Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ЕКСТРАПОЛЯЦІЯ ДОСВІДУ РОБОТИ ШКІЛЬНОЇ БІБЛІОТЕКИ У ПРОЦЕСІ РОЗВИТКУ ІНТЕРЕСУ ДО ЧИТАННЯ

Баліка Л.М. (2015) ЕКСТРАПОЛЯЦІЯ ДОСВІДУ РОБОТИ ШКІЛЬНОЇ БІБЛІОТЕКИ У ПРОЦЕСІ РОЗВИТКУ ІНТЕРЕСУ ДО ЧИТАННЯ. Інноватика у вихованні, 2015 (Вип.1). с. 86-93. ISSN 2411-4553

[img]
Перегляд
Текст
Баліка Л.М..pdf

Завантажити (3MB) | Перегляд

Анотація

В статті розглядаються методи і форми роботи шкільної бібліотеки у 60-91 рр. ХХ ст. з учнівською молоддю у процесі розвитку інтересу до читання. Зазначено, що сьогодні інтерес до книжки серед дітей різко знизився, що є тривожним фактом, адже читання безпосередньо пов’язане із становленням і розвитком особистості. Обґрунтовано, що ефективність бібліотечної роботи в школі пов’язана з тим, наскільки серйозно ведеться пропаганда літератури, що формує активну життєву позицію школярів, з науковим підходом до роботи, плануванням і розробкою перспектив, якісним комплектуванням фонду бібліотеки, використанням всіх можливостей форм і методів роботи шкільної бібліотеки з розвитку інтересу до читання в учнів.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Баліка Л.М. Екстраполяція досвіду роботи шкільної бібліотеки у процесі розвитку інтересу до читання / Л.М.Баліка // Інноватика у вихованні : зб. наук. пр. / упоряд.: О.Б.Петренко, Т.С.Ціпан ; ред. кол.: О.Б.Петренко, Н.М.Гринькова, Т.С.Ціпан та ін. – Рівне, 2015. - Вип. 1. - С. 86-93.
Ключові слова: шкільна бібліотека, інтерес, інтерес до читання, методи, форми роботи.
Тематика (за УДК): 0 Загальний відділ > 02 Бібліотечна справа. Бібліотекознавство > 027 Універсальні бібліотеки
0 Загальний відділ > 02 Бібліотечна справа. Бібліотекознавство > 028 Читання (психологія читання, методи та техніка читання)
Підрозділи: Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра теорії і методики виховання
Користувач, що депонує: Редактор
Дата внесення: 13 Лист 2020 11:48
Останні зміни: 13 Лист 2020 11:48
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/1701

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу