ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ВИХОВАННЯ ДИСЦИПЛІНОВАНОСТІ УЧНІВ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ

Карпович Ю.В. (2015) ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ВИХОВАННЯ ДИСЦИПЛІНОВАНОСТІ УЧНІВ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ. Інноватика у вихованні, 2015 (Вип.1). pp. 212-220. ISSN 2411-4553

[img]
Preview
Text
Карпович Ю.В..pdf

Download (3MB) | Preview

Abstract

У статті на підставі аналізу психолого–педагогічної, соціологічної та довідкової літератури розкрито сутність поняття «дисциплінованість». Здійснено аналіз вікових психолого-педагогічних особливостей учнів молодшого шкільного віку, які необхідно враховувати у вихованні дисципліни як морально-вольової риси особистості. Зроблено висновок, що врахування вікових психолого-педагогічних особливостей учнів молодшого шкільного віку має стати одним із факторів вибору тих чи інших методів та форм виховання дисциплінованості.

Item Type: Article
Additional Information: Карпович Ю.В. Психолого-педагогічні особливості виховання дисциплінованості учнів молодшого шкільного віку / Ю.В.Карпович // Інноватика у вихованні : зб. наук. пр. / упоряд.: О.Б.Петренко, Т.С.Ціпан ; ред. кол.: О.Б.Петренко, Н.М.Гринькова, Т.С.Ціпан та ін. – Рівне, 2015. - Вип. 1. - С. 212-220.
Uncontrolled Keywords: дисципліна, дисциплінованість, учень, особистість, молодший шкільний вік, мотиви, методи, форми виховання.
Subjects: 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 373 Види загальноосвітніх шкіл
Divisions: Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет
Depositing User: Редактор
Date Deposited: 13 Nov 2020 14:30
Last Modified: 13 Nov 2020 14:30
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/1721

Actions (login required)

View Item View Item