Кристопчук Т.Є. (2015) ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ ВЧИТЕЛЯ ДО ЗДІЙСНЕННЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТА ВИХОВАННЯ УЧНІВ У КРАЇНАХ ЗАХІДНОЇ ЄВРОПИ. Інноватика у вихованні, 2015 (Вип.1). с. 59-70. ISSN 2411-4553
|
Текст
Кристопчук Т.Є..pdf Завантажити (3MB) | Перегляд |
Анотація
У статті визначено етапи та особливості формування готовності вчителя до здійснення педагогічної діяльності та виховання учнів у системі сучасної педагогічної освіти у країнах Західної Європи (на прикладі Французької Республіки, Сполученого Королівства Великої Британії та Північної Ірландії, Республіки Ірландія) з метою практичного впровадження позитивного досвіду у вітчизняну систему педагогічної освіти. Виділено особливості професійно-педагогічної підготовки учителів середніх навчальних закладів у Франції. Проаналізовано моделі та структуру професійної підготовки майбутніх учителів в Англії, нові учительські стандарти у Сполученому Королівстві Великої Британії та Північної Ірландії.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Кристопчук Т.Є.Особливості формування готовності вчителя до здійснення педагогічної діяльності та виховання учнів у країнах західної Європи / Т.Є.Кристопчук // Інноватика у вихованні : зб. наук. пр. / упоряд.: О.Б.Петренко, Т.С.Ціпан ; ред. кол.: О.Б.Петренко, Н.М.Гринькова, Т.С.Ціпан та ін. – Рівне, 2015. - Вип. 1. - С. 59-70. |
Ключові слова: | педагогічна діяльність, виховання, виховний процес, педагогічна освіта, моделі педагогічної освіти, структура професійної підготовки. |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля |
Підрозділи: | Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра теорії і методики виховання |
Користувач, що депонує: | Редактор |
Дата внесення: | 18 Лист 2020 08:02 |
Останні зміни: | 18 Лист 2020 08:02 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/1775 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |