Кузнецова В. та Хомич С.В. (2024) КЛАСТЕРИЗАЦІЯ КЛІЄНТІВ ДЛЯ ПЕРСОНАЛІЗАЦІЇ EMAIL-МАРКЕТИНГУ. Стан та перспективи розвитку бізнес-середовища в умовах сучасних викликів. с. 102-104.
![]() |
Текст
Kyznecova_Klasteruzacia_2024.pdf Завантажити (509kB) |
Анотація
Email-маркетинг залишається одним із найефективніших каналів для комунікації з клієнтами, адже його вартість залишається низькою, а можливості персоналізації – широкими. Однак масові розсилки, які не враховують індивідуальні особливості клієнтів, призводять до зниження показників відкриття листів, кліків та конверсії. Кластеризація клієнтів на основі демографічних та поведінкових даних стає ключовим інструментом для підвищення ефективності таких кампаній. Персоналізований підхід сприяє не лише збільшенню продажів, але й формуванню довготривалих відносин із клієнтами.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Кузнецова В. Кластеризація клієнтів для персоналізації еmail-маркетингу / В. Кузнецова, С. Хомич // Стан та перспективи розвитку бізнес-середовища в умовах сучасних викликів: ІV Всеукр. наук.-практ. конф. здобувачів вищої освіти та молодих науковців, 28 листопада 2024 р.: [тези доп.]. – Рівне: РДГУ, 2024. – С. 102-104. |
Ключові слова: | Email-маркетинг, кластеризація клієнтів, індивідуальні потреби клієнтів |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 33 Економіка. Економічна наука > 330 Економіка в цілому |
Підрозділи: | Факультет документальних комунікацій, менеджменту, технологій та фізики > Кафедра економіки та управління бізнесом |
Користувач, що депонує: | С. І. Оніщук |
Дата внесення: | 26 Трав 2025 09:42 |
Останні зміни: | 26 Трав 2025 09:42 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/18116 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
![]() |
Перегляд елементу |