Ковтун Ю.В. та Машта Н.О. (2023) ВПЛИВ ЦИФРОВИХ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ НА КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ РЕКЛАМНИХ АГЕНСТВ. Маркетинг в Україні, 2023. с. 524-526. ISSN 978-966-926-458-9
![]() |
Текст
Ковтун Ю., Машта Н..pdf Завантажити (3MB) |
Анотація
Цифрові маркетингові комунікації є надважливими для розвитку підприємства, адже від виду та способу поширення інформації залежить ставлення споживачів, контрагентів та громадськості до нього. Дослідження впливу цифрових маркетингових комунікацій на конкурентоспроможність рекламних агентств актуальне, оскільки сучаснийрекламний ринок суттєво змінився під впливом цифрових технологій, і рекламніагентства повинні адаптуватися до цих змін, використовуючи нові інструменти для залучення клієнтів та підвищення конкурентоспроможності. Розуміння такого впливу допоможе агентствам адаптовувати свої підходи та забезпечуватиконкурентну перевагу в динамічному середовищі рекламної індустрії. Основною метою дослідження є проаналізувати вплив цифровихмаркетингових комунікацій на конкурентоспроможність агентств, які працюють у сфері зовнішньої реклами.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Ковтун Ю. Вплив цифрових маркетингових комунікацій на конкурентоспроможність рекламних агентств / Ю. Ковтун, Н. Машта // Маркетинг в Україні : зб. матеріалів Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., м. Київ, 20 жовт. 2023 р. - Київ : КНЕУ, 2023. - С. 524-526. |
Ключові слова: | маркетингові комунікації, цифрові комунікації, кокурентоспроможність, рекламні агенства. |
Тематика (за УДК): | 0 Загальний відділ > 00 Загальні питання науки та культури > 005 Управління. Менеджмент |
Підрозділи: | Факультет документальних комунікацій, менеджменту, технологій та фізики Факультет документальних комунікацій, менеджменту, технологій та фізики > Кафедра документальних комунікацій та менеджменту |
Користувач, що депонує: | Unnamed user with username Marchuk |
Дата внесення: | 17 Лют 2025 07:12 |
Останні зміни: | 17 Лют 2025 07:12 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/16871 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
![]() |
Перегляд елементу |