Цюлюпа Н.Л. та Цюлюпа С.Д. та Буцяк В.І. (2023) ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ФАХОВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МУЗИКАНТА-ВИКОНАВЦЯ В ПРОЦЕСІ ІНСТРУМЕНТАЛЬНОЇ ПІДГОТОВКИ. Музикознавча думка Дніпропетровщини, 2023 (№25). с. 13-23.
|
Текст
Цюлюпа н.М., Цюлюпа С.Д., Буцяк В.І..pdf Завантажити (566kB) | Перегляд |
Анотація
Мета статті полягає в аналізі та визначенні педагогічних умов, необхідних для розвитку фахової компетентності, зокрема в контексті музичної освіти та навчання. Методологією дослідження виступили наукові підходи, засновані на комплексі взаємоузгоджених методів, а саме: теоретичні – аналіз, синтез, систематизація, порівняння та узагальнення, метод теоретичного моделювання (задля виявлення структури фахової компетентності, моделювання та узагальнення педагогічного досвіду); емпіричні – педагогічне спостереження за процесом музичного навчання у спеціалізованих мистецьких закладах освіти, опитування, бесіди. Наукова новизна презентованого дослідження полягає у визначенні та обґрунтуванні педагогічних принципів та умов, що сприяють формуванню фахової компетентності майбутнього музиканта-виконавця в процесі інструментального навчання. У роботі підкреслюється важливість індивідуальних підходів до навчання, впровадження передових технологій в педагогічний процес, значення інтердисциплінарного навчання, стимулювання активної виконавської практики студентів, що у сукупності забезпечують розвиток фахової компетентності музикантів-виконавців. Висновки. Запропоновані педагогічні підходи та умови сприяють підвищенню якості навчання, розвитку та удосконаленню фахової компетентності музикантів-виконавців. У першу чергу це індивідуальний підхід до студентів, стимулювання їхньої творчості та критичного мислення, а також сприяння розвитку музичних смаків. Використання сучасних методик та технологій в освітньому процесі, проведення практичних занять, майстер-класів, та участь у виступах перед широкою аудиторією, допомагають набути необхідний виконавський досвід і впевненість, стимулює розвиток як професійних навичок, так і моральних цінностей у майбутніх фахівців, що дозволить активізувати процес формування та удосконалення фахової компетентності музиканта-виконавця.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Цюлюпа Н.Л. Педагогічні умови формування фахової компетентності музиканта-виконавця в процесі інструментальної підготовки / Н.Л.Цюлюпа, С.Д.Цюлюпа, В.І.Буцяк // Музикознавча думка Дніпропетровщини. - 2023. - №25. - С. 13-23. |
Ключові слова: | принцип, педагогічні умови, фахова компетентність, музикант-виконавець |
Тематика (за УДК): | 7 Мистецтво. Архітектура. Ігри. Спорт > 78 Музика |
Підрозділи: | Факультет музичного мистецтва > Кафедра духових та ударних інструментів Факультет музичного мистецтва > Кафедра естрадної музики Факультет музичного мистецтва > Кафедра народно-інструментального виконавства |
Користувач, що депонує: | Ірина Гаврилюк |
Дата внесення: | 14 Бер 2025 09:47 |
Останні зміни: | 14 Бер 2025 09:48 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/17450 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
![]() |
Перегляд елементу |