Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ФОРМУВАННЯ ДЕСТРУКТИВНОЇ ПОВЕДІНКИ ПІДЛІТКІВ ЯК НАСЛІДОК ДЕСОЦІАЛІЗАЦІЇ

Павелків В.Р. (2017) ФОРМУВАННЯ ДЕСТРУКТИВНОЇ ПОВЕДІНКИ ПІДЛІТКІВ ЯК НАСЛІДОК ДЕСОЦІАЛІЗАЦІЇ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2017 (Вип.17): (60). с. 103-106.

[img]
Перегляд
Текст
Павелків В.Р..pdf

Завантажити (2MB) | Перегляд

Анотація

Розкрито сутність і взаємозв’язок механізмів формування деструктивних форм реагування особистості та їх прояви у соціальній взаємодії. Здійснено науково-теоретичний огляд вітчизняних і зарубіжних досліджень, присвячених проблемі деструктивної поведінки у системі соціальних взаємовідносин як наслідку деформованої соціалізації особистості. Розглянуто соціально-психологічні особливості десоціалізації особистості як однієї з рушійних сил формування особистісних деструкцій.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Павелків В.Р. Формування деструктивної поведінки підлітків як наслідок десоціалізації / В.Р.Павелків // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти: зб. наук. пр.: наук. зап. Рівнен. держ. гуманіт. ун-ту / Рівнен. держ. гуманіт. ун-т ; [редкол.: В.В.Вербець, М.С.Янцур, І.Д.Бех та ін.]. - Рівне, 2017. - Вип. 17 (60). - С. 103-106.
Ключові слова: девіації, соціалізація особистості, соціальна взаємодія, особистісна деструкція, деформована соціалізація, деструктивна поведінка
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 373 Види загальноосвітніх шкіл
Підрозділи: Інститут психології та педагогіки > Психолого-природничий факультет > Кафедра загальної психології та психодіагностики
Користувач, що депонує: Редактор
Дата внесення: 17 Лист 2020 12:07
Останні зміни: 17 Лист 2020 12:07
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/1761

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу