Петренко О.Б. (2015) ІННОВАТИКА У ВИХОВАННІ: ЗАСАДНИЧІ ПОЛОЖЕННЯ. Інноватика у вихованні, 2015 (Вип.1). с. 38-48. ISSN 2411-4553
|
Текст
Петренко О.Б..pdf Завантажити (3MB) | Перегляд |
Анотація
У статті пропонується теоретичний аналіз засадничих положень інноватики у вихованні. Інноватика у вихованні розглядається як цілеспрямований процес часткових змін, що ведуть до модифікації мети, змісту, методів, форм, адаптації виховного процесу до нових вимог; як своєрідний педагогічний експеримент, започаткований автором інноваційної ідеї за підтримки і педагогів, і батьків, що спрямований на якісно новий результат у вихованні дітей. Доведено, що конкретна фундаментальна задача в рамках загальної проблеми, вирішення якої передбачається в межах інноватики у вихованні, полягає у виробленні системного підходу до обґрунтування, розроблення і впровадження інноваційних технологій виховного процесу, що враховує і адекватно реагує на виклики соціально-педагогічного середовища, узгоджує і впорядковує інновації різних рівнів (державного, регіонального, інституційного).
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Петренко О.Б. Інноватика у вихованні: засадничі положення / О.Б.Петренко // Інноватика у вихованні : зб. наук. пр. / упоряд.: О.Б.Петренко, Т.С.Ціпан ; ред. кол.: О.Б.Петренко, Н.М.Гринькова, Т.С.Ціпан та ін. – Рівне, 2015. - Вип. 1. - С. 38-48. |
Ключові слова: | інноватика, інноватика у вихованні, виховний процес, інноваційні виховні технології. |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля |
Підрозділи: | Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра теорії і методики виховання |
Користувач, що депонує: | Редактор |
Дата внесення: | 18 Лист 2020 10:12 |
Останні зміни: | 18 Лист 2020 10:12 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/1787 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |