Мороз Л.В. та Трофімчук В.М. та Василькевич С.С. (2017) ВИКОРИСТАННЯ МЕТОДУ ПОРТФОЛІО В ПРАКТИЦІ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2017 (Вип.17): (60). с. 71-74.
|
Текст
Мороз Л.В., Трофімчук В.М., Василькевич С.С..pdf Завантажити (2MB) | Перегляд |
Анотація
У статті проаналізовано особливості застосування європейського мовного портфоліо при вивченні іноземної мови. Автором детально розглянуто три обов'язкових компоненти мовного портфоліо: мовний паспорт, мовну біографію, мовне досьє. Особлива увага звернена на основні напрямки діяльності вчителя зі впровадження європейського мовного портфоліо в іншомовне навчання учнів.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Мороз Л.В. Використання методу портфоліо в практиці навчання іноземної мови /Л.В.Мороз, В.М.Трофімчук, С.С.Василькевич // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти: зб. наук. пр.: наук. зап. Рівнен. держ. гуманіт. ун-ту / Рівнен. держ. гуманіт. ун-т ; [редкол.: В.В.Вербець, М.С.Янцур, І.Д.Бех та ін.]. - Рівне, 2017. - Вип. 17 (60). - С. 71-74. |
Ключові слова: | європейське мовне портфоліо, іноземна мова, мовний паспорт, мовна біографія, мовне досьє |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 373 Види загальноосвітніх шкіл |
Підрозділи: | Філологічний факультет > Кафедра методики викладання іноземних мов |
Користувач, що депонує: | Редактор |
Дата внесення: | 16 Лист 2020 13:19 |
Останні зміни: | 16 Лист 2020 13:19 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/1743 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |