Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

МАРКЕТИНГОВА ТОВАРНА ПОЛІТИКА В УМОВАХ ОЦИФРОВУВАННЯ ЛОГІСТИКИ ТА СПОЖИВАЧА

Марценюк В.В. та Коханевич Т.П. та Вальковець А.С. (2024) МАРКЕТИНГОВА ТОВАРНА ПОЛІТИКА В УМОВАХ ОЦИФРОВУВАННЯ ЛОГІСТИКИ ТА СПОЖИВАЧА. Економіка та суспільство, 2024 (Вип.67). ISSN (Online): 2313-2165

[img] Текст
Марценюк В.В., Коханевич Т.П., Вальковець А.С..pdf

Завантажити (255kB)
Офіційний посилання: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2024-67-132

Анотація

У статті розглянуто процеси оцифровування таких складових маркетингу як товар, логістика, ринок та споживач; визначено особливості часових аспектів оцифровування таких сегментів маркетингової товарної політики як В2В та В2С. Відзначено, що сучасному бізнесу соцмережі варто розглядати як оцифрований ринок В2С зі всіма його атрибутами і підприємству доцільно у якості об'єктів своїх досліджень і моніторингу мати певні мікрогрупи, тобто інфлюєнсерів. Наведено дані про характер і темпи оцифровування логістичних структур різних типів і масштабів як в світі так і в Україні. Окреслено, що «цифра» актуалізувала фактор часу, оскільки цифрові технології дозволяють дуже швидко бачити зміни у вподобаннях, настроях, тенденціях і трендах споживачів і їхньої поведінки, що, в свою чергу, вимагає гнучкості від логістичних систем. Підкреслено важливість гармонізації в часі оцифровування таких категорій як товар, логістика та споживач

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Марценюк В.В. Маркетингова товарна політика в умовах оцифровування логістики та споживача / В.В. Марценюк, Т.П Коханевич, А.С. Вальковець // Економіка та суспільство. - 2024. - Вип. 67. - https://doi.org/10.32782/2524-0072/2024-67-132.
Ключові слова: маркетингова товарна політика, продуктові мікроінновації логістика, оцифровування логістики, споживач, поведінка споживача, цифровізація споживача, поведінкова економіка, маркетингова діяльність.
Тематика (за УДК): 0 Загальний відділ > 00 Загальні питання науки та культури > 005 Управління. Менеджмент
Підрозділи: Факультет документальних комунікацій, менеджменту, технологій та фізики > Кафедра документальних комунікацій та менеджменту
Факультет документальних комунікацій, менеджменту, технологій та фізики > Кафедра економіки та управління бізнесом
Користувач, що депонує: Unnamed user with username Marchuk
Дата внесення: 19 Лют 2025 14:59
Останні зміни: 19 Лют 2025 16:29
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/16944

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу