Немиришин В.М. РОЗВИТОК ІСТОРИЧНОЇ СВІДОМОСТІ УЧНІВ У ПРОЦЕСІ ЗАСТОСУВАННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НАВЧАННЯ. [Магістерська робота]
![]() |
Текст
Немеришин.pdf Завантажити (499kB) |
Анотація
Актуальність теми визначається необхідністю формування самостійної, вмотивованої особистості, яка здатна до самоорганізації та має стійку громадянську позицію. Одним з ключових елементів у процесі становлення такої особистості ми вважаємо історичну свідомість, яка є частиною історичної пам’яті та сприяє становленню національної ідентичності.
Об'єктом дослідження є технології навчання історії в старшій школі, а предметом - використання інтерактивних технологій навчання історії в старшій школі у формуванні історичної свідомості.
Мета роботи проаналізувати розвиток історичної свідомості учнів старших класів у процесі застосування інтерактивних технологій навчання.
В роботі проаналізовано інтерактивні технології навчання з метою розвитку історичної свідомості здобувачів старших класів. Визначено роль інтерактивних технологій у навчальному процесі. Охарактеризовано групові та фронтальні інтерактивні методи, які можна використовувати на уроках в старших класах. Наведено приклади використання таких технологій на уроках історії.
Доведено важливість формування історичної свідомості в учнів старших класів з метою формування громадянської компетентності. Розглянуто такі складові історичної свідомості як демократичні цінності та правову культуру.
В роботі проаналізовано навчальні робочі програми й підручники з історії й громадянської освіти для 10 класу та визначено можливості формування історичної свідомості в здобувачів цієї вікової категорії.
Тип елементу: | Магістерська робота |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Немеришин В. М. Розвиток історичної свідомості учнів у процесі застосування інтерактивних технологій навчання : кваліфікаційна робота на здобуття освіт. ступеня магістр галузь знань 01 «Освіта / Педагогіка», спец. 014.03 «Середня освіта. Історія» / В. М. Немиришин ; наук. кер. І. І. Мартинчук. - Рівне: РДГУ, 2024. - 99 с. |
Ключові слова: | історична свідомість, національна ідентичність, інтерактивні технології навчання, формування історичної предметної та громадянської компетентностей |
Тематика (за УДК): | 9 Географія. Біографії. Історія > 94 Загальна історія |
Підрозділи: | Факультет історії, політології та міжнародних відносин > Кафедра всесвітньої історії |
Користувач, що депонує: | Галина Тарасюк |
Дата внесення: | 10 Лют 2025 13:19 |
Останні зміни: | 10 Лют 2025 13:19 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/16772 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
![]() |
Перегляд елементу |