Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

БРЕНД ЯК МАРКЕТИНГОВИЙ ІНСТРУМЕНТ КОРПОРАТИВНОЇ СОЦІАЛЬНОЇ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ БІЗНЕСУ

Панюк Т.П. та Паламарчук О.С. (2024) БРЕНД ЯК МАРКЕТИНГОВИЙ ІНСТРУМЕНТ КОРПОРАТИВНОЇ СОЦІАЛЬНОЇ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ БІЗНЕСУ. Via Economica, 2024: Вип. 6. с. 59-64. ISSN ISSN (PRINT): 2786-8559 ISSN (ONLINE): 2786-8567

[img]
Перегляд
Текст
Панюк Т.П., Паламарчук О.С..pdf

Завантажити (3MB) | Перегляд

Анотація

Сьогодні світ бізнесу зазнає значних трансформацій. Підприємства все більше усвідомлюють особистий вплив на суспільство та навколишнє середовище. Клієнти прагнуть підтримувати компанії, які поділяють їх цінності й беруть на себе соціальну відповідальність. У цьому контексті бренд перетворюється на потужний маркетинговий інструмент для досягнення бізнес-цілей та створення позитивних змін. Корпоративна соціальна відповідальність (КВС) – це не просто сучасний тренд, а й стратегічний підхід компаній, який впливає на їх репутацію. КСВ передбачає активну участь підприємств у вирішенні соціальних проблем, захисті навколишнього середовища та створенні сприятливих умов для розвитку кваліфікованих кадрів. Бренд, у свою чергу, виступає обличчям компанії, що формує уявлення споживачів про її цінності, якість продукції та ставлення до суспільства. Бренд, що асоціюється із соціальними ініціативами, не лише зміцнює свою репутацію, а й створює емоційний зв’язок зі споживачами, підвищуючи їх лояльність.
The world of business is undergoing significant transformations. Today, enterprises are increasingly aware of their impact on the environment and society. Customers want to support companies that share their values and take social responsibility. In this context, the brand becomes a powerful marketig tool for achieving business goals and creating positive changes. Corporate social responsibility (CSR) is not just a modern trend, but a strategic choice of companies that understand that business success is inextricably linked to the well-being of society. CSR involves the active participation of companies in solving social problems, protecting the environment and creating favorable conditions for the development of employees. Corporate social responsibility (CSR) and brand are closely related. The brand, in turn, is the face of the company that shapes consumers' perceptions of its values, product quality, and relations with society. A brand associated with social initiatives not only strengthens its reputation, but also creates an emotional connection with consumers, increasing their loyalty. Companies skillfully and effectively use their brand to achieve social goals and at the same time strengthen their reputation in the market. The most important strategic issue for any company should be the content and importance of its social mission and brand component. Effectively managing consumer behavior toward a particular product or brand requires understanding all the motivations associated with a particular market segment. A brand is a set of elements that form the image of a company or product, reflect their values, goals and attitude towards customers. Branding is a strategic process of creating and managing this image, which includes market analysis, strategy development, creating a visual and communication identity, as well as maintaining and developing the brand in the future. The correct development of the brand and its effective use acts as one of the important marketing tools of enterprise management, which provides more competitive advantages in the market.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Панюк Т. П. Бренд як маркетинговий інструмент корпоративної соціальної відповідальності бізнесу / Т. П. Панюк, О. С. Паламарчук // Via Economica. - 2024. - Вип. 6. - С. 59-64.
Ключові слова: бренд, брендинг, соціальна місія, корпоративна соціальна відповідальність, імідж, бізнес; brand, branding, social mission, corporate social responsibility, image, business
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 33 Економіка. Економічна наука > 338 Економічне становище. Економічна політика. Управління та планування в економіці. Виробництво. Послуги. Ціни
Підрозділи: Факультет документальних комунікацій, менеджменту, технологій та фізики > Кафедра документальних комунікацій та менеджменту
Користувач, що депонує: Богдана Печончик
Дата внесення: 04 Лют 2025 09:49
Останні зміни: 04 Лют 2025 09:49
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/16649

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу