Горопаха Н.М. та Поніманська Т.І. (2014) ПЕДАГОГІЧНА ПРАКТИКА ЗА ВИМОГАМИ КРЕДИТНО-МОДУЛЬНОЇ СИСТЕМИ ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ. [Навчальний посібник]
|
Текст
Горопаха_Поніманська_Педагогічна_практика.pdf Завантажити (1MB) | Перегляд |
Анотація
Посібник є узагальненням досвіду організації педагогічної практики - одного із важливих етапів професійної підготовки фахівця у галузі дошкільної освіти. Містить програми та завдання педагогічної практики на основі вимог кредитно-модульної системи організації навчального процесу. Висвітлено організаційні умови підготовки та проходження студентами педагогічної практики у дошкільних закладах, відділах освіти та вищих навчальних закладах.
Тип елементу: | Навчальний посібник |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Горопаха Н. М. Педагогічна практика за вимогами кредитно-модульної системи організації навчального процесу : навч. посіб. для студентів вищ. навч. закл. напряму підготовки "Дошкільна освіта" / Н. М. Горопаха, Т. І. Поніманська. - 2-ге вид., випр. і допов. - Київ : Слово, 2014. - 232 с. |
Ключові слова: | педагогічна практика, навчальний процес |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля |
Підрозділи: | Педагогічний факультет > Кафедра дошкільної педагогіки і психології та спеціальної освіти імені Тамари Поніманської |
Користувач, що депонує: | Богдана Печончик |
Дата внесення: | 04 Квіт 2025 09:00 |
Останні зміни: | 04 Квіт 2025 09:07 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/17619 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
![]() |
Перегляд елементу |