Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ЦИКЛ НАВЧАЛЬНОГО ПІЗНАННЯ − ОСНОВА МОДЕЛЮВАННЯ НАВЧАЛЬНО-ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ З ПРИРОДНИЧИХ ПРЕДМЕТІВ

Галатюк М.Ю. (2017) ЦИКЛ НАВЧАЛЬНОГО ПІЗНАННЯ − ОСНОВА МОДЕЛЮВАННЯ НАВЧАЛЬНО-ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ З ПРИРОДНИЧИХ ПРЕДМЕТІВ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти2017, 2017 (Вип.17): (60). с. 64-66.

[img]
Перегляд
Текст
Галатюк М.Ю..pdf

Завантажити (2MB) | Перегляд

Анотація

У статті розкрито проблему моделювання навчально-пізнавальної діяльності учнів з природничих предметів. Висвітлено цикл навчального пізнання учнів крізь призму компетентнісного та діяльнісного підходів. Досліджено зміст основних етапів (фаз) навчально-пізнавального циклу і логічні зв’язки між ними.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Галатюк М.Ю. Цикл навчального пізнання – основа моделювання навчально-пізнавальної діяльності учнів з природничих предметів / М.Ю.Галатюк // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти: зб. наук. пр.: наук. зап. Рівнен. держ. гуманіт. ун-ту / Рівнен. держ. гуманіт. ун-т ; [редкол.: В.В.Вербець, М.С.Янцур, І.Д.Бех та ін.]. - Рівне, 2017. - Вип. 17 (60). - С. 64-66.
Ключові слова: діяльність, модель, компетентність, задача, цикл
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 373 Види загальноосвітніх шкіл
Підрозділи: Інститут психології та педагогіки > Психолого-природничий факультет > Кафедра педагогіки, освітнього менеджменту та соціальної роботи
Користувач, що депонує: Редактор
Дата внесення: 16 Лист 2020 11:16
Останні зміни: 16 Лист 2020 11:16
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/1741

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу