Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

РЕАЛІЗАЦІЯ ЕКОЛОГІЧНОГО МАРКЕТИНГУ НА ПІДПРИЄМСТВАХ ЦЕМЕНТНОЇ ПРОМИСЛОВОСТІ УКРАЇНИ

Бенчук С.О. (2024) РЕАЛІЗАЦІЯ ЕКОЛОГІЧНОГО МАРКЕТИНГУ НА ПІДПРИЄМСТВАХ ЦЕМЕНТНОЇ ПРОМИСЛОВОСТІ УКРАЇНИ. Стан та перспективи розвитку бізнес-середовища в умовах сучасних викликів. с. 81-84.

[img] Текст
Benchyk_Realizaciya_2024.pdf

Завантажити (457kB)

Анотація

Екологічний маркетинг, або «зелений маркетинг», охоплює стратегії й підходи, спрямовані на розробку, популяризацію та реалізацію продуктів і послуг із мінімальним впливом на довкілля. Цей підхід стає важливою складовою стратегії сталого розвитку підприємств у відповідь на глобальні виклики, такі як зміна клімату, забруднення та виснаження ресурсів.
Впровадження екологічного маркетингу на цементних підприємствах передбачає використання різних методів для інтеграції екологічних аспектів у бізнес-стратегії.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Бенчук С. О. Реалізація екологічного маркетингу на підприємствах цементної промисловості України / С. О. Бенчук // Стан та перспективи розвитку бізнес-середовища в умовах сучасних викликів: ІV Всеукр. наук.-практ. конф. здобувачів вищої освіти та молодих науковців, 28 листопада 2024 р.: [тези доп.]. – Рівне: РДГУ, 2024. – С. 81-84.
Ключові слова: Економічний маркетинг, виробництво цементу, зменшення рівня екологічного забруднення
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 33 Економіка. Економічна наука > 338 Економічне становище. Економічна політика. Управління та планування в економіці. Виробництво. Послуги. Ціни
Підрозділи: Факультет документальних комунікацій, менеджменту, технологій та фізики > Кафедра економіки та управління бізнесом
Користувач, що депонує: С. І. Оніщук
Дата внесення: 23 Трав 2025 11:14
Останні зміни: 23 Трав 2025 11:14
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/18098

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу