Павелків В.Р. (2017) ФОРМУВАННЯ ДЕСТРУКТИВНОЇ ПОВЕДІНКИ ПІДЛІТКІВ ЯК НАСЛІДОК ДЕСОЦІАЛІЗАЦІЇ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2017 (Вип.17): (60). с. 103-106.
|
Текст
Павелків В.Р..pdf Завантажити (2MB) | Перегляд |
Анотація
Розкрито сутність і взаємозв’язок механізмів формування деструктивних форм реагування особистості та їх прояви у соціальній взаємодії. Здійснено науково-теоретичний огляд вітчизняних і зарубіжних досліджень, присвячених проблемі деструктивної поведінки у системі соціальних взаємовідносин як наслідку деформованої соціалізації особистості. Розглянуто соціально-психологічні особливості десоціалізації особистості як однієї з рушійних сил формування особистісних деструкцій.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Павелків В.Р. Формування деструктивної поведінки підлітків як наслідок десоціалізації / В.Р.Павелків // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти: зб. наук. пр.: наук. зап. Рівнен. держ. гуманіт. ун-ту / Рівнен. держ. гуманіт. ун-т ; [редкол.: В.В.Вербець, М.С.Янцур, І.Д.Бех та ін.]. - Рівне, 2017. - Вип. 17 (60). - С. 103-106. |
Ключові слова: | девіації, соціалізація особистості, соціальна взаємодія, особистісна деструкція, деформована соціалізація, деструктивна поведінка |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 373 Види загальноосвітніх шкіл |
Підрозділи: | Інститут психології та педагогіки > Психолого-природничий факультет > Кафедра загальної психології та психодіагностики |
Користувач, що депонує: | Редактор |
Дата внесення: | 17 Лист 2020 12:07 |
Останні зміни: | 17 Лист 2020 12:07 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/1761 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |