Карпович Ю.В. (2015) ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ВИХОВАННЯ ДИСЦИПЛІНОВАНОСТІ УЧНІВ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ. Інноватика у вихованні, 2015 (Вип.1). с. 212-220. ISSN 2411-4553
|
Текст
Карпович Ю.В..pdf Завантажити (3MB) | Перегляд |
Анотація
У статті на підставі аналізу психолого–педагогічної, соціологічної та довідкової літератури розкрито сутність поняття «дисциплінованість». Здійснено аналіз вікових психолого-педагогічних особливостей учнів молодшого шкільного віку, які необхідно враховувати у вихованні дисципліни як морально-вольової риси особистості. Зроблено висновок, що врахування вікових психолого-педагогічних особливостей учнів молодшого шкільного віку має стати одним із факторів вибору тих чи інших методів та форм виховання дисциплінованості.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Карпович Ю.В. Психолого-педагогічні особливості виховання дисциплінованості учнів молодшого шкільного віку / Ю.В.Карпович // Інноватика у вихованні : зб. наук. пр. / упоряд.: О.Б.Петренко, Т.С.Ціпан ; ред. кол.: О.Б.Петренко, Н.М.Гринькова, Т.С.Ціпан та ін. – Рівне, 2015. - Вип. 1. - С. 212-220. |
Ключові слова: | дисципліна, дисциплінованість, учень, особистість, молодший шкільний вік, мотиви, методи, форми виховання. |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 373 Види загальноосвітніх шкіл |
Підрозділи: | Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет |
Користувач, що депонує: | Редактор |
Дата внесення: | 13 Лист 2020 14:30 |
Останні зміни: | 13 Лист 2020 14:30 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/1721 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |