Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ВПЛИВ ЛОГОРИТМІКИ ТА ІГРОТЕРАПІЇ НА РОЗВИТОК ПРОСОДИЧНОЇ СТОРОНИ МОВЛЕННЯ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ З ДИЗАРТРІЄЮ

Руденко Н.М. та Перепечай Т. (2024) ВПЛИВ ЛОГОРИТМІКИ ТА ІГРОТЕРАПІЇ НА РОЗВИТОК ПРОСОДИЧНОЇ СТОРОНИ МОВЛЕННЯ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ З ДИЗАРТРІЄЮ. Корекційно-реабілітаційна діяльність: стратегії розвитку у націо- нальному та світовому вимірі, 2024. с. 126-131.

[img]
Перегляд
Текст
Руденко Н.,Перепечай Т.Вплив логоритміки на просод.сторону мовлення.pdf

Завантажити (1MB) | Перегляд

Анотація

У статті розкривається поняття просодики як складного мовленнєво-фізіологічного утворення, що складається з висоти, тембру, сили голосу, а також мелодико-інтонаційних властивостей мовленнєвої діяльності таких як темп, ритм, пауза. Показано, що в дітей дошкільного віку, що страждають на
дизартрію, структурні компоненти просодичної сторони мовлення мають значні порушення: мовленнєвий видих відрізняється ослабленістю, темп мовлення характеризується і прискоренням, і уповільненням, наявні порушення ритму при відтворенні висловлювання. Розкрито зміст методики розвитку просодичної
сторони мовлення у дітей дошкільного віку з дизартрією засобами ігротерапії та логоритміки. Представлено результати експериментальної роботи. Доведено ефективність та доцільність застосування ігротерапії та логоритміки в якості засобів розвитку просодичної сторони мовлення у дітей старшого дошкільного віку з дизартрією.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Руденко Н. Вплив логоритміки та ігротерапії на розвиток просодичної сторони мовлення дітей дошкільного віку з дизартрією/ Н. Руденко, Т. Перепечай // Корекційно-реабілітаційна діяльність: стратегії розвитку у національному та світовому вимірі : матеріали Х Міжнар. наук.-практ. конф., м. Суми, 21 листоп. 2024 р. – Суми, 2024. - С. 126-131.
Ключові слова: просодична сторона мовлення, діти дошкільного віку, логоритміка, ігротерапія
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля
Підрозділи: Педагогічний факультет > Кафедра дошкільної педагогіки і психології та спеціальної освіти імені Тамари Поніманської
Користувач, що депонує: Галина Тарасюк
Дата внесення: 08 Квіт 2025 13:05
Останні зміни: 08 Квіт 2025 13:05
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/17609

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу