Єремейчук В.І. (2015) РОЗВИТОК В.О.СУХОМЛИНСЬКИМ ІНДИВІДУАЛІЗОВАНОГО ПІДХОДУ ДО ВАЖКИХ ДІТЕЙ. Інноватика у вихованні, 2015 (Вип.1). с. 192-198. ISSN 2411-4553
|
Текст
Єремейчук В.І..pdf Завантажити (2MB) | Перегляд |
Анотація
У статті висвітлено характерні риси педагогічної толерантності Василя Олександровича Сухомлинського як однієї з ключових рис розробленої ним педагогічної етики, як підґрунтя ефективного здійснення індивідуалізованого підходу до «важких» учнів. Розкрито психолого-педагогічні основи, на які спирався педагог, створюючи розвивально-виховні методики для «важких» дітей (закономірності розвитку пам’яті, зв’язок когнітивного, морального й емоційного складників процесу навчання, співчуття як педагогічний принцип). Проаналізовано погляди педагога на шляхи запобігання неуспішності учнів, на важливість забезпечення в діяльності всього шкільного колективу гуманістичної і толерантної спрямованості.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Єремейчук В.І. Розвиток В.О.Сухомлинським індивідуалізованого підходу до важких дітей / В.І.Єремейчук // Інноватика у вихованні : зб. наук. пр. / упоряд.: О.Б.Петренко, Т.С.Ціпан ; ред. кол.: О.Б.Петренко, Н.М.Гринькова, Т.С.Ціпан та ін. – Рівне, 2015. - Вип. 1. - С. 192-198. |
Ключові слова: | В.О.Сухомлинський, «важкі» діти, толерантність, гуманізм, пам’ять, мислення, поетичне слово. |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля |
Підрозділи: | Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет |
Користувач, що депонує: | Редактор |
Дата внесення: | 13 Лист 2020 13:56 |
Останні зміни: | 13 Лист 2020 13:56 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/1715 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |