Марценюк В.В. та Коханевич Т.П. та Вальковець А.С. (2024) МАРКЕТИНГОВА ТОВАРНА ПОЛІТИКА В УМОВАХ ОЦИФРОВУВАННЯ ЛОГІСТИКИ ТА СПОЖИВАЧА. Економіка та суспільство, 2024 (Вип.67). ISSN (Online): 2313-2165
| 
 | Текст Марценюк В.В., Коханевич Т.П., Вальковець А.С..pdf Завантажити (255kB) | Перегляд | 
Анотація
У статті розглянуто процеси оцифровування таких складових маркетингу як товар, логістика, ринок та споживач; визначено особливості часових аспектів оцифровування таких сегментів маркетингової товарної політики як В2В та В2С. Відзначено, що сучасному бізнесу соцмережі варто розглядати як оцифрований ринок В2С зі всіма його атрибутами і підприємству доцільно у якості об'єктів своїх досліджень і моніторингу мати певні мікрогрупи, тобто інфлюєнсерів. Наведено дані про характер і темпи оцифровування логістичних структур різних типів і масштабів як в світі так і в Україні. Окреслено, що «цифра» актуалізувала фактор часу, оскільки цифрові технології дозволяють дуже швидко бачити зміни у вподобаннях, настроях, тенденціях і трендах споживачів і їхньої поведінки, що, в свою чергу, вимагає гнучкості від логістичних систем. Підкреслено важливість гармонізації в часі оцифровування таких категорій як товар, логістика та споживач
| Тип елементу: | Стаття | 
|---|---|
| Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Марценюк В.В. Маркетингова товарна політика в умовах оцифровування логістики та споживача / В.В. Марценюк, Т.П Коханевич, А.С. Вальковець // Економіка та суспільство. - 2024. - Вип. 67. - https://doi.org/10.32782/2524-0072/2024-67-132. | 
| Ключові слова: | маркетингова товарна політика, продуктові мікроінновації логістика, оцифровування логістики, споживач, поведінка споживача, цифровізація споживача, поведінкова економіка, маркетингова діяльність. | 
| Тематика (за УДК): | 0 Загальний відділ > 00 Загальні питання науки та культури > 005 Управління. Менеджмент | 
| Підрозділи: | Факультет документальних комунікацій, менеджменту, технологій та фізики > Кафедра документальних комунікацій та менеджменту Факультет документальних комунікацій, менеджменту, технологій та фізики > Кафедра економіки та управління бізнесом | 
| Користувач, що депонує: | Unnamed user with username Marchuk | 
| Дата внесення: | 19 Лют 2025 14:59 | 
| Останні зміни: | 19 Лют 2025 16:29 | 
| URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/16944 | 
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
|  | Перегляд елементу | 
 
		    


