Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

РОЗВИТОК КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ СТАРШОКЛАСНИКІВ НА УРОКАХ ІСТОРІЇ У ПРОЦЕСІ ЗАСТОСУВАННЯ ІННОВАЦІЙНИХ ФОРМ НАВЧАННЯ

Лукащук Я.О. РОЗВИТОК КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ СТАРШОКЛАСНИКІВ НА УРОКАХ ІСТОРІЇ У ПРОЦЕСІ ЗАСТОСУВАННЯ ІННОВАЦІЙНИХ ФОРМ НАВЧАННЯ. [Магістерська робота]

[img] Текст
Лукащук Я..pdf

Завантажити (481kB)

Анотація

Актуальність теми зумовлена тим, що критичне мислення – це є той тип мислення, що забезпечує самостійні та відповідальні дії, а також характеризується самовдосконаленням. Уміння критично мислити є запорукою демократії та забезпечує науково-технічний і суспільний прогрес, а освіта відіграє в його розвитку першорядну роль.
Об’єктом дослідження є процес навчання історії в старшій школі.
Предмет дослідження – методика розвитку критичного мислення старшокласників у процесі навчання історії.
Метою дослідження є теоретичне обґрунтування концептуальних засад та методики розвитку критичного мислення старшокласників у процесі навчання історії.
У роботі всебічно досліджено та узагальнено поняття критичного мислення, розкрито розвиток критичного мислення старшокласників на уроках історії у процесі застосування інноваційних форм навчання. Встановлено, що критичне мислення вважається «однією з визначальних концепцій у західній освіті, яка користується широкою підтримкою, але в нас немає належного її пояснення».
Висвітлено формувальний педагогічний експеримент з елементами критичного мислення уроку «Міжнародні відносини в міжвоєнний період».

Тип елементу: Магістерська робота
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Лукащук Я. О. Розвиток критичного мислення старшокласників на уроках історії у процесі застосування інноваційних форм навчання : кваліфікаційна робота на здобуття освіт. ступеня магістр галузь знань 01 «Освіта / Педагогіка», спец. 014.03 «Середня освіта. Історія» / Я. О. Лукащук ; наук. кер. С. Л. Синяк. - Рівне: РДГУ, 2024. - 82 с.
Ключові слова: критичне мислення, інноваційні форми навчання, інсерт, кластер, сенквейн, фішбоун, педагогічний експеримент
Тематика (за УДК): 9 Географія. Біографії. Історія > 94 Загальна історія
Підрозділи: Факультет історії, політології та міжнародних відносин > Кафедра всесвітньої історії
Користувач, що депонує: Галина Тарасюк
Дата внесення: 10 Лют 2025 13:08
Останні зміни: 10 Лют 2025 13:08
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/16771

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу