Елементи, в яких тема (за УДК): "028 Читання (психологія читання, методи та техніка читання)"
Вгору на рівень |
- Універсальна десяткова класифікація документів (11)
- 0 Загальний відділ (11)
- 02 Бібліотечна справа. Бібліотекознавство (11)
- 028 Читання (психологія читання, методи та техніка читання) (11)
- 02 Бібліотечна справа. Бібліотекознавство (11)
- 0 Загальний відділ (11)
B
Bezkorovaina O. та Kolibek Y. (2020) READING AS A SUBJECT OF SCIENTIFIC RESEARCH. Інноватика у вихованні, 2020 (Вип.11): Т.1. с. 61-67.
Б
Баліка Л.М. (2015) ЧИТАЦЬКИЙ ІНТЕРЕС ЯК ПЕДАГОГІЧНИЙ ФЕНОМЕН: ІСТОРИКО-ПЕДАГОГІЧНА РЕФЛЕКСІЯ. Інноватика у вихованні, 2015 (Вип.2). с. 254-262. ISSN 2411-4553
Баліка Л.М. (2015) ЕКСТРАПОЛЯЦІЯ ДОСВІДУ РОБОТИ ШКІЛЬНОЇ БІБЛІОТЕКИ У ПРОЦЕСІ РОЗВИТКУ ІНТЕРЕСУ ДО ЧИТАННЯ. Інноватика у вихованні, 2015 (Вип.1). с. 86-93. ISSN 2411-4553
Баліка Л.М. (2013) ІСТОРІОГРАФІЯ ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ ІНТЕРЕСУ ДО ЧИТАННЯ В УЧНІВ У ПРОЦЕСІ РОБОТИ ШКІЛЬНОЇ БІБЛІОТЕКИ. Педагогічний дискурс, 2013: Вип. 15. с. 30-34.
Баліка Л.М. (2014) РОЛЬ ШКІЛЬНОЇ БІБЛІОТЕКИ У ФОРМУВАННІ ІНТЕРЕСУ ДО ЧИТАННЯ У ШКОЛЯРІВ (60-80 РР. ХХ СТ.). Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2014 (Ч. 1). с. 3-4.
Г
Грипич С.Н. (2009) КНИГА І ЧИТАННЯ В ЖИТТІ СУЧАСНОЇ СТУДЕНТСЬКОЇ МОЛОДІ (ЗА МАТЕРІАЛАМИ СОЦІОЛОГІЧНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ). Науково-дослідна діяльність спеціальних бібліотек України – важлива складова розвитку сучасного бібліотекознавства, 2009. с. 242-246.
К
Колібек Ю.А. (2020) МЕТОДИКА ФОРМУВАННЯ ІНШОМОВНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ У ЧИТАННІ В УЧНІВ СТАРШОЇ ШКОЛИ. Сучасні тенденції розвитку лінгвістики та лінгводидактики, 2020. с. 103-106.
Л
Лук’яник Л.В. та Ткачик А.Ф. (2018) НАРОДОЗНАВЧИЙ ПІДХІД У НАВЧАННІ ТА ВИХОВАННІ УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ НА УРОКАХ ЧИТАННЯ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2018. с. 43-45.
П
Петренко О.Б. та Баліка Л.М. та Бричок С.Б. (2020) ПРОСВІТНИЦЬКА ДІЯЛЬНІСТЬ ІНСТИТУТУ ДИТЯЧОГО ЧИТАННЯ ЩОДО РОЗВИТКУ ПЕДАГОГІЧНИХ ІДЕЙ ПРО ДИТЯЧУ ЛІТЕРАТУРУ Й ДИТЯЧИХ ПИСЬМЕННИКІВ (1920–1933 РР.). Гірська школа Українських Карпат, 2020 (№22). с. 67-72.
С
Сироєжко Д. та Безкоровайна О.В. (2020) ОСОБЛИВОСТІ ПРОЦЕСУ ФОРМУВАННЯ ІНШОМОВНИХ УМІНЬ ЧИТАННЯ В УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ. Сучасні тенденції розвитку лінгвістики та лінгводидактики, 2020. с. 146-150.
Я
Ясьмо В.Д. (2014) ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ В ДИСТАНЦІЙНОМУ НАВЧАННІ СТУДЕНТІВ. Формування ефективної моделі управління підприємствами, установами та організаціями, 2014. с. 126-127.