Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ДІАГНОСТИКА РІВНЯ РОЗВИТКУ СОЦІАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ЯК КОМПЛЕКСНОЇ ХАРАКТЕРИСТИКИ ОСОБИСТОСТІ МАЙБУТНЬОГО ПЕДАГОГА

Косарєва О.І. (2017) ДІАГНОСТИКА РІВНЯ РОЗВИТКУ СОЦІАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ЯК КОМПЛЕКСНОЇ ХАРАКТЕРИСТИКИ ОСОБИСТОСТІ МАЙБУТНЬОГО ПЕДАГОГА. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2017 (Вип.17): (60). с. 122-125.

[img]
Перегляд
Текст
Косарєва О.І..pdf

Завантажити (2MB) | Перегляд

Анотація

У статті представлені результати експериментального дослідження особливостей соціальної компетентності майбутнього педагога. Виявлено рівні розвитку соціальної компетентності студентів за допомогою методики «Визначення рівня суб’єктності М. Ісакова» та проективної методики «Символічні проби». Доведено, що діагностика соціальної компетентності особистості – це складний та комплексний процес, що обумовлюється широтою визначення поняття та складністю його структури.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Косарєва О.І. Діагностика рівня розвитку соціальної компетентності як комплексної характеристики особистості майбутнього педагога / О.І.Косарєва // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти: зб. наук. пр.: наук. зап. Рівнен. держ. гуманіт. ун-ту / Рівнен. держ. гуманіт. ун-т ; [редкол.: В.В.Вербець, М.С.Янцур, І.Д.Бех та ін.]. - Рівне, 2017. - Вип. 17 (60). - С. 122-125.
Ключові слова: соціальна компетентність, особистість, майбутній педагог, діагностичне обстеження
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 378 Вища освіта. Університети. Підготовка наукових кадрів
Підрозділи: Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра дошкільної педагогіки і психології та спеціальної освіти ім. Поніманської Т. І.
Користувач, що депонує: Редактор
Дата внесення: 17 Лист 2020 13:02
Останні зміни: 17 Лист 2020 13:02
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/1765

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу