Горопаха Н.М. та Поніманська Т.І. (2014) ПЕДАГОГІЧНА ПРАКТИКА ЗА ВИМОГАМИ КРЕДИТНО-МОДУЛЬНОЇ СИСТЕМИ ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ. [Навчальний посібник]
  | 
            
              
Текст
 Горопаха_Поніманська_Педагогічна_практика.pdf Завантажити (1MB) | Перегляд  | 
          
Анотація
Посібник є узагальненням досвіду організації педагогічної практики - одного із важливих етапів професійної підготовки фахівця у галузі дошкільної освіти. Містить програми та завдання педагогічної практики на основі вимог кредитно-модульної системи організації навчального процесу. Висвітлено організаційні умови підготовки та проходження студентами педагогічної практики у дошкільних закладах, відділах освіти та вищих навчальних закладах.
| Тип елементу: | Навчальний посібник | 
|---|---|
| Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Горопаха Н. М. Педагогічна практика за вимогами кредитно-модульної системи організації навчального процесу : навч. посіб. для студентів вищ. навч. закл. напряму підготовки "Дошкільна освіта" / Н. М. Горопаха, Т. І. Поніманська. - 2-ге вид., випр. і допов. - Київ : Слово, 2014. - 232 с. | 
| Ключові слова: | педагогічна практика, навчальний процес | 
| Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля | 
| Підрозділи: | Педагогічний факультет > Кафедра дошкільної педагогіки і психології та спеціальної освіти імені Тамари Поніманської | 
| Користувач, що депонує: | Богдана Печончик | 
| Дата внесення: | 04 Квіт 2025 09:00 | 
| Останні зміни: | 04 Квіт 2025 09:07 | 
| URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/17619 | 
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
![]()  | 
        Перегляд елементу | 
		    


