РОЛЬ НЕВЕРБАЛЬНОЇ КОМУНІКАЦІЇ У ПЕДАГОГІЧНОМУ СПІЛКУВАННІ

Мелещук Л.В. and Казначеєва Л.М. (2017) РОЛЬ НЕВЕРБАЛЬНОЇ КОМУНІКАЦІЇ У ПЕДАГОГІЧНОМУ СПІЛКУВАННІ. Актуальні питання культурології, 2017 (Вип.17). pp. 222-225. ISSN 2415-802X

[img]
Preview
Text
Мелещук Л.В.,Казначеєва Л.М..pdf

Download (4MB) | Preview

Abstract

Розглядається вплив невербальних засобів комунікації в процесі спілкування педагога з учнями, студентами, особливості їх використання в процесі навчання. Наголошено на важливості вміння використовувати на практиці у професійній діяльності увесь арсенал педагогічного впливу. Ефективне використання педагогом невербальних засобів комунікації забезпечує його здатність до активного та ефективного спілкування, оптимальноїорганізації взаємодії з аудиторією. Знання «мови тіла», зокрема жестів, поз, міміки, врахування зонального простору, їх доречне використання у педагогічному спілкуванні пришвидшує процес взаєморозуміння під час комунікації. Представлені матеріали спрямовані на поглиблення знань про роль невербальної комунікації у педагогічному спілкуванні.

Item Type: Article
Additional Information: Мелещук Л.В. Роль невербальної комунікації у педагогічному спілкуванні / Л.В.Мелещук, Л.М.Казначеєва // Актуальні питання культурології. - Рівне : РДГУ, 2017. - Вип.17. - C. 22-225.
Uncontrolled Keywords: педагогічне спілкування, невербальна комунікація, жести, пози, міміка, зональний простір.
Subjects: 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 373 Види загальноосвітніх шкіл
Divisions: Художньо-педагогічний факультет > Кафедра івент-індустрій, культурології та музеєзнавства
Depositing User: Редактор
Date Deposited: 13 Nov 2020 14:16
Last Modified: 16 Nov 2020 06:30
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/1719

Actions (login required)

View Item View Item