Василюк М. та Луцик Г.О. (2024) ОСОБЛИВОСТІ ЕМОЦІЙНОГО РОЗВИТКУ ДОШКІЛЬНИКІВ В УМОВАХ ВІЙНИ. Студентський дайджест, 2024 (Вип.10). с. 12-14.
![]() |
Текст
Василюк М. Особливості емоційного розвитку дошкільників в умовах війни.pdf Завантажити (1MB) |
Анотація
Сьогодні виховання всебічно розвиненої особистості є одним із важливих завдань дошкільної освіти. Процес становлення особистості досить складний. Дошкільний вік сприймається як важливий етап у розвитку дитини, який формує основу емоційної сфери особистості. У цей період закладаються якісно нові психологічні механізми поведінки та діяльності, відбуваються зміни у психіці дитини дошкільного віку, розширюються знання про різні предмети та явища, які дитина до цього не спостерігала.
Мета дослідження – теоретично обґрунтувати особливості розвитку емоційної сфери дітей дошкільного віку.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Василюк М. Особливості емоційного розвитку дошкільників в умовах війни / М. Василюк ; наук. керівник Г.О. Луцик // Студентський дайджест : зб. наук. матеріалів здобувачів вищої освіти. - Рівне : РДГУ, 2024. - Вип. 10. - С. 12-14. |
Ключові слова: | Емоційний розвиток дошкільників, сюжетно-рольова гра, емоції, в умовах війни |
Тематика (за УДК): | 1 Філософія. Психологія > 159.9 Психологія |
Підрозділи: | Психолого-природничий факультет > Кафедра вікової і педагогічної психології |
Користувач, що депонує: | О. В. Іванчук |
Дата внесення: | 14 Лип 2025 12:28 |
Останні зміни: | 14 Лип 2025 12:28 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/18557 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
![]() |
Перегляд елементу |