Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

РОЗВИТОК В.О.СУХОМЛИНСЬКИМ ІНДИВІДУАЛІЗОВАНОГО ПІДХОДУ ДО ВАЖКИХ ДІТЕЙ

Єремейчук В.І. (2015) РОЗВИТОК В.О.СУХОМЛИНСЬКИМ ІНДИВІДУАЛІЗОВАНОГО ПІДХОДУ ДО ВАЖКИХ ДІТЕЙ. Інноватика у вихованні, 2015 (Вип.1). с. 192-198. ISSN 2411-4553

[img]
Перегляд
Текст
Єремейчук В.І..pdf

Завантажити (2MB) | Перегляд

Анотація

У статті висвітлено характерні риси педагогічної толерантності Василя Олександровича Сухомлинського як однієї з ключових рис розробленої ним педагогічної етики, як підґрунтя ефективного здійснення індивідуалізованого підходу до «важких» учнів. Розкрито психолого-педагогічні основи, на які спирався педагог, створюючи розвивально-виховні методики для «важких» дітей (закономірності розвитку пам’яті, зв’язок когнітивного, морального й емоційного складників процесу навчання, співчуття як педагогічний принцип). Проаналізовано погляди педагога на шляхи запобігання неуспішності учнів, на важливість забезпечення в діяльності всього шкільного колективу гуманістичної і толерантної спрямованості.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Єремейчук В.І. Розвиток В.О.Сухомлинським індивідуалізованого підходу до важких дітей / В.І.Єремейчук // Інноватика у вихованні : зб. наук. пр. / упоряд.: О.Б.Петренко, Т.С.Ціпан ; ред. кол.: О.Б.Петренко, Н.М.Гринькова, Т.С.Ціпан та ін. – Рівне, 2015. - Вип. 1. - С. 192-198.
Ключові слова: В.О.Сухомлинський, «важкі» діти, толерантність, гуманізм, пам’ять, мислення, поетичне слово.
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля
Підрозділи: Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет
Користувач, що депонує: Редактор
Дата внесення: 13 Лист 2020 13:56
Останні зміни: 13 Лист 2020 13:56
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/1715

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу