Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ЧИТАЦЬКИЙ ІНТЕРЕС ЯК ПЕДАГОГІЧНИЙ ФЕНОМЕН: ІСТОРИКО-ПЕДАГОГІЧНА РЕФЛЕКСІЯ

Баліка Л.М. (2015) ЧИТАЦЬКИЙ ІНТЕРЕС ЯК ПЕДАГОГІЧНИЙ ФЕНОМЕН: ІСТОРИКО-ПЕДАГОГІЧНА РЕФЛЕКСІЯ. Інноватика у вихованні, 2015 (Вип.2). с. 254-262. ISSN 2411-4553

[img]
Перегляд
Текст
Баліка Л.М..pdf

Завантажити (3MB) | Перегляд

Анотація

У статті акцентовано увагу на аналізі досліджень вітчизняних та зарубіжних вчених щодо проблеми розвитку інтересу до читання. Розкривається сутність поняття «інтерес», «читацький інтерес», що є ефективними засобами успішного навчання й виховання. Розглянуто класифікацію інтересів, представлену у філософській літературі. Схарактеризовано читацький інтерес як педагогічне поняття, що органічно включається у більш широке поняття інтересу, який прийнято розглядати у філософському, соціологічному та психолого-педагогічному аспектах. Зазначено, що прогресивні письменники розглядали дитяче читання як важливий фактор виховання підростаючого покоління.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Баліка Л.М. Читацький інтерес як педагогічний феномен: історико-педагогічна рефлексія / Л.М.Баліка // Інноватика у вихованні : зб. наук. пр. / упоряд.: О.Б.Петренко, Т.С.Ціпан ; ред. кол.: О.Б.Петренко, Н.М.Гринькова, Т.С.Ціпан та ін. – Рівне, 2015. - Вип. 2. - С. 254-262.
Ключові слова: інтерес, інтерес до читання, історико-педагогічна проблема, читачезнавство.
Тематика (за УДК): 0 Загальний відділ > 02 Бібліотечна справа. Бібліотекознавство > 028 Читання (психологія читання, методи та техніка читання)
3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля
Підрозділи: Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра теорії і методики виховання
Користувач, що депонує: Редактор
Дата внесення: 09 Лист 2020 14:40
Останні зміни: 09 Лист 2020 14:40
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/1580

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу