Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

Елементи, в яких тема (за УДК): "028 Читання (психологія читання, методи та техніка читання)"

Вгору на рівень
Експорт в [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Група по: Творці | Тип елементу
Перейти до: Стаття
Число елементів на цьому рівні: 9.

Стаття

Bezkorovaina O. та Kolibek Y. (2020) READING AS A SUBJECT OF SCIENTIFIC RESEARCH. Інноватика у вихованні, 2020 (Вип.11): Т.1. с. 61-67.

Баліка Л.М. (2015) ЧИТАЦЬКИЙ ІНТЕРЕС ЯК ПЕДАГОГІЧНИЙ ФЕНОМЕН: ІСТОРИКО-ПЕДАГОГІЧНА РЕФЛЕКСІЯ. Інноватика у вихованні, 2015 (Вип.2). с. 254-262. ISSN 2411-4553

Баліка Л.М. (2015) ЕКСТРАПОЛЯЦІЯ ДОСВІДУ РОБОТИ ШКІЛЬНОЇ БІБЛІОТЕКИ У ПРОЦЕСІ РОЗВИТКУ ІНТЕРЕСУ ДО ЧИТАННЯ. Інноватика у вихованні, 2015 (Вип.1). с. 86-93. ISSN 2411-4553

Баліка Л.М. (2014) РОЛЬ ШКІЛЬНОЇ БІБЛІОТЕКИ У ФОРМУВАННІ ІНТЕРЕСУ ДО ЧИТАННЯ У ШКОЛЯРІВ (60-80 РР. ХХ СТ.). Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2014 (Ч. 1). с. 3-4.

Грипич С.Н. (2009) КНИГА І ЧИТАННЯ В ЖИТТІ СУЧАСНОЇ СТУДЕНТСЬКОЇ МОЛОДІ (ЗА МАТЕРІАЛАМИ СОЦІОЛОГІЧНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ). Науково-дослідна діяльність спеціальних бібліотек України – важлива складова розвитку сучасного бібліотекознавства, 2009. с. 242-246.

Колібек Ю.А. (2020) МЕТОДИКА ФОРМУВАННЯ ІНШОМОВНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ У ЧИТАННІ В УЧНІВ СТАРШОЇ ШКОЛИ. Сучасні тенденції розвитку лінгвістики та лінгводидактики, 2020. с. 103-106.

Лук’яник Л.В. та Ткачик А.Ф. (2018) НАРОДОЗНАВЧИЙ ПІДХІД У НАВЧАННІ ТА ВИХОВАННІ УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ НА УРОКАХ ЧИТАННЯ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2018. с. 43-45.

Сироєжко Д. та Безкоровайна О.В. (2020) ОСОБЛИВОСТІ ПРОЦЕСУ ФОРМУВАННЯ ІНШОМОВНИХ УМІНЬ ЧИТАННЯ В УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ. Сучасні тенденції розвитку лінгвістики та лінгводидактики, 2020. с. 146-150.

Ясьмо В.Д. (2014) ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ В ДИСТАНЦІЙНОМУ НАВЧАННІ СТУДЕНТІВ. Формування ефективної моделі управління підприємствами, установами та організаціями, 2014. с. 126-127.

Цей список був створений у Fri Apr 26 11:21:06 2024 EEST.