Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ОСОБЛИВОСТІ КОМПЛЕКСУ МАРКЕТИНГУ ДЛЯ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ

Савицька І.О. та Оксенюк О.В. (2018) ОСОБЛИВОСТІ КОМПЛЕКСУ МАРКЕТИНГУ ДЛЯ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2018. с. 145-146.

[img]
Перегляд
Текст
Савицька І.О., Оксенюк О.В..pdf

Завантажити (5MB) | Перегляд
Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Савицька І.О. Особливості комплексу маркетингу для закладів вищої освіти / І.О.Савицька, О.В.Оксенюк // Наука, освіта, суспільство очима молодих : матеріали XI міжнар. наук.-практ. конф. студентів та молодих науковців. - Рівне, 2018. - С. 145-146.
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 378 Вища освіта. Університети. Підготовка наукових кадрів
Підрозділи: Інститут психології та педагогіки > Психолого-природничий факультет > Кафедра педагогіки, освітнього менеджменту та соціальної роботи
Користувач, що депонує: Редактор
Дата внесення: 12 Лист 2020 10:37
Останні зміни: 12 Лист 2020 10:37
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/1673

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу