Марценюк В.В. та Коханевич Т.П. та Вальковець А.С. (2024) МАРКЕТИНГОВА ТОВАРНА ПОЛІТИКА В УМОВАХ ОЦИФРОВУВАННЯ ЛОГІСТИКИ ТА СПОЖИВАЧА. Економіка та суспільство, 2024 (Вип.67). ISSN (Online): 2313-2165
![]() |
Текст
Марценюк В.В., Коханевич Т.П., Вальковець А.С..pdf Завантажити (255kB) |
Анотація
У статті розглянуто процеси оцифровування таких складових маркетингу як товар, логістика, ринок та споживач; визначено особливості часових аспектів оцифровування таких сегментів маркетингової товарної політики як В2В та В2С. Відзначено, що сучасному бізнесу соцмережі варто розглядати як оцифрований ринок В2С зі всіма його атрибутами і підприємству доцільно у якості об'єктів своїх досліджень і моніторингу мати певні мікрогрупи, тобто інфлюєнсерів. Наведено дані про характер і темпи оцифровування логістичних структур різних типів і масштабів як в світі так і в Україні. Окреслено, що «цифра» актуалізувала фактор часу, оскільки цифрові технології дозволяють дуже швидко бачити зміни у вподобаннях, настроях, тенденціях і трендах споживачів і їхньої поведінки, що, в свою чергу, вимагає гнучкості від логістичних систем. Підкреслено важливість гармонізації в часі оцифровування таких категорій як товар, логістика та споживач
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Марценюк В.В. Маркетингова товарна політика в умовах оцифровування логістики та споживача / В.В. Марценюк, Т.П Коханевич, А.С. Вальковець // Економіка та суспільство. - 2024. - Вип. 67. - https://doi.org/10.32782/2524-0072/2024-67-132. |
Ключові слова: | маркетингова товарна політика, продуктові мікроінновації логістика, оцифровування логістики, споживач, поведінка споживача, цифровізація споживача, поведінкова економіка, маркетингова діяльність. |
Тематика (за УДК): | 0 Загальний відділ > 00 Загальні питання науки та культури > 005 Управління. Менеджмент |
Підрозділи: | Факультет документальних комунікацій, менеджменту, технологій та фізики > Кафедра документальних комунікацій та менеджменту Факультет документальних комунікацій, менеджменту, технологій та фізики > Кафедра економіки та управління бізнесом |
Користувач, що депонує: | Unnamed user with username Marchuk |
Дата внесення: | 19 Лют 2025 14:59 |
Останні зміни: | 19 Лют 2025 16:29 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/16944 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
![]() |
Перегляд елементу |