Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

РОЛЬ НЕВЕРБАЛЬНОЇ КОМУНІКАЦІЇ У ПЕДАГОГІЧНОМУ СПІЛКУВАННІ

Мелещук Л.В. та Казначеєва Л.М. (2017) РОЛЬ НЕВЕРБАЛЬНОЇ КОМУНІКАЦІЇ У ПЕДАГОГІЧНОМУ СПІЛКУВАННІ. Актуальні питання культурології, 2017 (Вип.17). с. 222-225. ISSN 2415-802X

[img]
Перегляд
Текст
Мелещук Л.В.,Казначеєва Л.М..pdf

Завантажити (4MB) | Перегляд

Анотація

Розглядається вплив невербальних засобів комунікації в процесі спілкування педагога з учнями, студентами, особливості їх використання в процесі навчання. Наголошено на важливості вміння використовувати на практиці у професійній діяльності увесь арсенал педагогічного впливу. Ефективне використання педагогом невербальних засобів комунікації забезпечує його здатність до активного та ефективного спілкування, оптимальноїорганізації взаємодії з аудиторією. Знання «мови тіла», зокрема жестів, поз, міміки, врахування зонального простору, їх доречне використання у педагогічному спілкуванні пришвидшує процес взаєморозуміння під час комунікації. Представлені матеріали спрямовані на поглиблення знань про роль невербальної комунікації у педагогічному спілкуванні.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Мелещук Л.В. Роль невербальної комунікації у педагогічному спілкуванні / Л.В.Мелещук, Л.М.Казначеєва // Актуальні питання культурології. - Рівне : РДГУ, 2017. - Вип.17. - C. 22-225.
Ключові слова: педагогічне спілкування, невербальна комунікація, жести, пози, міміка, зональний простір.
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 373 Види загальноосвітніх шкіл
Підрозділи: Художньо-педагогічний факультет > Кафедра івент-індустрій, культурології та музеєзнавства
Користувач, що депонує: Редактор
Дата внесення: 13 Лист 2020 14:16
Останні зміни: 16 Лист 2020 06:30
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/1719

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу