Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ПЕДАГОГІЧНА ПРАКТИКА ЗА ВИМОГАМИ КРЕДИТНО-МОДУЛЬНОЇ СИСТЕМИ ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ

Горопаха Н.М. та Поніманська Т.І. (2014) ПЕДАГОГІЧНА ПРАКТИКА ЗА ВИМОГАМИ КРЕДИТНО-МОДУЛЬНОЇ СИСТЕМИ ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ. [Навчальний посібник]

[img]
Перегляд
Текст
Горопаха_Поніманська_Педагогічна_практика.pdf

Завантажити (1MB) | Перегляд

Анотація

Посібник є узагальненням досвіду організації педагогічної практики - одного із важливих етапів професійної підготовки фахівця у галузі дошкільної освіти. Містить програми та завдання педагогічної практики на основі вимог кредитно-модульної системи організації навчального процесу. Висвітлено організаційні умови підготовки та проходження студентами педагогічної практики у дошкільних закладах, відділах освіти та вищих навчальних закладах.

Тип елементу: Навчальний посібник
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Горопаха Н. М. Педагогічна практика за вимогами кредитно-модульної системи організації навчального процесу : навч. посіб. для студентів вищ. навч. закл. напряму підготовки "Дошкільна освіта" / Н. М. Горопаха, Т. І. Поніманська. - 2-ге вид., випр. і допов. - Київ : Слово, 2014. - 232 с.
Ключові слова: педагогічна практика, навчальний процес
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля
Підрозділи: Педагогічний факультет > Кафедра дошкільної педагогіки і психології та спеціальної освіти імені Тамари Поніманської
Користувач, що депонує: Богдана Печончик
Дата внесення: 04 Квіт 2025 09:00
Останні зміни: 04 Квіт 2025 09:07
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/17619

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу