Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

СТРАТЕГІЧНИЙ БРЕНДИНГ КОМПАНІЇ КТС НА РИНКУ КОМП’ЮТЕРНОЇ ТЕХНІКИ: АНАЛІЗ ТА ПЕРСПЕКТИВИ

Клімович Д.В. та Лукомська О.І. (2024) СТРАТЕГІЧНИЙ БРЕНДИНГ КОМПАНІЇ КТС НА РИНКУ КОМП’ЮТЕРНОЇ ТЕХНІКИ: АНАЛІЗ ТА ПЕРСПЕКТИВИ. Стан та перспективи розвитку бізнес-середовища в умовах сучасних викликів. с. 94-96.

[img] Текст
Klimovuch_Strategichnuy_2024.pdf

Завантажити (452kB)

Анотація

Розвиток ринку комп’ютерної техніки в Україні супроводжується зростанням конкуренції, що створює потребу у формуванні сильних і впізнаваних брендів. Як зазначає Ф. Котлер, "брендинг є невід’ємною частиною ефективної маркетингової стратегії, спрямованої на підвищення впізнаваності та лояльності". Успішний брендинг дозволяє підприємству виділитися серед конкурентів, посилити лояльність споживачів і збільшити свою ринкову частку. Прикладом такого підходу є компанія КТС (Комп'ютери, Технології, Сервіс), яка є одним із провідних гравців на українському ринку техніки.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Клімович Д. В. Стратегічний брендинг компанії КТС на ринку комп'ютерної техніки: аналіз та перспективи / Д. В. Клімович, О. І. Лукомська // Стан та перспективи розвитку бізнес-середовища в умовах сучасних викликів: ІV Всеукр. наук.-практ. конф. здобувачів вищої освіти та молодих науковців, 28 листопада 2024 р.: [тези доп.]. – Рівне: РДГУ, 2024. – С. 94-96.
Ключові слова: Брендинг, комп'ютерна техніка, КТС
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 33 Економіка. Економічна наука > 338 Економічне становище. Економічна політика. Управління та планування в економіці. Виробництво. Послуги. Ціни
Підрозділи: Факультет документальних комунікацій, менеджменту, технологій та фізики > Кафедра економіки та управління бізнесом
Користувач, що депонує: С. І. Оніщук
Дата внесення: 26 Трав 2025 08:43
Останні зміни: 26 Трав 2025 08:43
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/18111

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу