Галатюк М.Ю. (2017) ЦИКЛ НАВЧАЛЬНОГО ПІЗНАННЯ − ОСНОВА МОДЕЛЮВАННЯ НАВЧАЛЬНО-ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ З ПРИРОДНИЧИХ ПРЕДМЕТІВ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти2017, 2017 (Вип.17): (60). с. 64-66.
|
Текст
Галатюк М.Ю..pdf Завантажити (2MB) | Перегляд |
Анотація
У статті розкрито проблему моделювання навчально-пізнавальної діяльності учнів з природничих предметів. Висвітлено цикл навчального пізнання учнів крізь призму компетентнісного та діяльнісного підходів. Досліджено зміст основних етапів (фаз) навчально-пізнавального циклу і логічні зв’язки між ними.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Галатюк М.Ю. Цикл навчального пізнання – основа моделювання навчально-пізнавальної діяльності учнів з природничих предметів / М.Ю.Галатюк // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти: зб. наук. пр.: наук. зап. Рівнен. держ. гуманіт. ун-ту / Рівнен. держ. гуманіт. ун-т ; [редкол.: В.В.Вербець, М.С.Янцур, І.Д.Бех та ін.]. - Рівне, 2017. - Вип. 17 (60). - С. 64-66. |
Ключові слова: | діяльність, модель, компетентність, задача, цикл |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 373 Види загальноосвітніх шкіл |
Підрозділи: | Інститут психології та педагогіки > Психолого-природничий факультет > Кафедра педагогіки, освітнього менеджменту та соціальної роботи |
Користувач, що депонує: | Редактор |
Дата внесення: | 16 Лист 2020 11:16 |
Останні зміни: | 16 Лист 2020 11:16 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/1741 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |