Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

READING AS A SUBJECT OF SCIENTIFIC RESEARCH

Bezkorovaina O. та Kolibek Y. (2020) READING AS A SUBJECT OF SCIENTIFIC RESEARCH. Інноватика у вихованні, 2020 (Вип.11): Т.1. с. 61-67.

[img]
Перегляд
Текст
Bezkorovaina О., Kolibek Y., 2020 (2).pdf

Завантажити (694kB) | Перегляд

Анотація

Cтаття присвячена проблемі формування іншомовної читацької компетентності. Представлено загальну характеристику читацької компетентності іноземною мовою. Визначено цілі її формування в закладах освіти. Схарактеризовані компоненти компетенції розуміння читання: вміння, навички, знання та комунікативна здатність. Представлено етапи формування компетентності з розуміння читання.
Досліджено загальну характеристику компетентності читання іноземною мовою; описано формування компетенції читання та його цілі. Мотивом читання як комунікативної діяльності є спілкування, а метою – отримання необхідної інформації, причому робота з текстом може переслідувати різні цілі: іноді потрібно лише визначити, про що цей текст, в інших випадках важливо зрозуміти основну або нову інформацію, задум автора, підтекст. Сформована іншомовна компетенція в читанні допомагає у роботі підручником й іншими навчально-методичними посібниками, сприяє розширенню наукових знань
Здійснено характеристику чотирьох основних типів техніки читання, а саме: сканування, скімінгу, інтенсивного читання, розширеного читання. Доведено, що для повного й точного розуміння інформації, викладеної у тексті, учень повинен володіти значним запасом лексичних одиниць, мати глибокі знання з граматики і достатню практику в читанні текстів різних жанрів. Сформовані навички іншомовної компетенції в читанні дозволяють користуватися іншомовними джерелами для пошуку інформації та вдосконалювати навички усного мовлення, а також самостійно розширювати і поглиблювати наукові знання.
Для реалізації поставленої мети дослідження використовувались загальнонаукові методи теоретичних та емпіричних досліджень, а також методи порівняння та узагальнення аналізу фактів психолого-педагогічної літератури.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Bezkorovaina O. READING AS A SUBJECT OF SCIENTIFIC RESEARCH / O.Bezkorovaina, Y.Kolibek // Інноватика у вихованні : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, Рівнен. держ. гуманіт. ун-т. - Рівне : РДГУ, 2020. - Вип.11. - Т. 1. - С. 61-67.
Ключові слова: компетентність, етапи читання, види читання, техніки читання, сканування, скімінг, інтенсивне читання, розширене читання, навички читання
Тематика (за УДК): 0 Загальний відділ > 02 Бібліотечна справа. Бібліотекознавство > 028 Читання (психологія читання, методи та техніка читання)
3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 374 Позашкільна освіта і підготовка. Подальша освіта (самоосвіта)
8 Мова. Мовознавство. Художня література. Літературознавство > 81 Лінгвістика. Мовознавство. Мови
Підрозділи: Філологічний факультет > Кафедра міжкультурної комунікації, теорії, історії та методики викладання зарубіжної літератури
Користувач, що депонує: Редактор
Дата внесення: 05 Черв 2020 11:18
Останні зміни: 17 Серп 2023 07:29
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/267

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу