Bezkorovaina O. та Kolibek Y. (2020) READING AS A SUBJECT OF SCIENTIFIC RESEARCH. Інноватика у вихованні, 2020 (Вип.11): Т.1. с. 61-67.
|
Текст
Bezkorovaina О., Kolibek Y., 2020 (2).pdf Завантажити (694kB) | Перегляд |
Анотація
Cтаття присвячена проблемі формування іншомовної читацької компетентності. Представлено загальну характеристику читацької компетентності іноземною мовою. Визначено цілі її формування в закладах освіти. Схарактеризовані компоненти компетенції розуміння читання: вміння, навички, знання та комунікативна здатність. Представлено етапи формування компетентності з розуміння читання.
Досліджено загальну характеристику компетентності читання іноземною мовою; описано формування компетенції читання та його цілі. Мотивом читання як комунікативної діяльності є спілкування, а метою – отримання необхідної інформації, причому робота з текстом може переслідувати різні цілі: іноді потрібно лише визначити, про що цей текст, в інших випадках важливо зрозуміти основну або нову інформацію, задум автора, підтекст. Сформована іншомовна компетенція в читанні допомагає у роботі підручником й іншими навчально-методичними посібниками, сприяє розширенню наукових знань
Здійснено характеристику чотирьох основних типів техніки читання, а саме: сканування, скімінгу, інтенсивного читання, розширеного читання. Доведено, що для повного й точного розуміння інформації, викладеної у тексті, учень повинен володіти значним запасом лексичних одиниць, мати глибокі знання з граматики і достатню практику в читанні текстів різних жанрів. Сформовані навички іншомовної компетенції в читанні дозволяють користуватися іншомовними джерелами для пошуку інформації та вдосконалювати навички усного мовлення, а також самостійно розширювати і поглиблювати наукові знання.
Для реалізації поставленої мети дослідження використовувались загальнонаукові методи теоретичних та емпіричних досліджень, а також методи порівняння та узагальнення аналізу фактів психолого-педагогічної літератури.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Bezkorovaina O. READING AS A SUBJECT OF SCIENTIFIC RESEARCH / O.Bezkorovaina, Y.Kolibek // Інноватика у вихованні : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, Рівнен. держ. гуманіт. ун-т. - Рівне : РДГУ, 2020. - Вип.11. - Т. 1. - С. 61-67. |
Ключові слова: | компетентність, етапи читання, види читання, техніки читання, сканування, скімінг, інтенсивне читання, розширене читання, навички читання |
Тематика (за УДК): | 0 Загальний відділ > 02 Бібліотечна справа. Бібліотекознавство > 028 Читання (психологія читання, методи та техніка читання) 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 374 Позашкільна освіта і підготовка. Подальша освіта (самоосвіта) 8 Мова. Мовознавство. Художня література. Літературознавство > 81 Лінгвістика. Мовознавство. Мови |
Підрозділи: | Філологічний факультет > Кафедра міжкультурної комунікації, теорії, історії та методики викладання зарубіжної літератури |
Користувач, що депонує: | Редактор |
Дата внесення: | 05 Черв 2020 11:18 |
Останні зміни: | 17 Серп 2023 07:29 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/267 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |