Баліка Л.М. (2015) ЧИТАЦЬКИЙ ІНТЕРЕС ЯК ПЕДАГОГІЧНИЙ ФЕНОМЕН: ІСТОРИКО-ПЕДАГОГІЧНА РЕФЛЕКСІЯ. Інноватика у вихованні, 2015 (Вип.2). с. 254-262. ISSN 2411-4553
|
Текст
Баліка Л.М..pdf Завантажити (3MB) | Перегляд |
Анотація
У статті акцентовано увагу на аналізі досліджень вітчизняних та зарубіжних вчених щодо проблеми розвитку інтересу до читання. Розкривається сутність поняття «інтерес», «читацький інтерес», що є ефективними засобами успішного навчання й виховання. Розглянуто класифікацію інтересів, представлену у філософській літературі. Схарактеризовано читацький інтерес як педагогічне поняття, що органічно включається у більш широке поняття інтересу, який прийнято розглядати у філософському, соціологічному та психолого-педагогічному аспектах. Зазначено, що прогресивні письменники розглядали дитяче читання як важливий фактор виховання підростаючого покоління.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Баліка Л.М. Читацький інтерес як педагогічний феномен: історико-педагогічна рефлексія / Л.М.Баліка // Інноватика у вихованні : зб. наук. пр. / упоряд.: О.Б.Петренко, Т.С.Ціпан ; ред. кол.: О.Б.Петренко, Н.М.Гринькова, Т.С.Ціпан та ін. – Рівне, 2015. - Вип. 2. - С. 254-262. |
Ключові слова: | інтерес, інтерес до читання, історико-педагогічна проблема, читачезнавство. |
Тематика (за УДК): | 0 Загальний відділ > 02 Бібліотечна справа. Бібліотекознавство > 028 Читання (психологія читання, методи та техніка читання) 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля |
Підрозділи: | Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра теорії і методики виховання |
Користувач, що депонує: | Редактор |
Дата внесення: | 09 Лист 2020 14:40 |
Останні зміни: | 09 Лист 2020 14:40 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/1580 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |