Тарасюк Н.А. (2023) ВИХОВНИЙ АСПЕКТ ПОЗАШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ. Підготовка майбутніх педагогів до виховної діяльності освітньому просторі НУШ: досвід, реалії, перспективи, 2023. pp. 254-257.
|
Text
Тарасюк Н.А..pdf Download (3MB) | Preview |
Abstract
Заклади позашкільної освіти, володіючи значним педагогічним потенціалом для формування творчих здібностей дітей, організовують освітньо-виховну діяльність на принципах доступності, добровільності, і тому дитина, пасивна у школі, може проявити свою творчу активність на заняттях у гуртку, клубі, секції, студії, будьякому іншому творчому об'єднанні за інтересами. Загальновідомо, що закладений у дітях творчий потенціал реалізується найповніше, якщо освітній процес побудований з урахуванням унікальності та неповторності кожної дитини та спрямований на максимальний розвиток здібностей кожного вихованця.
Item Type: | Article |
---|---|
Additional Information: | Тарасюк Н.А. Виховний аспект позашкільної освіти / Н.А. Тарасюк // Підготовка майбутніх педагогів до виховної діяльності освітньому просторі НУШ: досвід, реалії, перспективи : електрон. зб. матеріалів Всеукр. наук.-практ. Інтернет-конф. - Рівне : РДГУ, 2023. - С. 254-257. |
Uncontrolled Keywords: | заклад позашкільної освіти, виховання учнівської молоді, позашкільна освіта. |
Subjects: | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 374 Позашкільна освіта і підготовка. Подальша освіта (самоосвіта) |
Divisions: | Педагогічний факультет > Кафедра теорії і методики виховання |
Depositing User: | Unnamed user with username Marchuk |
Date Deposited: | 04 Feb 2025 07:53 |
Last Modified: | 04 Feb 2025 07:53 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/16637 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |