Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

МОТИВАЦІЙНІ СЕНСИ ТЕМАТИКИ КВАЛІФІКАЦІЙНИХ ЗАВДАНЬ ЗДОБУВАЧІВ ТВОРЧИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ

Чернієнко В.А. (2025) МОТИВАЦІЙНІ СЕНСИ ТЕМАТИКИ КВАЛІФІКАЦІЙНИХ ЗАВДАНЬ ЗДОБУВАЧІВ ТВОРЧИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ. In: Професійна мистецька освіта Рівненщини: персоналії, технології, виклики сьогодення. Волинські обереги, Рівне, с. 130-148. ISBN 978-617-8161-72-9

[img] Текст
Чернієнко В.А..pdf

Завантажити (4MB)

Анотація

Творчі спеціальності відіграють важливу роль у формуванні культурного простору суспільства. Кваліфікаційна робота є завершальним етапом навчання студента-художника, який підсумовує його професійний і творчий шлях у закладі освіти. Вибір тематики кваліфікаційного завдання є ключовим моментом у становленні митця, адже саме вона визначає подальший напрямок його творчого та інтелектуального розвитку. Визначення теми є не лише проявом особистих інтересів студента, а є відповіддю на актуальні питання сучасного мистецтва та суспільства. Процес формування тематики потребує глибокого аналізу та осмислення власного художнього бачення. Вибір тематики кваліфікаційного завдання творчих спеціальностей є не просто технічним завдання, а важливим етапом у становленні художника. Концептуальне мислення, професійна майстерність та гуманістична позиція є трьома основними складовими, які визначають якість і значущість кваліфікаційного завдання. Успішно виконана робота не тільки свідчить про технічну підготовку студента, а й розкриває його інтелектуальні та естетичні орієнтири, визначаючи подальший вектор його творчого розвитку. Завдання полягає не лише в демонстрації технічних навичок студента, а й у формуванні його як мислителя, що вміє критично оцінювати мистецькі процеси, аналізувати культурний контекст і створювати роботи, які мають художню та соціальну цінність. Таким чином, мотиваційні сенси тематики кваліфікаційних завдань можна розглядати через три основні аспекти: розвиток концептуального мислення, використання фахових знань та формування гуманістичної позиції.
Creative specialties play an important role in shaping the cultural space of society. Qualification work is the final stage of a student-artist's education, which summarizes his professional and creative path in an educational institution. The choice of the topic of the qualification task is a key moment in the development of an artist, because it is it that determines the further direction of his creative and intellectual development. Defining the topic is not only a manifestation of the student's personal interests, but is a response to the current issues of contemporary art and society. The process of forming the topic requires a deep analysis and understanding of one's own artistic vision. Choosing the topic of the qualification task of creative specialties is not just a technical task, but an important stage in the development of an artist. Conceptual thinking, professional skill and humanistic position are the three main components that determine the quality and significance of the qualification task. Successfully completed work not only testifies to the technical training of the student, but also reveals his intellectual and aesthetic orientations, determining the further vector of his creative development. The task is not only to demonstrate the technical skills of the student, but also to form him as a thinker who is able to critically evaluate artistic processes, analyze the cultural context and create works that have artistic and social value. Thus, the motivational meanings of the subject of the qualification tasks can be considered through three main aspects: the development of conceptual thinking, the use of professional knowledge and the formation of a humanistic position.

Тип елементу: Розділ Книги
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Чернієнко В. А. Мотиваційні сенси тематики кваліфікаційних завдань здобувачів творчих спеціальностей / В. А. Чернієнко // Професійна мистецька освіта Рівненщини: персоналії, технології, виклики сьогодення : монографія / Н. М. Антонюк-Коберська, Я. С. Вернюк, О. П. Власюк та ін. – Рівне : Волин. обереги, 2025. – С. 130-148.
Ключові слова: творчі спеціальності, творчий розвиток, концептуальне мислення, осмислення художнього бачення, фахові знання, гуманістична позиція; creative specialties, creative development, conceptual thinking, comprehension of artistic vision, professional knowledge, humanistic position
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля
7 Мистецтво. Архітектура. Ігри. Спорт
Підрозділи: Художньо-педагогічний факультет > Кафедра образотворчого та декоративно-прикладного мистецтва імені Степана Шевчука
Користувач, що депонує: Богдана Печончик
Дата внесення: 23 Трав 2025 11:38
Останні зміни: 23 Трав 2025 11:38
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/18102

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу