Василюк М. та Луцик Г.О. (2024) ОСОБЛИВОСТІ ЕМОЦІЙНОГО РОЗВИТКУ ДОШКІЛЬНИКІВ В УМОВАХ ВІЙНИ. Студентський дайджест, 2024 (Вип.10). с. 12-14.
| ![[img]](http://repository.rshu.edu.ua/style/images/fileicons/text.png) | Текст Василюк М. Особливості емоційного розвитку дошкільників в умовах війни.pdf Завантажити (1MB) | 
Анотація
Сьогодні виховання всебічно розвиненої особистості є одним із важливих завдань дошкільної освіти. Процес становлення особистості досить складний. Дошкільний вік сприймається як важливий етап у розвитку дитини, який формує основу емоційної сфери особистості. У цей період закладаються якісно нові психологічні механізми поведінки та діяльності, відбуваються зміни у психіці дитини дошкільного віку, розширюються знання про різні предмети та явища, які дитина до цього не спостерігала.
Мета дослідження – теоретично обґрунтувати особливості розвитку емоційної сфери дітей дошкільного віку.
| Тип елементу: | Стаття | 
|---|---|
| Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Василюк М. Особливості емоційного розвитку дошкільників в умовах війни / М. Василюк ; наук. керівник Г.О. Луцик // Студентський дайджест : зб. наук. матеріалів здобувачів вищої освіти. - Рівне : РДГУ, 2024. - Вип. 10. - С. 12-14. | 
| Ключові слова: | Емоційний розвиток дошкільників, сюжетно-рольова гра, емоції, в умовах війни | 
| Тематика (за УДК): | 1 Філософія. Психологія > 159.9 Психологія | 
| Підрозділи: | Психолого-природничий факультет > Кафедра вікової і педагогічної психології | 
| Користувач, що депонує: | О. В. Іванчук | 
| Дата внесення: | 14 Лип 2025 12:28 | 
| Останні зміни: | 14 Лип 2025 12:28 | 
| URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/18557 | 
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
|  | Перегляд елементу | 
 
		    


