Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ОСОБЛИВОСТІ ЕМОЦІЙНОГО РОЗВИТКУ ДОШКІЛЬНИКІВ В УМОВАХ ВІЙНИ

Василюк М. та Луцик Г.О. (2024) ОСОБЛИВОСТІ ЕМОЦІЙНОГО РОЗВИТКУ ДОШКІЛЬНИКІВ В УМОВАХ ВІЙНИ. Студентський дайджест, 2024 (Вип.10). с. 12-14.

[img] Текст
Василюк М. Особливості емоційного розвитку дошкільників в умовах війни.pdf

Завантажити (1MB)

Анотація

Сьогодні виховання всебічно розвиненої особистості є одним із важливих завдань дошкільної освіти. Процес становлення особистості досить складний. Дошкільний вік сприймається як важливий етап у розвитку дитини, який формує основу емоційної сфери особистості. У цей період закладаються якісно нові психологічні механізми поведінки та діяльності, відбуваються зміни у психіці дитини дошкільного віку, розширюються знання про різні предмети та явища, які дитина до цього не спостерігала.
Мета дослідження – теоретично обґрунтувати особливості розвитку емоційної сфери дітей дошкільного віку.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Василюк М. Особливості емоційного розвитку дошкільників в умовах війни / М. Василюк ; наук. керівник Г.О. Луцик // Студентський дайджест : зб. наук. матеріалів здобувачів вищої освіти. - Рівне : РДГУ, 2024. - Вип. 10. - С. 12-14.
Ключові слова: Емоційний розвиток дошкільників, сюжетно-рольова гра, емоції, в умовах війни
Тематика (за УДК): 1 Філософія. Психологія > 159.9 Психологія
Підрозділи: Психолого-природничий факультет > Кафедра вікової і педагогічної психології
Користувач, що депонує: О. В. Іванчук
Дата внесення: 14 Лип 2025 12:28
Останні зміни: 14 Лип 2025 12:28
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/18557

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу