Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ТРАНСФОРМАЦІЯ СИСТЕМИ ОСВІТИ Й ВИХОВАННЯ: МОДЕРНІЗАЦІЯ, РЕФОРМУВАННЯ, ІННОВАЦІЯ ЧИ ІСТОРИКО-ПЕДАГОГІЧНА РЕКОНСТРУКЦІЯ

Петренко О.Б. (2015) ТРАНСФОРМАЦІЯ СИСТЕМИ ОСВІТИ Й ВИХОВАННЯ: МОДЕРНІЗАЦІЯ, РЕФОРМУВАННЯ, ІННОВАЦІЯ ЧИ ІСТОРИКО-ПЕДАГОГІЧНА РЕКОНСТРУКЦІЯ. Інноватика у вихованні, 2015 (Вип.2). с. 54-63. ISSN 2411-4553

[img]
Перегляд
Текст
Петренко О.Б..pdf

Завантажити (4MB) | Перегляд

Анотація

У статті розкрито змістові особливості й смислове наповнення понять «трансформація», «модернізація», «реформування», «інновація», «історико-педагогічна реконструкція» у контексті розвитку системи освіти й виховання; уточнено педагогічну реальність, яка стоїть за кожним із цих понять, природу і структуру трансформації освіти й виховання. З’ясовано, що трансформація освіти й виховання з позицій сучасної науки є нелінійним педагогічним, історико-педагогічним процесом, логіка розвитку якого зумовлюється загальним контекстом змін, що відбуваються в конкретній країні і світі. Доведено, що у контексті інноваційного розвитку та пошуку нового необхідно враховувати попередній історико-педагогічний досвід, щоб у ході трансформацій, реформування, модернізації забезпечувати
поступальний розвиток системи освіти й виховання. Історико-педагогічний аналіз у цьому випадку виступає як обов’язковий компонент вироблення стратегії будь-якої трансформації освіти й виховання.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Петренко О.Б. Трансформація системи освіти й виховання: модернізація, реформування, інновація чи історико-педагогічна реконструкція / О.Б.Петренко // Інноватика у вихованні : зб. наук. пр. / упоряд.: О.Б.Петренко, Т.С.Ціпан ; ред. кол.: О.Б.Петренко, Н.М.Гринькова, Т.С.Ціпан та ін. – Рівне, 2015. - Вип. 2. - С. 54-63.
Ключові слова: освіта, виховання, трансформація, модернізація, реформування, інновація, історико-педагогічна реконструкція.
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 371 Організація системи освіти та виховання. Шкільна організація
Підрозділи: Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра теорії і методики виховання
Користувач, що депонує: Редактор
Дата внесення: 12 Лист 2020 09:29
Останні зміни: 12 Лист 2020 09:29
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/1661

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу