує: | О. В. Іванчук |
Дата внесення: | 21 Січ 2025 09:51 |
Останні зміни: | 21 Січ 2025 10:06 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/16295 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |